Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen vieraaseen kohdistuvasta fantasiasta tuntisitte vähiten mustasukkaisuutta?

Vierailija
22.10.2016 |

Otsikossa kysymys, eli tuntisitko mustasukkaisuutta, jos miehesi fantasioisi esim. vanhemmasta, mustasta tai ylipainoisesta naisesta? Entä miehet tuntisitko mustasukkaisuutta jos nainen fantasioisi esim. mustata tai nahemmasta miehestä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En osaa ajatellakaan millaisista naisista mieheni fantasioi, jos ei omasta tyypistään. Kyllä me fantasioista puhumme, mutta sellaisista mihin liittyy tekoja tai paikkoja, ei niinkään jotain muita ihmisiä.

En koe mustasukkaisuutta vaikka mieheni fantasioisi jostain tietystä naisesta, en ole mikään kakkosvaihtoehto. En haluaisi olla suhteessa jossa kokisin olevani joku johon on jouduttu tyytymään.

Omituiselta se tietysti tuntuisi jos mies fantasioisi vaikka jostain todella hoikasta, pajunvitsamaisen vartalon omaavasta naisesta tai sitten taas todella ylipainoisesta naisesta, koska miehellä on niin tietty naistyyppi, mutta en minä siitä mustasukkainen olisi.

En muista koskaan parisuhteeni aikana fantasioineeni muista miehistä. 

Et muista... Etpä tietenkään muista, ethän sinä edes muista että erosit juuri :D:D

Vierailija
22/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, minun kommentti poistettu. No kirjoitan sen uudestaan, koska se on totta.

Haaveilemme siis lapsiseksistä (ei yhdynnästä). Lapsista on turha tulla mustasukkaiseksi, koska toteutus on mahdotonta. Leikimme seksiä pikkutyttojen kanssa. T, pedofiilihellämies.

ps. tämä on muuten suurimmanosan miehistä fantasia, ne ei vaan kehtaa naisilleen tunnustaa. Naisetkin haluaisivat olla pikkutyttojä, tiedän kokemuksella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, minun kommentti poistettu. No kirjoitan sen uudestaan, koska se on totta.

Haaveilemme siis lapsiseksistä (ei yhdynnästä). Lapsista on turha tulla mustasukkaiseksi, koska toteutus on mahdotonta. Leikimme seksiä pikkutyttojen kanssa. T, pedofiilihellämies.

ps. tämä on muuten suurimmanosan miehistä fantasia, ne ei vaan kehtaa naisilleen tunnustaa. Naisetkin haluaisivat olla pikkutyttojä, tiedän kokemuksella...

siis leikimme vaimoni kanssa mielikuvituksella. no real little girls involved :)

Vierailija
24/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tääl sama!

25/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En osaa ajatellakaan millaisista naisista mieheni fantasioi, jos ei omasta tyypistään. Kyllä me fantasioista puhumme, mutta sellaisista mihin liittyy tekoja tai paikkoja, ei niinkään jotain muita ihmisiä.

En koe mustasukkaisuutta vaikka mieheni fantasioisi jostain tietystä naisesta, en ole mikään kakkosvaihtoehto. En haluaisi olla suhteessa jossa kokisin olevani joku johon on jouduttu tyytymään.

Omituiselta se tietysti tuntuisi jos mies fantasioisi vaikka jostain todella hoikasta, pajunvitsamaisen vartalon omaavasta naisesta tai sitten taas todella ylipainoisesta naisesta, koska miehellä on niin tietty naistyyppi, mutta en minä siitä mustasukkainen olisi.

En muista koskaan parisuhteeni aikana fantasioineeni muista miehistä. 

Et muista... Etpä tietenkään muista, ethän sinä edes muista että erosit juuri :D:D

Muotoillaan uusiksi, en usko, että olen koskaan suhteeni aikana fantasioinut muista miehistä. 

Ja onko sinulle ihan vieras käsite se, että erokin voi peruuntua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi