Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö sairaalloisesti mustasukkainen aina itse?

Vierailija
23.10.2016 |

Ilmeisesti niin on usein, mutta onko käytännössä aina? Puolisoni sanoo, ettei ole koskaan pettänyt ketään eikä voisi koskaan pettääkään. Ihmetyttää kuitenkin välillä, että miten hän voi olla niin mustasukkainen minusta ihan hölmöistä asioista. Esim kevyimmästä päästä on, että saattaa epäluuloisena kysellä, että yrittikö joku iskeä minua, kun olin ihan tavallisesti töissä. Melkein jo pelkään paljastaa, jos olen aivan tavallisesti jutellut kenenkään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, koska siitä seuraisi epäilyksiä ja kysymyksiä.

Aluksi en itse ollut yhtään mustasukkainen hänestä, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että voisiko se olla syy. Mitään muita merkkejä ei ole ja se kyllä tarkoittaisi täydellistä kaksoiselämää ja kykyä valehdella räikeästi. Onko mielestänne kuinka varmaa, että sairaalloisen mustasukkainen pettää aina itse?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kyllä pettää.

Vierailija
2/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät kertoa kenen kanssa juttelee on hommassa jotain pielessä. Kehottaisin jopa miettimään onko se pettäminen ongelma vai mustssukkaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sairaalloinen mustasukkaisuus automaattisesti korreloi pettämisen kanssa, kyllähän pettämiseen tarvitaan myös tilaisuuksia ja toinen osapuoli ja jonkinlaista rohkeuttakin. Ainoa mitä se kertoo on, että ihminen ajattelee epänormaalin paljon asiaa.

Vierailija
4/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Ennemminkin syy on useimmiten siinä, että on tullut usein petetyksi, eikä enää pysty luottamaan vaikka kovasti haluaisi. Yritys on hyvä, mutta sitten se itsetunto taas romahtaa ja epäilys saa vallan...On myös monia keinoja "tulkita" kumppanin viestejä ja käyttäytymistä. Täytyy etsiä todisteita ym. ratkaisevaa ajatustensa tueksi, sekä ehtiä "käräyttää" ajoissa, jottei vaan taas joutuisi pettymään. Niin tuskallista ja riuduttavaa, varsinkin jos rehellinen ja uskollinen kumppani on kyseessä mustiksella.

Vierailija
5/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä.Itse olin hyvin mustasukkainen enkö todellakaan olisi koskaan pettänyt miestäni.Johtui täysin omasta epävarmuudesta sekä suhteen laadusta kun en saanut sitä mitä toiselta kaipasin.

Vierailija
6/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkäät kertoa kenen kanssa juttelee on hommassa jotain pielessä. Kehottaisin jopa miettimään onko se pettäminen ongelma vai mustssukkaisuus

Olipa sairas kommentti. Työpaikalla tehdään työnantajan määräämiä ja työsopimukseen kirjattuja tehtäviä, ja jos niihin kuuluu kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa niin siitä ei todellakaan tarvitse olla kotona tilivelvollinen.

7/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Mutta pahoinpideltyjen puolisoiden kerryttämä kokemus kertoo, että monesti se on alkanut sairaalloisella mustasukkaisuudella ja edennyt pikkuhiljaa muuhun psyykkiseen ja siitä fyysiseen väkivaltaan. Suosittelen miettimään haluatko elää suhteessa, jossa pelkäät kertoa jotain sille henkilölle, jonka pitäisi olla se kaikkein läheisin, luotettavin ja tukea sinua kaikessa?

Vierailija
8/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olette noin moni tuota mieltä, että ei luultavasti petä. Kirjoitin sukupuolineutraslisti, jotten loisi ennakkokuvaa kellekään, mutta olen nainen ja mustis on mies.

Tosin puolisolla olisi paljon enemmän tilaisuuksia pettää kuin minulla. On erittäin hyvännäköinen ja casanovatyyppiä halutessaan ja ollut paljon suhteita ja on kotona vaan pari tuntia illassa. En tiedä onko hän pohjimmiltaan epävarma ja huono itsetunto, jos on niin ei kyllä päälle päin huomaa vaan pikemminkin vaikuttaa hyvin itsevarmalta ja pitää itseään hyvinkin arvossa.

