Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä!? Eikö jollain vielä ole muka robotti-imuria?!?! :D

Vierailija
23.10.2016 |

Piti mennä tänään kaverin kanssa lenkille, mutta kaveri sanoi että imuroi vielä nopeasti. Sanoin että voi sen imurin yksin jättää myös pyörimään ja kaveri oli että hä? Kaverilla ei siis ole robotti-imuria vaan sellainen vanhan aikainen imuri. :D en tiennyt että niitä edes valmisetaan enää! En enää pystynyt lähtemään lenkillekään ku ollaan miehen kanssa naurettu tälle niin paljon. :DDD

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja koko palsta nautaa nyt sun aloituksella

Vierailija
2/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka hassua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja koko palsta nautaa nyt sun aloituksella

Nautaa?!?!? :D ap

4/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus onkin hölmö, en ymmärrä kellä ei olisi robotti-imuria, jos olosuhteet sellaisen sallivat? Se ei ole kallis, ja sopeutuu aika monenlaiseen ympäristöön. Ainoastaan todella pitkänukkaiset/hapsuiset matot/lattialle ylettyvät verhot tai runsaasti sisustettu asunto voivat olla epäkäytännöllisiä robotti-imurille. Mutta muuten, miksi ei hankkisi sellaista? 

Vierailija
5/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tehny tätä keskustelua tosissas, mutta luuletko oikeesti et kaikilla on varaa ostaa robotti imuri? :) voi luoja, että oot typerä.

Vierailija
6/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tehny tätä keskustelua tosissas, mutta luuletko oikeesti et kaikilla on varaa ostaa robotti imuri? :) voi luoja, että oot typerä.

Jos ei oo varaa robotti -imurin, ei ole varaa asuntoonkaan. ap

Vierailija
7/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee imuroimiseeen viikossa ehkä 15 min. En pyyhi pölyjä vaan käytän siihen imuria, robotti ei siihen kykene ja muutenkin on semmoisia paikkoja mihin se ei pääsisi.

Vierailija
9/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa menee imuroimiseeen viikossa ehkä 15 min. En pyyhi pölyjä vaan käytän siihen imuria, robotti ei siihen kykene ja muutenkin on semmoisia paikkoja mihin se ei pääsisi.

Seli seli. Tai sitten teillä ei ole kovin siistiä. AP

Vierailija
10/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin jonkun robotin hyrräämään ympäri kämppää, kun saman homman voisin itse hoitaa 5-10 minuutissa?

Vierailija
11/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosia imureita on räjähdellytkin ja kämpät palanu

Vierailija
12/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon aina miettinyt, että ostaako joku oikeesti robotti imurin.

Vierailija
13/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ap????? Eikö teillä käy siivooja. Siis eikö kaikilla käy siivooja???? Oikeastiko vain robotti-imuri pyörii lattialla, Ikäänkuin olisi sitten siistiä.

Jonkun verran nauratti, että joku on niin hölmö että siivoaa itse ja robotti-imuri vain imuroi lattiaa. Luulisi että on myös varaa siivoojaan.

Vierailija
14/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin imuroin itse, siihen ei paljoa aikaa mene kun ei omisteta mitään kartanoa.

Vierailija
15/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä robotti saisi vain keskilattiat puhtaaksi ja voin tehdä sen itse viidessä minuutissa, tarkemmin ja ei tarvitse varoa jotain tonttusämpylää lattioilla. Pitkänukkaiset matot, paljon rokokookalusteita ja astmaatikkoja kotona, joten allergiaystävällinen imuri, eikä joku juostenkuseva lätty

Vierailija
16/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se robotti-imuri imuroi vaikka sohvan alta, tai sellaisen pöydän tai senkin alta, jossa on matalalla oleva poikkipuu jalkojen välissä?

Vierailija
17/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ap????? Eikö teillä käy siivooja. Siis eikö kaikilla käy siivooja???? Oikeastiko vain robotti-imuri pyörii lattialla, Ikäänkuin olisi sitten siistiä.

Jonkun verran nauratti, että joku on niin hölmö että siivoaa itse ja robotti-imuri vain imuroi lattiaa. Luulisi että on myös varaa siivoojaan.

Voi kulti mussukka, käy meillä siivooja. :D tulee vaan halvemmaksi, kun laittaa ensin robotti-imurin imuroimaan. Yksi asia vähemmin mistä maksaa siivoojalle. ;) ap

Vierailija
18/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaista imuria, siis omg xd lol!!! :D

Ei ole tarvetta. Yksiön saa siivottua kuiva- ja märkämoppauksella.

Vierailija
19/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ajelee mielellään robotti imureilla

Vierailija
20/106 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ajelee mielellään robotti imureilla

Hyi vittu jotain kissoja. ap