Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määritelmää siisti koti.

Vierailija
23.10.2016 |

Millainen se on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus on yhteensopiva huonekalujen ja muiden kanssa. Ei pölyisiä nurkkia tai pintoja, paikat järjestyksessä, lattia ja ikkunat puhtaat sekä hyvä sisäilma.

2/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, jossa ei ole näkyvillä likaa tai pölyä, tavarat paikoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjatut maton hapsut.

Vierailija
4/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, jossa pinnat ja tasot on puhtaat liasta ja pölystä. Tavaroita ei ole hamstrattu jättimäisiksi kasoiksi sinne sun tänne, vaan niille on omat paikkansa. ja näin ollen mahtuu kulkemaan ongelmitta asunnossa eikä pöydille kerry kasoittain tavaraa.

Sisustuksella ei merkitystä.

Vierailija
5/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyykkejä ei puhtaana saa ollaollohuoneessa eikä puunlehtiä eteisessä tai wc pytty likainen? Pölyä hyllyjen päällä ja roskia keittiön pöydän alla?

6/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovikello soi, niin ei tarvitse ajatella, että kukahan siellä on kun mulla on tän näköistä.

Vierailija
7/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti = puhdas, järjestyksessä.

Tuoksusta tuntee, itse tiedän heti onko puhdasta, jos on hyvä hengittää. Ilma on raikas.

Lattioilla ja pinnoilla ei ole mitään, pölyä, roskaa, hiekkaa. Ilmassa ei pölyhiukkasia, ainakaan paljon.

Koti ei ole siisti, jos joka paikassa on epämääräisiä kasoja, joihin on kertynyt pölykerros...

Vierailija
8/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pyykkejä ei puhtaana saa ollaollohuoneessa eikä puunlehtiä eteisessä tai wc pytty likainen? Pölyä hyllyjen päällä ja roskia keittiön pöydän alla?

Toivon todella ettet kysy tätä tosissasi o.o Eikö se ole itsestäänselvyys että nuo ei ole ok, vaan kertovat epäjärjestyksestä. Roskat myös liasta eli saastaista.

Vierailija
9/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siistissä kodissa likainen wc-pönttö? Pölyä, roskia? No ei. Pyykit saa kuivua.

Vierailija
10/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt sitä, että on muuten aika ristiriitaista, kun aina sanotaan, että vauvavuotena ei muka tarvi välittää kodin siisteydestä yhtään. Mutta auta armias, jos ei kuitenkaan ole siistiä, niin lasu suurinpiirtein tulee... Kuinka siistiä siis pitäisi vauva-aikana oikeasti olla? Niin ettei tarvi stressata kodin siisteydestä, mutta ei lasustakaan?

Vierailija
11/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt sitä, että on muuten aika ristiriitaista, kun aina sanotaan, että vauvavuotena ei muka tarvi välittää kodin siisteydestä yhtään. Mutta auta armias, jos ei kuitenkaan ole siistiä, niin lasu suurinpiirtein tulee... Kuinka siistiä siis pitäisi vauva-aikana oikeasti olla? Niin ettei tarvi stressata kodin siisteydestä, mutta ei lasustakaan?

Kyllähän nyt siistiä pitää olla!

Ei toki haittaa jos on kaaosta (tavaroita tai pyykiä levällään vähän ja tota tasoa), mutta siistiä pitää olla! Siis että lattiat ja tasot on puhtaat liasta. 

Epäjärjestyksellä niin väliä ole, mutta vauvahan liikkuu lattialla paljon, ei siellä sillon voi olla likaa, pölyä ja roskia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi