Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että olen katkera ja tyytymätön laiskimus. Voinko enää jatkaa hänen kanssa?

Vierailija
23.10.2016 |

Sattui ihan sydämeen. Mies on ilkeä ja kylmä mua kohtaan. Surettaa niin että joudun kestämään häntä. Mut erotakaan en voi kun joutuisin ihan tyhjän päälle.

Mies siis suuttui kun haluan että lapset jatkaa päiväkodissa. En ole valmis työelämään vielä, pitäisi hankkia koulutus ym mutta kaikki on just nyt niin hemmetin vaikeaa.

Mulla jäi amk kesken kun sain töitä mutta en tykännyt käydä siellä niin nyt olen ollut kotona lasten kanssa. Kun lapset alkoi oireilemaan laitettiin ne päiväkotiin.

Mies ei usko et olen uupunut. Haukkuu ja vaati mua tekemään kaikki kotityöt vaikka en pysty. Miehellä oma yritys ja auttaa viikonloppuisin heidän perheyrityksessä. Joudun olemaan yksin kotona kun lapset on viikonlopulla anoppilassa.

Miten saan kaiken hyväksi, kun kukaan ei haluu auttaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan masentunut kun olet noin saamaton ja lapsetkin oireilee.

Vierailija
2/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä trolli? Jos totta, niin hieman lellityltä kuulostat jos lopetat kaiken kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan masentunut kun olet noin saamaton ja lapsetkin oireilee.

En ole masentunut. Mulla olisi ihan hyvä olla jos saisin tehdä mun omia juttuja omaan tahtiin. Nyt kaikki henkii mun niskaan: hoida lapset, hoida koti, mene kouluun, mene töihin.

Mulle toi ei vaan sovi, olen aina ollut erilainen. Ihanaa aikaa kun lapset oli kotona, mutta parempi heille olla tarhassa.

Haluaisin lukea ja käydä pitkillä kävelyillä, kirjoittaa kirjeitä ja lojua kylvyssä. Nyt mä olen siivooja ja köksä ja sitten pitää vielä antaa miehen panna. En kyllä ole antanut moneen kuukauteen. Ap

Vierailija
4/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää, jos niin ahne, itsekäs ja pinnallinen mies, että vaatii sulta työnhakua ja työn vastaanottamista. Se on varma merkki siitä, että kyseessä on maksullinen mies, joka laskee naisen arvon pelkästään rahassa.

Vierailija
5/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet alun perinkään hankkinut lapsia?

Vierailija
6/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa, jos pyydät mieheltä anteeksi ja lupaat parantaa tapasi.

Vierailija
7/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et halua tehdä töitä, et halua hoitaa lapsia, et tehdä kotitöitä. Mies on ilkeä. Yhyy.

Vierailija
8/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et halua tehdä töitä, et halua hoitaa lapsia, et tehdä kotitöitä. Mies on ilkeä. Yhyy.

Haluaisin mutta en pysty. Haluaisin olla hyvä äiti mutta jotenkin se tuntuu niin turhalta.

Ihanaa lojua vaahtokylvyssä ja selailla italialaisia lastenvaatelehtiä. Ja muotilehtiä yleensäkin. Tai käydä työntämässä vaunuja rannassa. Mut lapsen on vaikeita ja oireilee. Lyö ja puree. Mies on kylmä ja anoppi kyttää ja arvostelee, haluaa viedä lapset multa. Ne sanoo et minä tarviin lomaa. En uskalla lähteä kun en tiedä onko mulla lapsia enää kun tulen kotiin.

Ap

Vierailija
9/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä minäkin haluaisin lojua! Voi saatana...

Vierailija
10/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä minäkin haluaisin lojua! Voi saatana...

Onko se niin väärin et mä tarviin aikaa? Ap

Vierailija
11/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ehdi, ei aina jaksa olla se pätevä. Mä tykkäisin nukkua pitkään ja syödä aamiaista sängyssä. Nää kiireet ja kilpailut ei ole minua varten. Heittäk vaan ensimmäinen kivi! Ap