Loukkaantuisitko jos miehesi sanoisi sinulle "Nyt ne utareet tänne makkarin puolelle"
Kun halusi hyväillä rintojani. Minusta tuo "utareet" oli aika rumasti sanottu.
Kommentit (24)
En, mutta voisin kysyä, saako pillukin tulla vai pitääkö sen jäädä olkkarin puolelle.
en
yhtyisin vastaaja nro kakkoseen
Kyllä. Utareet kuulostaa roikkuvilta läskitisseiltä.
En mä varmaan loukkaantuisi mutta kyllä tuo aikamoinen turn off olisi, et ilman jäisi ukko.
Olisin melko järkyttynyt. En osaa sanoa olisinki loukkaantunut, mutta kummalliselta tuntuisi.
Ensinnäkin sana 'udders' on käytössä oikeastaan ainoastaan lehmillä yms. ja toisekseen, olisin hiukan ihmeissäni miksi mieheni puhuu minulle noin rumasti? Tuhmia voi puhua, mutta ei rumia. Minusta esim. 'get your ass over here now' (en tiedä nyt äkkipäätä miten sen suomentaisi niin, ettei se kuulostaisi rumemmalta kuin se on) on tuhmasti sanottu, mutta ei rumasti. Minun rintojeni vertaaminen nautaeläimen utareisiin taas on vain rumaa. Eikä meillä ylipäänsä puhuta kenestäkään rumasti.
en, kiihottaisi vaan... ja sitten pantaisiin kuin kiimaiset lehmät!
Olisit vastannut että enpä tuo utareita kun oon tiineenä nääpurin miehelle. Että olen ummessa 9 kk:)!
Tuliko muillekin muistutus palstan säännöistä?
Joskus mies sanoi leikkisästi niitä utareiksi. Kysyin, saanko vastaavasti alkaa kutsumaan hänen penistään katkaravuksi. Siihen loppui utareista puhuminen.
Tuo on meidän yhteistä huumoria. En varsinaisesti loukkaantunut utare-sanasta, mutta aika ruman kuuloinen nimitys joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mies sanoi leikkisästi niitä utareiksi. Kysyin, saanko vastaavasti alkaa kutsumaan hänen penistään katkaravuksi. Siihen loppui utareista puhuminen.
-
Kiva, piristävä ja täysin fiktiivinen stoori AV:n varhaisiltaa piristämään.
Tuskin loukaantuisin, mutta luultavasti viittaisin jollakin kommentilla siihen että en ala kaikkia utareita navetesta sisälle tuomaan.
Loukkaantuisin. Olen herkkä kehooni kohdistuvalle kritiikille, ja tuo on todella mauton nimitys rinnoista. Puhumattakaan se, että se on yhdistetty käskevään sävyyn. Jos mies tahtoisi leikkiä alistamisleikkejä, saisi keksiä herjansa muualta kuin maatilalta.
En loukkaantuisi mies loukkaantuisi ja pahasti. Sairaala keikka siis hänellä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
Kiva, piristävä ja täysin fiktiivinen stoori AV:n varhaisiltaa piristämään.
Jaa, päätit sitten että oli fiktiota. Samapa tuo :D
Ihmettelisin kyllä, "utareet" eivät oikein kuvaa A70-kokoisia tissejäni. En tosin varmaan jaksaisi katsella tuolla tavalla puhuvaa miestä. Huikkaa sinä sille seuraavan kerran, että hei kyrvänkantaja, toisitko elimesi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vastannut että enpä tuo utareita kun oon tiineenä nääpurin miehelle. Että olen ummessa 9 kk:)!
Tarkoitat kai naapurin SONNILLE :D
Vierailija kirjoitti:
en, kiihottaisi vaan... ja sitten pantaisiin kuin kiimaiset lehmät!
Tarkoitit varmaan kiimaiset naudat. Lehmähän on tyttönauta.
En loukkaantuisi vaan toteaisin, että utareita löytyy noin 120 yksilöltä navetasta, isäntä on hyvä ja menee sinne heruttelemaan.