Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kieltävät seksin miehiltään *Avautuminen*

Vierailija
22.10.2016 |

Minun vastaanotolle tulee jatkuvasti huolestuneita ja itkuisia miehiä. Tänäänkin tuli yksi ja kysyin häneltä mikä on ongelma? Hän vastasi ''vaimo ei anna pyllyä''. Minä siihen sitten syytä yritin kysellä ja jouduin tekemään kotikäynnin heidän luonaan missä pidimme istunnon. Keskustelin hänen vaimonsa kanssa ja hän valitti häpeän tunnetta ja kertoi, että anaaliseksi on hänen mielestään likaista, koska penis tahriintuu ulosteeseen.
Minä selitin hänelle ''hyvä rouva se uloste on vain ruokaa minkä sinä juuri söit, söit juuri ulosteen esiasteen. Kaikella toimella on vasta toimi''. Vaimo katsoi minua kirkkain ymmärtäväisin silmin ja liikuttui kyyneliin, hänen mies kyynelehti ja minäkin rupesin kyynelehtimään.
Samana iltana, kun nautin ilta konjakkiani sain puhelin soiton, langan toisessa päässä oli tämä sama aikaisemmin vastaanotollani käymä mies. Hän selitti iloisena miten oli kokenut ensimmäistä kertaa elämässään vaimonsa kanssa perserakastelun ihanuuden. Hän kuvaili hyvin yksityiskohtaisesti miten tunsi voimakasta imua ja pylly oli jopa ruvennut maiskuttamaan rakastelusta. Miehen ilo sai minut liikuttumaan.

Jo antiikin Kreikassa ja Roomassa tiedettiin anaaliseksin sielua ravitseva ja nuoruutta ylläpitävä vaikutus. Kreikassa perseily oli niin yleistä, että perinteistä vaginaalista seksiä ei harrastettu vain jos oli tarkoitus saada jälkeläisiä. Roomassa taas perustettiin temppeleitä pelkästään perseilyä varten. Monet antiikit historioitsijat ovat myös maininneet kirjoitelmissaan anaaliseksin tärkeyden, näin kirjoitti Plinius: '' Se ken perseseksin mieheltä ompi kieltävä, valmistautukoon sotaan''. Näin taas kirjoitti Cicero: ''Rectumi ravitsee ja voitelee miehen sielun, se todellakin on nuoruuden ja autuuden lähde, vaalikaamme sitä!''. Näin kirjoitti Marcus Antonius: ''Olen nähnyt kaikki maailman seitsemän ihmettä, mutta mikään ei tee minuun niin suurta vaikutusta kuin siveä naisen anus''. Jo ennen vanhaan tiedettiin mikä on hyväksi miehen terveydelle.

Vastaanotollani kävi kk sitten eräs mies, jonka vaimo oli evännyt pääsyn pepulle. Tämä mies oli sitten masentunut ja jäänyt työttömäksi. Tämä mies kuitenkin parantui heti, kun alkoi taas saamaan pyllyä.
Eräs mies taas oli jättänyt opintonsa kesken, koska hänellä ei ollut naista miltä olisi saanut rectumusta, mutta kun hän lopulta löysi naisen joka antautui hänelle hän väitteli itsensä tohtoriksi!
Hyvät naiset antakaa miehillenne persettä, antakaa ja te saatte autuuden!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanaton.

Vierailija
2/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli puklua suuhun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tätä Suomen mielenterveyshoidon tilaa

Vierailija
4/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että minä olen pitkästynyt. Ilmeisesti jollain on vieläkin tylsempi iltapäivä kun minulla. :D

Vierailija
5/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun luulin, että minä olen pitkästynyt. Ilmeisesti jollain on vieläkin tylsempi iltapäivä kun minulla. :D

Mutta annoithan kuitenkin peppua miehellesi vaikka oli tylsää?

Vierailija
6/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet ovat eksyksissä, sillä heidän ei tulisi tulla itkemään sitä että vaimo ei anna pyllyä, vaan sitä että ovatko he sittenkin homoja ja pitääkö heidän tulla kaapista ulos.

Tämä taas tarkoittaa sitä että olet vastaanotollasi suoranainen puoskari kun et osaa ohjata heitä tulemaan ulos kaapista. Suoranaista ammatillista tunarointia...

(Provona -1/5)

Vierailija
8/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta annoithan kuitenkin peppua miehellesi vaikka oli tylsää?

En. Mutta vaimolle annoin.

Vierailija
9/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta riippumatta niin olisihan se nyt pieni vaiva naisille pitää mies tyytyväisenä jos vaikka kerran viikossa antaisivat peppuseksiä miehilleen? Kyllähän mieskin tekee parisuhteessaan asioita jotka ei ole hänelle täysin mieluisia.

Vierailija
10/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl ihan 10/10 :D :D

Avaan oluen kiitos!

Vierailija
11/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jo keisari Anus sanoi aikanaan, että "sen ei pidä paskaa pidättämän, jonka sulkijalihas on aktissa revennyt".

Vierailija
12/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta riippumatta niin olisihan se nyt pieni vaiva naisille pitää mies tyytyväisenä jos vaikka kerran viikossa antaisivat peppuseksiä miehilleen? Kyllähän mieskin tekee parisuhteessaan asioita jotka ei ole hänelle täysin mieluisia.

Sopii minulle, kunhan miehet ottavat dildoa pyllyynsä kerran viikossa.

Vierailija
13/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkin keittämään kahvit ja sitten pihahommiin. Nyt ei jaksa enempää...

Vierailija
14/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luvannut antaa miehelleni pyllyä sillä ehdolla, että saan itse ensin sormettaa häntä pyllyyn vartin. Rasvat ja voiteet on valmiina ja lupasin jopa, että hän saisi kolmesti pyllyä yhtä sormea vastaan, mutta ei.

Miksi se on miehelle mahdotonta, mutta naisen pitäisi suostua? Miehelle anaaliseksi voi sentään tuottaa nautintoa, ja miehen pylly venyy enemmän kuin naisen. Luulisi, että miehet ottavat mieluummin dildoa omaan pyllyynsä kuin työntelevät jonkun muun pyllyyn.

Vierailija
15/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle, kunhan miehet ottavat dildoa pyllyynsä kerran viikossa.

Kyllähän tuo onnistuisi mutta mietityttää tuossa syy haluusi dildottaa miestä, jos se on vain kosto peppuseksin vastaanottamisesta niin sitten ei kuulosta hyvältä, mutta jos oikeasti kokisit seksuaalista mielihyvää siitä että saisit dildottaa miestä niin sitten asia olisi ok.

Vierailija
16/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamajenkka vaikka se on polkka.

Vierailija
17/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luvannut antaa miehelleni pyllyä sillä ehdolla, että saan itse ensin sormettaa häntä pyllyyn vartin. Rasvat ja voiteet on valmiina ja lupasin jopa, että hän saisi kolmesti pyllyä yhtä sormea vastaan, mutta ei.

Miksi se on miehelle mahdotonta, mutta naisen pitäisi suostua? Miehelle anaaliseksi voi sentään tuottaa nautintoa, ja miehen pylly venyy enemmän kuin naisen. Luulisi, että miehet ottavat mieluummin dildoa omaan pyllyynsä kuin työntelevät jonkun muun pyllyyn.

Tätä en kyllä itse voi ymmärtää. Minullekin on nainen ehdottanut pyllyni sormettamista ja suostuin hetken mietittyäni asiaa, myönnän että tuntui hyvältä ja tuossahan voi nainen ottaa suihin samalla.

Vierailija
18/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en kyllä itse voi ymmärtää. Minullekin on nainen ehdottanut pyllyni sormettamista ja suostuin hetken mietittyäni asiaa, myönnän että tuntui hyvältä ja tuossahan voi nainen ottaa suihin samalla.

Nainen voi treenaa siskonsa kanssa vuorotellen syväkurkkua.Tietty jos sisko on läski lasoperse, niin se voi käydä vaikka handelissa hakemassa juomat illaksi ja poistua pilaamasta tunnelmaa.

Vierailija
19/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyvätkö ne miehenkin tekemät hänelle epämieluisat asiat seksiin?

Vierailija
20/25 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat olla niin ikäviä.Se on hienoa katsella kun suonikas uppoaa kiimaperseen syleilyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi