Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se miten naiset kohtelee betamiehiä on verrattavissa kidutukseen

Vierailija
22.10.2016 |

Henkistä (joskus myös fyysistä) väkivaltaa, syrjimistä, torjuntaa, haukkumista, nolaamista. Tällaisesta kohdelusta jää monelle betamiehelle ikuiset arvet ja ulkopuolisuuden tunne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset joutuu miesten taholta kestämään...

Vierailija
22/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Mielestäni näille miehille pitäisi saada sotaveteraanin status. Kauan on kärsitty vilua ja nälkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutus on ihanaa ja mitä sitä nainen viddumaiselle & international luonteelleen voi tai haluaa voida ?

Ja olen viddumainen koska mä voin.

Vierailija
24/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhut "naisista", tarkoitat kuitenkin niitä cheerleaderin näköisiä kauniita naisia. Eivät tavallisennäköiset naisetkaan saa välttämättä haluamiaan miehiä. Itse olen saanut aika usein pakit, olen tavallisennäköinen nainen  ja karsastankin jonkin verran , mutta en silti itke maailman pahuutta. Kauniilla ihmisillä vaan on  tässä maailmassa jossain määrin helpompaa, mutta ei siinä ole mitään ihmettelemistä.

Vierailija
25/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on beta-mies?

Vierailija
26/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nyt ei-pillun-antaminen on jo kidutustakin?

27/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, nyt ei-pillun-antaminen on jo kidutustakin?

Pitäisiköhän se lisätä Geneven sopimuksiin?

Vierailija
28/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki betamiehet, atm-miehet, kilttimiehet sun muut latvakakkoset voisi pysyä kaukana kaikista muista naisista kuin äidistään. Jos on sitä mieltä että kaikki maailman pahuus on naisten vika, niin päätöksen luulisi olevan helppo. Nainen ei ole kulutushyödyke, eikä asia johon jokaisella ukolla tai ylipäätänsä kellään on oikeus. Naiset ovat ihmisiä, uskotte tai ette.

Vierailija
29/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä (joskus myös fyysistä) väkivaltaa, syrjimistä, torjuntaa, haukkumista, nolaamista. Tällaisesta kohdelusta jää monelle betamiehelle ikuiset arvet ja ulkopuolisuuden tunne.

Ja mitkähän ominaisuudet sitten tekevät ns.betamiehen? Naisia halveksiva asenneko?

Mulla ei ole tarvetta nolata ellei toinen ole todella tökerö ja kohtele mua huonosti jotta saisi jotenkin jollain ihmeellisellä logiikalla mut alistettua. Ei muuten onnistu. Jos ei mies  osaa käyttäytyä, mulla on oikeus vastata samalla mitalla.

Uskon myös ettei AV-palstalla kohtalon valitus paranna ainoankaan valittajan asemaa elleivät nämä valittajat itse tajua kehittää itseään.