Mä taas olen aika eristäytynyt ja käyn työhommissa vain muutamana päivänä viikissa ja pääosin olen kotona. En ole edes kavereihin paljon yhteydessä, mikä sinällään ei haittaa, kun olen erakkoluonne hieman. Sitten harvoin kun käyn jossain töissä tms, niin epäilee, että mua heti isketään.

Ap

Vierailija
9/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi on mustis, jos huono itsetunto niin silloin harvoin pettää vaan ennemmin rakastaa kovasti. Narsistit taas pettävät ja ovat sairaanoloisen mustasukkaisia.

10/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olette noin moni tuota mieltä, että ei luultavasti petä. Kirjoitin sukupuolineutraslisti, jotten loisi ennakkokuvaa kellekään, mutta olen nainen ja mustis on mies.

Tosin puolisolla olisi paljon enemmän tilaisuuksia pettää kuin minulla. On erittäin hyvännäköinen ja casanovatyyppiä halutessaan ja ollut paljon suhteita ja on kotona vaan pari tuntia illassa. En tiedä onko hän pohjimmiltaan epävarma ja huono itsetunto, jos on niin ei kyllä päälle päin huomaa vaan pikemminkin vaikuttaa hyvin itsevarmalta ja pitää itseään hyvinkin arvossa.

Mä taas olen aika eristäytynyt ja käyn työhommissa vain muutamana päivänä viikissa ja pääosin olen kotona. En ole edes kavereihin paljon yhteydessä, mikä sinällään ei haittaa, kun olen erakkoluonne hieman. Sitten harvoin kun käyn jossain töissä tms, niin epäilee, että mua heti isketään.

Ap

Kuulostaa siltä, että pettää. 

Vierailija
11/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis pettää, ihan vaan varmuuden vuoksi, jos kumppani sattuisi pettämään. Mustis on narsistinen luonne.

Vierailija
12/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne kuinka varmaa, että sairaalloisen mustasukkainen pettää aina itse?

ei petä, jos ei saa keneltäkään.

Pahimpia on just ne, jotka kyllä pettäis jos sais tilaisuuden, mutta eivät koskaan saa ja tietävät sen.

Vierailija
13/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistista piirteitä omaava, samalla tavalla mustasukkainen ex petti itse. Tai ei ehkä seksiin asti mennyt, mutta viestitteli selkäni takanaromanttisessa mielessä jatkuvasti muiden naisten kanssa. Päätyi myös kontrolloimaan ja kiusaamaan monilla eri tavoilla.

Mutta ei ne välttämättä aina itse petä.

Itselleni muuten se sen oma vispilänkauppa muiden kanssa ei tuntunut enää miltään. Lähdin koska päädyin pelosta mm valehtelemaan keiden seurassa missäkin olin ollut, sanomaan että oli ollut tylsää kun oli oikeasti ollut kivaa, kieltäytymään uusista ystävyyssuhteita, piilottelemaan vanhoja, ja väittämään ettei puhelinliittymä toiminut kunnolla työmatkoilla. Arkeeni kuuluu myös säännöllinen miehen puhelimen, lompakon ja somen salaa nuuskiminen. Sillä tavoin pidin kirjaa siitä kenen kanssa se kulloinkin vehtaili, mihin meidän rahat oli tuhlattu, keneltä se oli keplotellut lainaa milloinkin, ja mitä arvoesineitä viennyt kaniin. Ei tullut mieleenkään että olisin kasvotusten puhunut miehen kanssa näistä, en halua edes ajatella mitä siitä olisi seurannut.

Vierailija
14/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne kuinka varmaa, että sairaalloisen mustasukkainen pettää aina itse?

ei petä, jos ei saa keneltäkään.

Pahimpia on just ne, jotka kyllä pettäis jos sais tilaisuuden, mutta eivät koskaan saa ja tietävät sen.

Tämä on sellainen mies siis, jota isketään joka puolella, saisi varmaan naisen joka päivälle. Pointti on, että tekeekö niin vai eikö.

seuraavalle vastaajalle... mäkin olen joskus stalkannut hänen puhelimensa jostain ihme päähänpistosta, vaikken edes epäillyt yhtään mitään. Siellä ei ollut mitään. Kertakaikkiaan mitään muuta kuin työviestejä. Hänellä on kuitenkin kavereitakin niin jäin ihmettelemään itse asiassa, että miten pitää heihin yhyeyttä, kun ei ollut käytännössä yksityisviestejä yhtään.

Mutta todellakin en ole epäillyt mitään aiemmin, tuli vain mieleen, kun luin keskusteluista että mustasukkainen usein pettää itse, että onkohan se totta.

Ap

Vierailija
15/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne jossa mies lähtee toiselle paikkakunnalle (ja huom. Naista ei todellakaan ole kysytty mihinkään, jatkossa oikeuasteeseen häirinnästään) saa tollasen naikkosen lähtemään diskoon "minuahan ei petetä" ennen raastavia pitkiä "pyhiään" koska naikkonen elää luulossa ja yrittää kostaa miehelle oman sekapäisyytensä. Tapauksessa naisen sosiaalisuus on sieltä surkeammasta päästä;,seurailua, häirintähuutelua, solvauksia.

Ja vielä huom. Ei tapaamisia ko. Henkilön kanssa joka liittyisi millään tavalla seurusteluun tai muuhun vastaavaan.

Mutta sitten paniikki naisella kasvaa kun toinen nainen tarjiaa paremman vaihtoehdon ihan luonnollisesti. Silloin vollotus kuluu ympäri keskikaupunkia kun tämä juokseen suoraan kotiinsa.

Sitä sattuu kun se niin tyhmä, ilmeisesti.

Vierailija
16/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran hanakasti stalkkaat, olet jo kyllä hyvinkin kyvytön edes tapailuasteelle saatikka seurusteluun. Kykysi on vain toisen tonkimisessa joka herättää inhoa.

Vierailija
17/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mikàli yrität tahallisesti ärsyttää, saat mitä tilaat. Ei semmoisesta kiinnostu kuin kuritusmielessä ja muut menevät heittämällä ohi.

On niitä sellaisia jotka yrittävät valehdella olleensa pitkään "ton" kanssa vaikka itse häiriköivät.

Ne erottaa kaukaa.

Vierailija
18/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin petti itse. Sairaalloinen mustasukkaisuus oli ehkä peruja lapsuudesta, jossa äiti petti isää ja isä joi ja löi.

Petti varmuuden vuoksi, kun ajatteli, että mäkin petän varmaan. En ikinä pettänyt. Jäi pettämisestä kiinni, kun vieras nainen oli raskaana ja sai lehtolapsen.

Vierailija
19/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pari kertaa yrittänyt joku avioliitossa oleva nainen lähestyä saadakseen ulkopuolista seksiseuraa. Molemmilla kerroilla noiden naisten pahin huolenaihe on ollut se että onkohan heidän miehillään joku toinen nainen silloin kun he itse ovat minun luonani eivätkä voi vartioida.

Vierailija
20/21 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pari kertaa yrittänyt joku avioliitossa oleva nainen lähestyä saadakseen ulkopuolista seksiseuraa. Molemmilla kerroilla noiden naisten pahin huolenaihe on ollut se että onkohan heidän miehillään joku toinen nainen silloin kun he itse ovat minun luonani eivätkä voi vartioida.

Mä muuten tiedänkin yhden naisen, joka petti miestään aivan solkenaan. En voinut uskoa korviani kun sain tietää, että hän oli sitten palkannut yksityisetsivän saamaan miehensä kiinni pettämisestä. Saikin. Mies vastaavasti varjosti naista ja jäljitti autoa seurantalaitteella. Ovat nyt eroamassa, harmi kun selvästi sopivat toisilleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan