Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kieltävät seksin miehiltään *Avautuminen*

Vierailija
22.10.2016 |

Minun vastaanotolle tulee jatkuvasti huolestuneita ja itkuisia miehiä. Tänäänkin tuli yksi ja kysyin häneltä mikä on ongelma? Hän vastasi ''vaimo ei anna pyllyä''. Minä siihen sitten syytä yritin kysellä ja jouduin tekemään kotikäynnin heidän luonaan missä pidimme istunnon. Keskustelin hänen vaimonsa kanssa ja hän valitti häpeän tunnetta ja kertoi, että anaaliseksi on hänen mielestään likaista, koska penis tahriintuu ulosteeseen.
Minä selitin hänelle ''hyvä rouva se uloste on vain ruokaa minkä sinä juuri söit, söit juuri ulosteen esiasteen. Kaikella toimella on vasta toimi''. Vaimo katsoi minua kirkkain ymmärtäväisin silmin ja liikuttui kyyneliin, hänen mies kyynelehti ja minäkin rupesin kyynelehtimään.
Samana iltana, kun nautin ilta konjakkiani sain puhelin soiton, langan toisessa päässä oli tämä sama aikaisemmin vastaanotollani käymä mies. Hän selitti iloisena miten oli kokenut ensimmäistä kertaa elämässään vaimonsa kanssa perserakastelun ihanuuden. Hän kuvaili hyvin yksityiskohtaisesti miten tunsi voimakasta imua ja pylly oli jopa ruvennut maiskuttamaan rakastelusta. Miehen ilo sai minut liikuttumaan.

Jo antiikin Kreikassa ja Roomassa tiedettiin anaaliseksin sielua ravitseva ja nuoruutta ylläpitävä vaikutus. Kreikassa perseily oli niin yleistä, että perinteistä vaginaalista seksiä ei harrastettu vain jos oli tarkoitus saada jälkeläisiä. Roomassa taas perustettiin temppeleitä pelkästään perseilyä varten. Monet antiikit historioitsijat ovat myös maininneet kirjoitelmissaan anaaliseksin tärkeyden, näin kirjoitti Plinius: '' Se ken perseseksin mieheltä ompi kieltävä, valmistautukoon sotaan''. Näin taas kirjoitti Cicero: ''Rectumi ravitsee ja voitelee miehen sielun, se todellakin on nuoruuden ja autuuden lähde, vaalikaamme sitä!''. Näin kirjoitti Marcus Antonius: ''Olen nähnyt kaikki maailman seitsemän ihmettä, mutta mikään ei tee minuun niin suurta vaikutusta kuin siveä naisen anus''. Jo ennen vanhaan tiedettiin mikä on hyväksi miehen terveydelle.

Vastaanotollani kävi kk sitten eräs mies, jonka vaimo oli evännyt pääsyn pepulle. Tämä mies oli sitten masentunut ja jäänyt työttömäksi. Tämä mies kuitenkin parantui heti, kun alkoi taas saamaan pyllyä.
Eräs mies taas oli jättänyt opintonsa kesken, koska hänellä ei ollut naista miltä olisi saanut rectumusta, mutta kun hän lopulta löysi naisen joka antautui hänelle hän väitteli itsensä tohtoriksi!
Hyvät naiset antakaa miehillenne persettä, antakaa ja te saatte autuuden!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta riippumatta niin olisihan se nyt pieni vaiva naisille pitää mies tyytyväisenä jos vaikka kerran viikossa antaisivat peppuseksiä miehilleen? Kyllähän mieskin tekee parisuhteessaan asioita jotka ei ole hänelle täysin mieluisia.

Pieni vaiva? Jos nainen kokee anaaliseksin epämiellyttävänä ja sattuu, niin pitäisikö naisen silti alistua tämmöiseen vain sen takia, että mies on tyytyväinen ja on pieni vaiva miehen mielestä?? Mikähän on sulle epämiellyttävä asia parisuhteessa? Kenties astioiden laittaminen astianpesukoneeseen ja tiskaaminen kerran viikossa? Kuule, jos tuo asia on sun mielestä niin pieni vaiva, niin tyrkkää dildo omaan reikääs kerran viikossa, tai jos nainen löytyy, annapa hänen ronkkia anaalias.

Vierailija
22/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonniin joutavat pyllyreikäprovoajat, aika haitarista moinen jankkaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän pahimmat avohoitopotilaat ottaa sittenkin takaisin suljetulle osastolle? Mistähän tuokin ajatus juolahti mieleeni?

Vierailija
24/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta riippumatta niin olisihan se nyt pieni vaiva naisille pitää mies tyytyväisenä jos vaikka kerran viikossa antaisivat peppuseksiä miehilleen? Kyllähän mieskin tekee parisuhteessaan asioita jotka ei ole hänelle täysin mieluisia.

Pieni vaiva? Jos nainen kokee anaaliseksin epämiellyttävänä ja sattuu, niin pitäisikö naisen silti alistua tämmöiseen vain sen takia, että mies on tyytyväinen ja on pieni vaiva miehen mielestä?? Mikähän on sulle epämiellyttävä asia parisuhteessa? Kenties astioiden laittaminen astianpesukoneeseen ja tiskaaminen kerran viikossa? Kuule, jos tuo asia on sun mielestä niin pieni vaiva, niin tyrkkää dildo omaan reikääs kerran viikossa, tai jos nainen löytyy, annapa hänen ronkkia anaalias.

Miksi naiset suhtautuu aina näin kilteisesti asioihin? Minä ainakin haluaisin miellyttää kumppaniani.

Jos nainen nauttisi minun peppuni sormettamisesta tai dildottamisesta niin tietenkin minä antaisin hänen tehdä sitä mutta sillä ehdolla että hän saisi siitä seksualista mielihyvää eikä siten että hän kostaa minulle.

Vierailija
25/25 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän