Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä joka yhdellä vessakäynnillä vetää vessan monta kertaa?

Vierailija
22.10.2016 |

Mitä ajatuksia tulee?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään, jos ensimmäisellä kerralla ei vetänyt kunnolla :D

Vierailija
2/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ekalla vetäsyllä ei kaikki lähteny pöntöstä. mitä tosta nyt piotäs ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään, jos ensimmäisellä kerralla ei vetänyt kunnolla :D

Tämä. Ja välillä vedän vahingossa kahdesti, kun ensin vedän heti pytyltä noustessani ja toisen kerran kädet kuivattuani, kun en muista että vedinkin sen jo. Toivottavasti kukaan ei ajattele musta mitään :D

Vierailija
4/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy usein niin, että käyn normaalisti vessassa ja sitten saatankin käsien pesun jälkeen vielä ottaa paperia ja putsata vaikka silmämeikkiä. Sitten kun olen putsaillut niin heitän sen pönttöön ja jotenkin tuntuu epämukavalta jättää se sinne lillumaan niin vedän vessan uudestaan..

Vierailija
5/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoo liisteriä ja käyttää rullallisen pyyhkimiseen ja joutuu vetää välillä ettei pönttö mene tukkoon

Vierailija
6/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei kaikki paskat ja paskaiset paperit lähde ensimmäisellä huuhelulla, jolloin on pakko ottaa toinen huuhtelu perään. Mut yleensä pitää odotella sen aikaa, että pöntön vesisäiliö täyttyy, että saadaan tarpeeksi voimaa myös siihen toiseen huuhteluun.

Vierailija
7/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niin, koska pakko-oireinen häiriö.

Vierailija
8/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää monesti ihan pissankin jälkeen se paperi lillumaan ja vedän uudestaan siksi. Välillä olen kyllä miettinyt, että apua nyt kaikki luulee että kakkasin pytyn tukkoon. :D

Vierailija
9/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te turhia ressaa, juu.

Vierailija
10/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ns. paskojan perse? Sellainen iso ja jykevä?

Sellainen saattaa paskoa pöntön tukkoon yhdellä istumalla ja sitten soitellaan putkimiestä apuun.

Vierailija
11/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, kun en jaksa seurata muiden vessakäyttäytymistä. Muut asiat kiinnostaa enemmän.

Vierailija
12/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vesilaskua.

Vierailija
13/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän kaksi kertaa seuraavista syistä:

1. Vedän vessan kun olen saanut ulostettua ja pyyhkäistyä enimmät ulosteet pois. Sitten otan käsisuihkun ja pesen perseeni, jonka jälkeen vedän mahdolliset rippeetkin pöntöstä alas

2. Käyn paskalla, pyyhin, vedän, pesen jarrujäljet pöntöstä harjalla ja vedän uudestaan

3. Joudun käyttämään niin paljon, että en halua ottaa riskiä pöntön tukkeutumisesta, joten vedän välissä

4. Paska ei uppoa kokonsa takia kokonaan veden alle, joten se alkaa ikävästi haisemaan, jolloin vedän sen alas ja jatkan ulostamista/pyyhkimistä ja vedän sen jälkeen uudestaan.

5. Käytän ulostamisen jälkeen paperia esimerkiksi niistämiseen tai rinkan pyyhkimiseen ja vedän senkin alas.

Vierailija
14/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no että kaikki kakka ei menny yhellä kertaa..

Vierailija
15/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu meillä, meillä on järkyttävän huono alashuuhtelupaine joten pytty tuskailee jo yhden veskipaperiruudun kanssa.  :)

Vierailija
16/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nämä nykyvessat säästöhuuhteluineen edes vedä muutamaa paperipalaa enempää.. Jossain joku putkimies suositteli, että pitäisi vetää aina tuolla isommalla huuhtelulla, koska tuo pienempi tukkii putkistoja.

Vierailija
17/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Courtesy flush. 

Vierailija
18/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paska oli pöntössä, tai harjasi raidat pois ja veti uudelleen. Ihan normaalia siis. 

- simo

Vierailija
19/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä käyn töissä kakalla, niin vedän vessan ensin kerran. Sitten tsekkaan, että pitääkö siivota pyttyä suihkulla tai harjalla. Jos pitää, siivoan ja vedän vessan sen jälkeen toistamiseen. En halua jättää jälkeeni likaista pönttöä. Toivon, että jos jotain ajatellaan, niin sitä että siivoan jälkeni.

Vierailija
20/28 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntäny Jari Sarasvuo- paskan.

Jari Sarasvuo-kakka: Lopetettuasi kakkaamisen vedät vessan ja kakka katoaa pöntöstä, mutta hetken kuluttua yksi egoistinen pökäle lipuu viemäristä takaisin pöntön veteen killumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan