Siis mitä!? Eikö jollain vielä ole muka robotti-imuria?!?! :D
Piti mennä tänään kaverin kanssa lenkille, mutta kaveri sanoi että imuroi vielä nopeasti. Sanoin että voi sen imurin yksin jättää myös pyörimään ja kaveri oli että hä? Kaverilla ei siis ole robotti-imuria vaan sellainen vanhan aikainen imuri. :D en tiennyt että niitä edes valmisetaan enää! En enää pystynyt lähtemään lenkillekään ku ollaan miehen kanssa naurettu tälle niin paljon. :DDD
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Juu ja koko palsta nautaa nyt sun aloituksella
Nautaa?!?!? :D ap
Vaikka aloitus onkin hölmö, en ymmärrä kellä ei olisi robotti-imuria, jos olosuhteet sellaisen sallivat? Se ei ole kallis, ja sopeutuu aika monenlaiseen ympäristöön. Ainoastaan todella pitkänukkaiset/hapsuiset matot/lattialle ylettyvät verhot tai runsaasti sisustettu asunto voivat olla epäkäytännöllisiä robotti-imurille. Mutta muuten, miksi ei hankkisi sellaista?
Et oo tehny tätä keskustelua tosissas, mutta luuletko oikeesti et kaikilla on varaa ostaa robotti imuri? :) voi luoja, että oot typerä.
Vierailija kirjoitti:
Et oo tehny tätä keskustelua tosissas, mutta luuletko oikeesti et kaikilla on varaa ostaa robotti imuri? :) voi luoja, että oot typerä.
Jos ei oo varaa robotti -imurin, ei ole varaa asuntoonkaan. ap
Multa menee imuroimiseeen viikossa ehkä 15 min. En pyyhi pölyjä vaan käytän siihen imuria, robotti ei siihen kykene ja muutenkin on semmoisia paikkoja mihin se ei pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Multa menee imuroimiseeen viikossa ehkä 15 min. En pyyhi pölyjä vaan käytän siihen imuria, robotti ei siihen kykene ja muutenkin on semmoisia paikkoja mihin se ei pääsisi.
Seli seli. Tai sitten teillä ei ole kovin siistiä. AP
Miksi laittaisin jonkun robotin hyrräämään ympäri kämppää, kun saman homman voisin itse hoitaa 5-10 minuutissa?
Tuommosia imureita on räjähdellytkin ja kämpät palanu
Ja mä oon aina miettinyt, että ostaako joku oikeesti robotti imurin.
Siis mitä ap????? Eikö teillä käy siivooja. Siis eikö kaikilla käy siivooja???? Oikeastiko vain robotti-imuri pyörii lattialla, Ikäänkuin olisi sitten siistiä.
Jonkun verran nauratti, että joku on niin hölmö että siivoaa itse ja robotti-imuri vain imuroi lattiaa. Luulisi että on myös varaa siivoojaan.
Mieluummin imuroin itse, siihen ei paljoa aikaa mene kun ei omisteta mitään kartanoa.
Täällä robotti saisi vain keskilattiat puhtaaksi ja voin tehdä sen itse viidessä minuutissa, tarkemmin ja ei tarvitse varoa jotain tonttusämpylää lattioilla. Pitkänukkaiset matot, paljon rokokookalusteita ja astmaatikkoja kotona, joten allergiaystävällinen imuri, eikä joku juostenkuseva lätty
Miten se robotti-imuri imuroi vaikka sohvan alta, tai sellaisen pöydän tai senkin alta, jossa on matalalla oleva poikkipuu jalkojen välissä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ap????? Eikö teillä käy siivooja. Siis eikö kaikilla käy siivooja???? Oikeastiko vain robotti-imuri pyörii lattialla, Ikäänkuin olisi sitten siistiä.
Jonkun verran nauratti, että joku on niin hölmö että siivoaa itse ja robotti-imuri vain imuroi lattiaa. Luulisi että on myös varaa siivoojaan.
Voi kulti mussukka, käy meillä siivooja. :D tulee vaan halvemmaksi, kun laittaa ensin robotti-imurin imuroimaan. Yksi asia vähemmin mistä maksaa siivoojalle. ;) ap
Minulla ei ole minkäänlaista imuria, siis omg xd lol!!! :D
Ei ole tarvetta. Yksiön saa siivottua kuiva- ja märkämoppauksella.
Kissat ajelee mielellään robotti imureilla
Vierailija kirjoitti:
Kissat ajelee mielellään robotti imureilla
Hyi vittu jotain kissoja. ap
Juu ja koko palsta nautaa nyt sun aloituksella