Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta, mitä sulle on tapahtunut?

Vierailija
22.10.2016 |

Miten selvisit siitä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuoli syöpään ja äidiltä leikattiin pahanlaatuinen aivokasvain kun olin 16v. Puhumalla asiasta läheisten ja myöhemmin lähes kaikkien kanssa sekä piirtämällä ja laulamalla olen selvinnyt.

Vierailija
42/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin neljä viikkoa sitten. Tällä tietoa tulen elämään tämän kanssa loppuelämäni. Yritän ajatella positiivisesti, mutta hengittäminenkin tuottaa vaikeuksia välillä. Tämä taitaa siis olla se pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelyt, raiskaus, burnout, loppuelämäksi sairastuminen, ystävien kuolemat. Pelottaa mitä elämässä on vielä edessä, olen reippaasti alle 30v...

Vierailija
44/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitoni, poislukien lapset. Kaikki, kaikki traumamuistoni liittyvät vain ja ainoastaan puolison käytökseen. En ole vielä selvinnyt, mutta sitten, kun saan asiani järjestykseen ja pystyn lasten kanssa muuttamaan pois, selviän kyllä.

Vierailija
45/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen psykoosi ja oma selviytymistaistelu

Vierailija
46/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille ihan jokaiselle <3

34

Vierailija
47/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte väkivaltaisesta puolisosta, ni oma on syynne:

1) parisuhteessa ei ole pakko olla

2) riitaan vaaditaan kaksi

Vierailija
48/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verikoe, oksensin ja pyörryin ja vannoin etten enää ikinä mene uudestaan. En mitään muuta niin paljoa maailmassa pelkää kuin verikokeita!

Vähällä olet selvinnyt.

Vierailija
49/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden mt-ongelmat perhehelvetissä kasvamisen seurauksena, kiusatuksi joutuminen ja koko loppuelämän aika totaalinen yksinäisyys. En tule koskaan löytämään ketään elämänkumppania vaikka se on ollut suurin haaveeni.

Vierailija
50/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ämmästä joka ajatteli vaan itseään.

Vierailija
51/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö näin huonoon provoon, jättäkää noteeraamatta! Väkivalta ei ole koskaan uhrin syy! Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä, mitä on elää pelossa ja kuinka siihen väkivaltaan ja uhkailuun turtuu, ja sitten möläyttevät tälläisiä idioottimaisuuksia ääneen!

Vierailija
52/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö näin huonoon provoon, jättäkää noteeraamatta! Väkivalta ei ole koskaan uhrin syy! Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä, mitä on elää pelossa ja kuinka siihen väkivaltaan ja uhkailuun turtuu, ja sitten möläyttevät tälläisiä idioottimaisuuksia ääneen!

Lisään vielä, että toivottavasti näin ajattelijat törmäävät itse edes kerran elämässään oikeasti hulluun ihmiseen. En tarkoita, että olisi oikein jos joku hullu hakkaisi, vaan että kokisi sen pelontunteen, kun on itse täysin voimaton ja toinen hullunkiilto silmissä heiluttaisi puukkoa nenän edessä ja uhkaisi henkeä. Voisi vähän mennä maailmankuva uusiksi siitä, miten "riitaan tarvitaan aina kaksi", tai "parisuhteeseen ei ole pakko jäädä", kun ainoa vaihtoehto hengissä selviämiseen tuntuu olevan se jääminen. On muuten pirun yleistä, että pahoinpitelijät jäävät tuomiotta, kun todistajia ei ole.

Vierailija
53/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyksi tuleminen. Itsetunto vieläkin romuna

Mulla sama. Edes syöpään sairastuminen ei vienyt samalla tavalla pohjaa elämältä.

Vierailija
54/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen itsemurha. En ole selvinnyt. En usko että koskaan selviän, tapahtuneen kanssa vaan oppii elämään.

Vierailija
55/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena äidin kanssa ulkona kun ohiajavasta autosta alettiin ampua väkijoukkoon. Ihmiset ympärillämme kaatuivat maahan kuolleena tai haavoittuneena. Minuun eikä äitiini osunut. M29 ja latino

Vierailija
56/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla diagnosoitiin hitaasti kuolemaan johtava parantumaton sairaus. Sairauteen ei ole olemassa hoitoa.

FALS?

Vierailija
57/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaturma, tulee vaikuttamaan koko loppuelämän ja pilasi samalla kaiken, harrastuksia myöten ja työtkin tulevat varmaan loppumaan.

Vierailija
58/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero ämmästä joka ajatteli vaan itseään.

Ja silti se avioero on ollut pahinta mitä sinulle on tapahtunut? Eikö se olisi pitänyt olla iloinen tapahtuma jos  kerran pääsit eroon jostakin, mistä et tykännyt?

Vierailija
59/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni oli itsetuhoinen ja joutui suljetulle.

Vierailija
60/82 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha homealtistuminen jonka vuoksi meni koti ja terveys. Lähes kaikki huonekalut ja vaatteet kaatopaikalle. Nyt on vaikeaa löytää kotia jossa voisi asua saati sitten työpaikkaa jossa olis puhdas sisäilma. Lapsen sairastamista ja oireilua on ollut todella vaikeaa seurata ja lapsen tulevaisuus huolettaa vielä enemmän kuin oma. Tähän päälle vielä joidenkin sukulaisten ymmärtämättömyys ja vähättely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi