Petin miestäni, ahdistus
Nyt se tapahtui. Kaamea moka. Vertaistukea kiitos!
Kommentit (37)
No jopas! Ai nyt pitäisi kuolla? Ei Kai tää niin vakavaa ole? Oli muuten hyvä;)
Onko miehesi pihtaava tuppikulli?
Ei ole tuppikulli. Vähän pihtaa...
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, mutta sinua, älä kerro miehelle. Ole jatkossa hyvä kumppani. Ota opiksesi, mutta älä kaada tätä asiaa miehen kestettäväksi. Armahda itsesi, olet vain ihminen. Mennyt saa olla, tärkeää on se miten toimit tulevaisuudessa.
Kukapa voisi itsensä armahtaa. Minun naisena tämä ap joutuisi polvilleen anomaan armoa minun eteeni.
Fucking WHOR E Slap slap!
Vierailija kirjoitti:
Täältä et tule sitä saamaan, pelkkää alapeukkua ja h*uoraksi haukkumista on luvassa. Sinun pitää myöskin tunnustaa erheesi ja erota miehestäsi heti. Olen pahoillani, se on tän palstan tapa.
No kehua pitäisi vai?
Hyvä tyttö kun petit. Olet luotettava.
Vierailija kirjoitti:
No jopas! Ai nyt pitäisi kuolla? Ei Kai tää niin vakavaa ole? Oli muuten hyvä;)
Se voisi helpottaa oloa ... ?
Nainen pettää miestään = mitäs pienistä
Mies käy sinkkuaikoina maksullisissa = leimattu mies loppuiäkseen
Että mitähän vittua?
Vierailija kirjoitti:
Et siis saa kotona sellaista seksiä kuin haluat tai niin usein kuin haluat? Ihan oikein sille luuserimiehelle että hait muualta mitä tarvitset.
Ihmiset tekevät virheitä. Olennaista on se, kuinka niihin suhtautuu ja ottaa oppia. Toinen kerta samaa virhettä ei ole vahinko ja useamman voi laskea jo tavaksi. Jos tää jää tähän, niin opi ja muuta itsesi paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis saa kotona sellaista seksiä kuin haluat tai niin usein kuin haluat? Ihan oikein sille luuserimiehelle että hait muualta mitä tarvitset.
Eli miehen vika tämäkin kuten kaikki.
Suurin osa naisista pettää eli älä reissaa.
Jos mies olisi pettänyt niin kommenttina olisi ollut: Jätä se sika! Nyt kun nainen on se joka pettää, olen todella hämmästynyt: se on teistä ok?!
Vaikka olet naimisissa, elät omaa ainoaa elämääsi. Jos nyt tuntuu, että pettäminen oli virhe, olet oppinut asian. Totea menneet menneiksi ja jatka eteenpäin. Et ole miehesi omaisuutta. Eikä hän sinun.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää miestään = mitäs pienistä
Mies käy sinkkuaikoina maksullisissa = leimattu mies loppuiäkseen
Että mitähän vittua?
Niinpä. Ja teon oikeutus:
Mies pihtaa seksiä ----> nahjus mieheksi, tottahan naisella on oikeus hankkia rakastaja
Nainen pihtaa seksiä ----> ymmärrä ja silitä päätä, r*nkkaa yksin pimeässä
Pakko kysyä oliko se sen arvoista? Hetken huumaa, kiihkeää seksiä?
Älä kerro. Morkkis menee ohi äkkiä, mikäli isompua tunteita ei jäänyt kolmanteen.