Pettääkö sairaalloisesti mustasukkainen aina itse?
Ilmeisesti niin on usein, mutta onko käytännössä aina? Puolisoni sanoo, ettei ole koskaan pettänyt ketään eikä voisi koskaan pettääkään. Ihmetyttää kuitenkin välillä, että miten hän voi olla niin mustasukkainen minusta ihan hölmöistä asioista. Esim kevyimmästä päästä on, että saattaa epäluuloisena kysellä, että yrittikö joku iskeä minua, kun olin ihan tavallisesti töissä. Melkein jo pelkään paljastaa, jos olen aivan tavallisesti jutellut kenenkään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, koska siitä seuraisi epäilyksiä ja kysymyksiä.
Aluksi en itse ollut yhtään mustasukkainen hänestä, mutta nyt olen alkanut ihmetellä, että voisiko se olla syy. Mitään muita merkkejä ei ole ja se kyllä tarkoittaisi täydellistä kaksoiselämää ja kykyä valehdella räikeästi. Onko mielestänne kuinka varmaa, että sairaalloisen mustasukkainen pettää aina itse?
Mulla on ollut suhde miehen kanssa joka on sairaan mustasukkainen. Okei, mulla oli suhde ennen häntä.
Rakastuin ja sitten huomasin kuinka kaikki vastaan tulevat naiset sai pään kääntymään. Jokainen joka katsoi häntä sai itsetunnon ilmeisesti kohdilleen. En tiedä. Romutti kuitenkin mun itsetunnon. En oo laiha muodokas nuori nainen.
Löytyi profiilia myöhemmin seksisivuilta ja kielsi senkin...ilmiselvän asian. Aina roskalehtien pyllistyskuvat piti myös katsoa. .
Varmasti on pettänyt...sen verran paljon on ollut pois. Kaverit oikein usuttaneet et ny muija vaihtoon.
No nyt käyn terapiassa ja yritän löytää kadotetun itseni. Nimittäin yritin muuttua sellaiseksi kun hän haluaa..ja kokaisen täytyy kelvata juuri sellaisena kun on.
Ja näin se kääntyi "uudet korkkarit, miksi, sä keikistelet töissä" itse ostelee kalliita tuoksuja ja uusia takkeja...
"Missä sä oot. Taas panemassa jossain" ja itse ei kerro menoistaan, puh puhdistettu..deittipalstailmoitus tosin löytyi.
Kyllä noi miehet pettää. 99%
Näin se vaan on. Ja pettämistä parisuhteessa on myös emotionaalinen pettäminenkin...