Onko Suomessa kunnollisia gynekologeja?
Mulla ois sellanen tilanne että pitäis mennä ekaa kertaa gynekologille (ikää on 20v jos se jotakuta kiinnostaa) mutta ongelma on vaan se että mistään ei oikein löydy hyvää vaikka olen etsinyt sekä yksityiseltä että julkiselta puolelta. En vaadi mahdottomia vaan haluan vain että gyne on nainen, ammattitaitoinen ja kunnioittaa ihmiselämää. Millekään aborttigynelle en siis todellakaan mene.
Onko niin että Suomessa ei ole sellaista gyneä joka täyttäisi kriteerini vai pitääkö käydä Virossa asti lääkärireissulla? Kokemusteni perusteella terveydenhuolto on siellä ihan ok tasolla ja EU-kansalaisena pääsisin siellä lääkäriin samaan hintaan kuin virolaisetkin.
Jos joku täällä tietää hyvän gynen (joko Suomessa tai Virossa) niin kertokaa. Tiedän kyllä että Virossa on pro-life gynejä ja muutaman tiedot mulla jo onkin mutta saa esittää silti suosituksia.
Kommentit (42)
En saanut tästä ketjusta muuta kuin vähättelyä, asiaan liittymättömiä kommentteja ja ikääni kohdistuvaa näsäviisastelua joten lopetan vastausten lukemisen tähän. Hyvää viikonlopun jatkoa vaan kaikille.
- ap
Naisen kehossa tapahtuu keskenmenoja ihan ilman lääkäreitäkin. Munasolu on voinut hyvinkin hedelmöittyä ja 2 päivän päästä se tulee ulos, niin että nainen ei edes tiedä koskaan olleensa raskaana. Ihme niuhotusta. Jos lasta ei halua ja syystä tai toisesta on raskaaksi tullut niin kannatan aborttia.
Samoin kun kannatan sitä että suomeenkin tulisi eutanasia lailliseksi eikä ihmisen tarvitsisi kitumalla kuolla. Eutanasian vastustajat ovat niitä jotka eivät tiedä eivätkä näe miten julmia kuolemia voi olla. Ja sinisilmäisenä uskovat että kyllä lääkäristä lääkkeet löytyy morfiinit ja muut jotka muka helpottaisivat loppua.