Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijotko elää loppuelämäsi sinkkuna?

Vierailija
23.10.2016 |

Jos näin, miksi? Luuletko että ihmisen voi olla yksin ilman parisuhdetta onnellinen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minä varmaankin onnellisempi jonkun mukavan naisen kanssa, mutta kun ei ikinä kenellekään kelpaa. Enköhän ole sitten loppuikäni yksin, kun tähänkin mennessä seurusteluja tasan 0 kappaletta. T M29

Vierailija
2/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin minä varmaankin onnellisempi jonkun mukavan naisen kanssa, mutta kun ei ikinä kenellekään kelpaa. Enköhän ole sitten loppuikäni yksin, kun tähänkin mennessä seurusteluja tasan 0 kappaletta. T M29

Sama tilanne mulla. Kuvittelin homman muuttuvan yliopistosta työelämään siirtyessä mutta ei. Ei voi mitään

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikomuksia puoleen eikä toiseen, joten todennäköisimmin jään sinkuksi. Hylätyksi tuleminen ei lisää onnellisuutta.

Vierailija
4/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko - ei aijotko!!!!

Vierailija
5/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aijo enkä tosiaan ikinä aijonut mutta elämä päätti toisin.

N 52

Vierailija
6/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En AIJO

Vierailija
7/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, jäin tahtomattani yksin.. masentaa kyllä aina välillä..

N44

Vierailija
8/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Olen jo rupsahtanut 40+

Vierailija
9/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinuLla taas oli niin kova tunku miehien puolelta että se oli ihanliian hirveää, kyllästyin kun itse en koskaan saanut itse etsimään ryhtyä edes suuhun tultiin ja kotiin ja kaikkialle perästä. En sano pahalla mutta KYLLÄSTYIN PERUSTEELLISESTI.

Kavereita ei kyllä koskaan ole kylliksi . Haluaisinkin tutustua pikkuhiljaa ja rauhassa. Missä teitä miehet voisi näin tavata????

Vierailija
10/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tekstisaivartelijat karkoittavat kyllä jo tuolla ihmiset:(! Siitä se alkaa

Vierailija
11/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "aijon". Olen elänyt koko tähänastisen elämäni (58 vuotta) yksin, koska olen niin halunnut. Elämäni on ollut hyvin onnellinen, enkä halua sen muuttuvan miksikään.

Vierailija
12/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, vaikka yhteen aikaan aloinkin siihen jo henkisesti totutella. Olen kuitenkin onneksi löytänyt ihanan kumppanin ja häät ovat ensi keväänä.

Vierailija
13/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä kukaan tietää? Olen tällä hetkellä ollut sinkkuna vuodesta 2005 joten kovinkaan todennäköiseltä ei puolison löytäminen enää tässä vaiheessa näytä, mutta olen avoin kaikenlaisille ehdotuksille - niitä ei ole vaan yhtäkään tullut tässä 11 vuoden aikana.

Vierailija
14/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.

Vierailija
15/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toiseen kysymykseen: en jaksa luulla mitään.

Lähden kohta kylille kaffelle.

Vierailija
16/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne mulla. Kuvittelin homman muuttuvan yliopistosta työelämään siirtyessä mutta ei. Ei voi mitään

M28

Tämä on naisen kirjoittama teksti.

Sinkkumies

Vierailija
17/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Olen eronnut 50-v. eikä suosioni ole kummoinen.

Vierailija
18/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan onnellinen jossain erämaamökissä, jos: olisi riittävästi kaffetta. Voisi vaikka täydentää varastoja muutaman kuukauden välein ja ostaa myös pari pulloa viinaa. Päivät menisivät kalastelemalla, metsästämällä ja viljelemällä, puita tehdessä ja kaikkea puuhaillessa. 

Sinkkumies

Vierailija
19/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.

Oikea asenne. Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ajoissa.

Sinkkumies

Vierailija
20/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tekstisaivartelijat karkoittavat kyllä jo tuolla ihmiset:(! Siitä se alkaa

No voi hyvänen aika, minulle ei kelpaa ihminen, moukka, joka ei äidinkieltään osaa kirjoittaa.