Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus raiskauksen tuloksena, mitä mieltä abortista?

Vakava_kysymys
23.10.2016 |

Ajatellaan tilannetta että tyttäresi olisi raiskattu ja raiskaaja olisi siittänyt lapsen. Tyttäresi olisi siis tulossa äidiksi raiskaajan väkivallan tuloksena. Hyväksytkö abortin?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista voi ajatella etukäteen tietenkään! Tottakai sanon abortinvastustajana EI, mutta eipä mulla ole tytärtäkään...

Vierailija
2/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ilman muuta, jos raskaanaoleva sen haluaa.

Vierailija
4/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampaa olisi hyväksyä sitä, että lapseni ei haluaisi aborttia.

Vierailija
5/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaadi mun hyväksyntää. Jumsla antaa anteeksi, ihminen ei, ja etsisin käsiini tekijän

Vierailija
6/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani hyväksyä tai tuomita.

Mutta käsi sydämellä...moniko haluaa että lapsenlapsessa on puolet raiskaajaa vaikka eihän se ole lapsen vika tietenkään.

Vierailija
7/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyn, mutta ihmettelen miksei jälkiehkäisy ole tehonut

Vierailija
8/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naisen pitää kantaa lapsi ja pitää siitä huolta. Naisen työ on synnyttää ja tehdä voileipiä. Niin ja olla alasti sekä tuoda kaljaa.

Vierailija
9/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Abortti on lasta odottavan päätös.

Vierailija
10/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksen johdosta alkuun laitetut ihmiset pitää tappaa. Se on oikeus ja kohtuus.

Vierailija
11/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun asiani hyväksyä tai tuomita.

Mutta käsi sydämellä...moniko haluaa että lapsenlapsessa on puolet raiskaajaa vaikka eihän se ole lapsen vika tietenkään.

se vasta kamalaa olisi. Muisto kauheudesta. Saattaapi jopa olla että se asia voi käydä liian raskaaksi ja raiskattu voi päättää elämän itse ennen synntytstä

Vierailija
12/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäreni haluaisi abortin ihan mistä syystä vain, hän saisi täyden tukeni. 

Vierailija
13/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskovaisena voi hyväksyä aborttia minkään rikoksen ratkaisuna.

Vierailija
14/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kysyä aborteista tällä palstalla missä iso osa jopa mieluummin pelastaa koiransa jättäen vieraan lapsen kuolemaan.

Mikään ei ole niin vaarallinen otus lapselle, syntyneelle tai syntymättömälle, kuin AVtantta.

Vierailija
15/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskovaisena voi hyväksyä aborttia minkään rikoksen ratkaisuna.

Hyväksytkö kuitenkin jälkiehkäisyn, eli mahdollisen alkaneen raskauden varhaisen keskeyttämisen?

Vierailija
16/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni raiskattu tekee itsemurhan muutenkin. Tuossa tapauksessa prosentuaalinen mahdollisuus olisi sika korkea

Vierailija
17/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen abortin tuossa tilanteessa ainoana järkevänä vaihtoehtona. Olisin suunnattoman pettynyt, jos tyttäreni haluaisi pitää lapsen, ja yrittäisin kääntää hänen päänsä selittämällä, että tulet jonain päivänä saamaan lapsen sellaisen miehen kanssa, jota rakastat, joka rakastaa sinua ja haluaa perheen kanssasi. Lapsi on liian konkreettinen muisto niin kauheasta tapahtumasta kuin raiskaus.

Vierailija
18/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen abortin tuossa tilanteessa ainoana järkevänä vaihtoehtona. Olisin suunnattoman pettynyt, jos tyttäreni haluaisi pitää lapsen, ja yrittäisin kääntää hänen päänsä selittämällä, että tulet jonain päivänä saamaan lapsen sellaisen miehen kanssa, jota rakastat, joka rakastaa sinua ja haluaa perheen kanssasi. Lapsi on liian konkreettinen muisto niin kauheasta tapahtumasta kuin raiskaus.

Lapset ovat sinulle siis pelkkiä muistoesineitä, eivät ihmisiä.

Vierailija
19/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raiskaajien geenien kuulu päästä eteenpäin jälkipolville. Varsinkin kun on tietellisesti todettu että raiskaajan käytös on kytköksissä perimään.

Vierailija
20/60 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Olen kaikkia abortteja vastaan. Samoin olen raiskauksia, ryöstöjä, petoksia, lapsen laiminlyömistä yms. vastaan. Se vastaan olo ei muuta asioita. Jos ei halua että tehdään abortteja raiskausten uhreille, niin sitten pitää ryhtyä vaikuttamaan siihen, miten saadaan raiskauksia vähennetyksi. Siitähän on kyse. Eli kasvatusta erityisesti niille miehille ja pojille, jotka ovat jollain tavalla riskiryhmässä ryhtyä tuollaisiin tekoihin. jos ei ole tietoa siitä, että ketkä ryhtyvät tai tekevät, niin ohjataan yhteiskunnan tukea esim. pitkittäistutkimuksiin ja sitä kautta ennaltaehkäisyyn aikanaan.

Elämässä joutuu monesti valitsemaan kahden pahan väliltä. Se onkin helppoa, jos on valinta hyvän ja pahan väliltä, mutta niitä valintoja harvemmin tulee vastaan.