Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiukka ja märkä pillu

Vierailija
08.03.2006 |

mulla on tosi tiukka pillu ja miehet aina ääneen sanoo, että mahtavatko ees sisään päästä. No hyvin uppoo ja kun tahtoo paikat kastua tosi herkästi niin aina miehet laukee samantein ja itseltä ja nautinto saamatta. Miehille ehkä kiva, mutta itseäni tympii. Mahtaako tähän olla mitään apua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaiskos sulle kiihkeä vähän pienempi muna pitäisin sun rintojas ihanasti.soita mulle tai tekstaa Kari

Vierailija
22/33 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korjaa tuonkin vaivan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/33 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/33 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillun ulkonäkö on vaan niin ihana,että saa herkän pojan laukeamaan.toisaalta liian tiukka pillu ei välttämättä ole ihan kivakaan.voi olla tuskaa molemmille.itselle kyllä kelpaisi.voihan sitä ottaa aina vaan uusiksi

Vierailija
26/33 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittasit joskus pillua ni tiät että on parempi ko oma kätes taliaivo...

Vierailija
27/33 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy sellaisiakin jotka ajattelevat myös naisen nautintoa. Esim minä, sillä sinun saamisesi on tärkeämpää kuin oma tyydytykseni. Kultaisia suukkoja Sinulle.

Vierailija
28/33 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus kysymys. Tekeekö sun pillu voimakkaan imun naidessa. Ihan kuin vakuumipumppu. Mun nykyinen ja varmaan myös loppuelämän vaimon pillu on sillä tavoin erikoinen, että en ole toista samanlaista tavannut, vaikka olen aika monessa kymmenessä mulkkuani uittanut. Hyvinhän meillä meni heti yläpäidenkin välillä ja heti ekaa kertaa naidessa tiesin ensimmäisen parin työnnön tai paremminkin pois päin vedon myötä, että olemme loppuelämämme yhdessä. Pillu jossa sai ikään kuin nainnin ja suihinoton samalla kertaa. Pillu imeytyi niin tiukasti mulkkuni ympärille että se nousi monta senttiä mukana mulkun mukana ylös tasosta verrattuna ”normipilluun”. Kun sitten kuitenkin koemielessä kiskoin mulkkuni ulos sieltä kokonaan niin kuului voimakas imuääni ja hän sanoi, että älä tee tuota kun hänen pillu ryystää huonelämmintä (siis pilluun verrattuna kylmää) ilmaa sisään, niin se tuntuu märässä pillussa epämukavalta. Joo, pitää käyttää samaa asentoa ja antaa sitten laukeamisen jälkeen mulkun kutistua pikkuhiljaa pillun sisällä, niin että se täyttyy ilmalla hyvin hitaasti , eikä häiritse häntä. Samoin siinä mysteeri pillussa on ominaisuus kun sitten lopulta vetää mulkkunsa pois, niin se ei ole yhtään sperma sotkussa, vaan pillu on imenyt kaiken ja mulkku näyttää täysin kiiltävän puhtaalta kuin uusi kolikko. Se kyllä tuntuukin kuinka se imee viimeisenkin spermapisaran pois mulkusta.

Vierailija
29/33 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun tahtoo paikat kastua tosi herkästi niin aina miehet laukee samantein"

Siis mitä? Miehet laukeaa siitä, että nainen on märkä, niinkö? Tuo olikin minulle aivan uutta, kiitos valistuksesta.

Vierailija
30/33 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelis kirjoitti:

Uteliaisuus kysymys. Tekeekö sun pillu voimakkaan imun naidessa. Ihan kuin vakuumipumppu. Mun nykyinen ja varmaan myös loppuelämän vaimon pillu on sillä tavoin erikoinen, että en ole toista samanlaista tavannut, vaikka olen aika monessa kymmenessä mulkkuani uittanut. Hyvinhän meillä meni heti yläpäidenkin välillä ja heti ekaa kertaa naidessa tiesin ensimmäisen parin työnnön tai paremminkin pois päin vedon myötä, että olemme loppuelämämme yhdessä. Pillu jossa sai ikään kuin nainnin ja suihinoton samalla kertaa. Pillu imeytyi niin tiukasti mulkkuni ympärille että se nousi monta senttiä mukana mulkun mukana ylös tasosta verrattuna ”normipilluun”. Kun sitten kuitenkin koemielessä kiskoin mulkkuni ulos sieltä kokonaan niin kuului voimakas imuääni ja hän sanoi, että älä tee tuota kun hänen pillu ryystää huonelämmintä (siis pilluun verrattuna kylmää) ilmaa sisään, niin se tuntuu märässä pillussa epämukavalta. Joo, pitää käyttää samaa asentoa ja antaa sitten laukeamisen jälkeen mulkun kutistua pikkuhiljaa pillun sisällä, niin että se täyttyy ilmalla hyvin hitaasti , eikä häiritse häntä. Samoin siinä mysteeri pillussa on ominaisuus kun sitten lopulta vetää mulkkunsa pois, niin se ei ole yhtään sperma sotkussa, vaan pillu on imenyt kaiken ja mulkku näyttää täysin kiiltävän puhtaalta kuin uusi kolikko. Se kyllä tuntuukin kuinka se imee viimeisenkin spermapisaran pois mulkusta.

On sulla jutut... :))

Vierailija
31/33 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä löystyy, kun ahkerasti vaan paneskelet.

Vierailija
32/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parasta mitä voi naiselle tehdä on nuolla ja sormeilla orkut ensin ja sitten vasta alkaa itse paneskelemaan. asiat tärkeysjärjestykseen!

Kokeilin joskus tuota, mutta sitten nainen ei enää halunnutkaan jatkaa. Sanoi, että hän menettää mielenkiintonsa seksiin aina orgasmin saatuaan eikä halua edes ajatella koko asiaa.

Vierailija
33/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parasta mitä voi naiselle tehdä on nuolla ja sormeilla orkut ensin ja sitten vasta alkaa itse paneskelemaan. asiat tärkeysjärjestykseen!

Kokeilin joskus tuota, mutta sitten nainen ei enää halunnutkaan jatkaa. Sanoi, että hän menettää mielenkiintonsa seksiin aina orgasmin saatuaan eikä halua edes ajatella koko asiaa.

Noinhan miehet yleensä tekee; seksi loppuu miehen orgasmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi