Anopin hyväntekeväisyyteen lahjoittama kippo päätyi järjestön pomon olohuoneeseen takan reunukselle
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Feisbuukissa jaettu kuvaa.
Kannattaa kysyä suoraan järjestöstä, miksi noin. Asialle voi olla ihan hyvä selitys. Esim. kippo on voinut olla ihan avoimessa myynnissä järjestön kirpparilla, josta johtaja on sitten ostanut sen. Jos kippo on jo tätä ennen ollut monta päivää myynnissä kenen tahansa ostettava, en näe siinä mitään väärää. Sitten on toki eri asia, jos johtaja on ottanut kipon maksamatta tai ostanut sen selvään alihintaan ennen kuin kippo on tullut julkiseen myyntiin.
Mistä muuten tiedät, että se johtajan takan reunalla oleva kippo on juuri anoppisi lahjoittama eikä muualta hankittu samanlainen kippo?
Tulee todistetuksi kuinka mätä ihminen voikaan olla. Kuorii kermat päältä.
Onko kippo ainoa lajiaan maailmassa? Vai olisiko mahdollista, että johtaja on ostanut kaupasta samanlaisen kipon?
Siis kyseessä olevaa kippoa ei ole kovin montaa maailmassa. Aikaisemmissa kuvissa kippoa ei ole takan reunuksella. Viimeisimmissä kyllä. Sattumaako?
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä olevaa kippoa ei ole kovin montaa maailmassa. Aikaisemmissa kuvissa kippoa ei ole takan reunuksella. Viimeisimmissä kyllä. Sattumaako?
Kysy. Laita sille pomolle sähköpostia ja kysy, miten anoppisi lahjoittama kippo sattuukin nyt olemaan hänen hyllyssään. Minä ainakin kysyisin.
Ymmärtäisin, jos se on ostettu käyvällä hinnalla järjestön kirpparilta, mutta tietenkin on toinen juttu, jos pomo vaan otti sen.
Onko kysymyksessä Picasson työ? Vai oletko itse muotoillut kipon työväenopiston savipajakurssilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy. Laita sille pomolle sähköpostia ja kysy, miten anoppisi lahjoittama kippo sattuukin nyt olemaan hänen hyllyssään. Minä ainakin kysyisin.
Ymmärtäisin, jos se on ostettu käyvällä hinnalla järjestön kirpparilta, mutta tietenkin on toinen juttu, jos pomo vaan otti sen.
Niin. Röyhkeydellä ei ole rajaa sanotaan. En voi käsittää moisen ihmisen ajatusmaailmaa.
Ihan oikeasti kannattaa kysyä pomolta. Jos hän on ostanut sen käypään hintaan, niin asiaan tulee selvyys. Jos taas pomo on syyllistynyt väärinkäytökseen, niin tämä on hyvä varoitus ja pomo miettii varmasti vähintään kahdesti, ennen kuin syyllistyy uudelleen samaan.
Emme halua uskoa pahaa SPR:stä tai muista hyväntekeväisyyttä harjoittavista järjestöistä mitään pahaa. Olemme juuri toipumassa lelu-Ramille antamiemme 81 000 euron kohtalosta ja koskettavasta sekä kritiikittömästä Ramin ihailusta. Meillä on ikäänkuin suruaika unelmien kanssa. Joten anna olla!
Vierailija kirjoitti:
Onko kysymyksessä Picasson työ? Vai oletko itse muotoillut kipon työväenopiston savipajakurssilla?
Se kippo on vähintään sadantuhannen euron arvoinen. Ja se oli tarkoitus laittaa järjestön käyttöön eikä takan reunukselle.
henkilökohta-alennuksella ja etukäteisoikeudella?
Harvalla kipolla on mitään rahallista arvoa. Oiskohan ollut menossa roskiin muun lahjoitetut romun kanssa ja pomo sieltä poimi talteen?
Vierailija kirjoitti:
Harvalla kipolla on mitään rahallista arvoa. Oiskohan ollut menossa roskiin muun lahjoitetut romun kanssa ja pomo sieltä poimi talteen?
Pomolla silmää arvotavaralle so kuorii kermat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kippo on vähintään sadantuhannen euron arvoinen. Ja se oli tarkoitus laittaa järjestön käyttöön eikä takan reunukselle.
Millä tavalla järjestö käyttää kippoa? Pähkinäkulhona? Sylkykuppina? Picasso kääntyisi haudassaan.
Onhan se mennyt hyväntekeväisyyteen, kun se tekee hyvää järjestön vetäjän tai hänen puolisonsa esteettiselle silmälle ja omaisuudentajulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Olet ivallinen! Eikö sinusta ole tärkeää, että lahjotetut esineet myydään kuten lelu-Ramin taulut ja menevät hyvään tarkotukseen eikä johtajan eduksi?
Mistä tiedät?