mistä voimaa omaan elämään joka on kaaoottinen?
Kaaos on hetkellistä mutta silti niin pirun uuvuttavaa.
Uuden ja isomman kodin etsintä, potkut yt-neuvotteluissa, suhde menossa alamäkeen, stressiä ja paineita joka suunnasta jonkin asian suhteen. Ja vielä pitäisi löytyä energiaa, kärsivällisyyttä ja voimia lasten hoitoon.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kykenetkö keskittymään mihinkään vai onko olo myös sisäisesti kaoottinen?
Kunhan yksi asia järjestyy niin alkaa taas voimavaroja löytymään :)
Voimia ja tsemppiä!
Sekä että. Kykenen ja en kykene, riippuu paljon siitä että mihin pitäisi ryhtyä ja päivästä myös.
Joinain päivinä tuntuu siltä että ei hyvää päivää mitä paskaa, toiset päivät ovat taas parempia ja saan vaikka mitä aikaiseksi. Lievää masennusta selkeästi on ja stressitaso on jotain potenssiin tuhat. Mutta onko mikään ihme?
Yksi asia kerrallaan. Tänään mietit vain sitä mitä pitää tänään miettiä. Muiden asioiden vuoro tulee myöhemmin.
Finderella kirjoitti:
Yksi asia kerrallaan. Tänään mietit vain sitä mitä pitää tänään miettiä. Muiden asioiden vuoro tulee myöhemmin.
Tähän olen pyrkinyt, ja samalla olen viimeiset 2-viikkoa hokenut itselleni että kyllä ne asiat järjestyy.
Toisinaan on vaikeaa työntää kaikki ne ei tämän päivän asiat pois mielestä kun ajatukset tanssii ripaskaa. Joinakin päivinä taas muiden taholta aletaan hieromaan ongelmia suoraan naamalle ja sillon ne vasta jäävätkin mieleen kummittelemaan.
Olisko sulla mahollisuutta ottaa pieni aikalisä omaan elämään? Mennä esim mökille (vaikka vuokra mökille), jollekin lyhyelle lomalle tai jotain muuta vastaavaa? Jotain kummiski millä pääsisit pois kotoota ja sen välittömästä läheisyydestä edes pariks päiväks.
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulla mahollisuutta ottaa pieni aikalisä omaan elämään? Mennä esim mökille (vaikka vuokra mökille), jollekin lyhyelle lomalle tai jotain muuta vastaavaa? Jotain kummiski millä pääsisit pois kotoota ja sen välittömästä läheisyydestä edes pariks päiväks.
Ajallisesti kyllä nyt kun työtön olen mutta sitten tuo budjetti puoli pelottaa.
Kykenetkö keskittymään mihinkään vai onko olo myös sisäisesti kaoottinen?
Kunhan yksi asia järjestyy niin alkaa taas voimavaroja löytymään :)
Voimia ja tsemppiä!