Lapsien hankkiminen oli elämäni suurin virhe. Nyt tuli mitta täyteen tätä paskaa!
Yhtä helvettiä aamusta iltaan tämä lapsiperhe-elämä. Kenen vaivoiksi nämä riiviöt voisi oikein kipata?
Kommentit (23)
Etkä edes ensimmäisestä ottanut opiksesi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset?
3v ja 5v.
- ap
Toivottavasti sinulla on lähipiirissä ihmisiä, jotka voivat auttaa. Juttele väsymyksestä vaikkapa neuvolassa. Kyllähän sinun pitäisi saada apua, ettet väsy aivan tyystin.
Ai kun just oon aatellu välillä ihan samoin, mutta yritän jaksaa ku itse oon nää lapset tänne maailmaan saattanu.
Enkä mä näistä luopuisi vaikka vaikeaa ja rankkaa on ollut. Mä oon päättänyt selvitä. En aio luovuttaa, vaikka joskus tuntuukin siltä.
Hae itselles apua. Ei lapset ole riiviöitä. He ovat lapsia, heillä on lapsen tarpeet. Sä tarvitset tukea siihen et ite kykenet vanhemmaks. Äläkä vaan missään nimessä hanki enempää.
Pieniä vielä! Ainakin pahin sotkeminen helpottaa parin vuoden päästä.
Ne kasvaa koko ajan....tilanteet muuttuu...kulman takana odottaa paremmat ajat. Tsemppiä ystävä.
Joku ottaa mielellään vielä noin pienet lapset. Tai sitten löydät itsellesi keinon purkaa ahdistustasi ja pärjäät taas.
Munan pillussa -puute sua vain riivaa. Tiedän tunteen.
Sulla on vain päässä vikaa. Sääliksi käy lapsiasi. Soita heti huomenna neuvolaan ja kerro sama.
Ole onnellinen ettei niitä ole enempää. Kyllä se siitä vielä iloksi kääntyy.
Olet väsynyt ja kyllästynyt, tarvitsisit lepohetken. Onhan se tuon ikäisten kanssa hirveetä rallia koko ajan. Jo parin vuoden päästä helpottaa. Sympatiat sinne, koita saada jostain hoitoapua ja itsellesi omaa aikaa.
Niin makaa kuin petaa.