Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa kunnollisia gynekologeja?

Vierailija
22.10.2016 |

Mulla ois sellanen tilanne että pitäis mennä ekaa kertaa gynekologille (ikää on 20v jos se jotakuta kiinnostaa) mutta ongelma on vaan se että mistään ei oikein löydy hyvää vaikka olen etsinyt sekä yksityiseltä että julkiselta puolelta. En vaadi mahdottomia vaan haluan vain että gyne on nainen, ammattitaitoinen ja kunnioittaa ihmiselämää. Millekään aborttigynelle en siis todellakaan mene.
Onko niin että Suomessa ei ole sellaista gyneä joka täyttäisi kriteerini vai pitääkö käydä Virossa asti lääkärireissulla? Kokemusteni perusteella terveydenhuolto on siellä ihan ok tasolla ja EU-kansalaisena pääsisin siellä lääkäriin samaan hintaan kuin virolaisetkin.
Jos joku täällä tietää hyvän gynen (joko Suomessa tai Virossa) niin kertokaa. Tiedän kyllä että Virossa on pro-life gynejä ja muutaman tiedot mulla jo onkin mutta saa esittää silti suosituksia.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sun vaatimukset ovat? Anna esimerkkejä, mitkä lääkärit eivät ole täyttäneet vaatimuksiasi ja miksi.

Vierailija
2/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun vaatimukset ovat? Anna esimerkkejä, mitkä lääkärit eivät ole täyttäneet vaatimuksiasi ja miksi.

Luin Ap:n sekavasta vuodatuksesta vain ensimmäisen lauseen, mutta gynen pitäisi ilmeisesti olla julkisesti ja äänekkäästi abortinvastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä suosittelisin, että menet suoraan sinne viroon, jos sulla on siellä joku hyvä tiedossa. 

Vierailija
4/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, täällä on vain vaginahierontakurssin käynyt BB-Antti Kurvinen.

Vierailija
5/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään Suomessa. Kokeile sen sijaan vaikka Afganistania tai Ruandaa.

Vierailija
6/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan meitä. Mulla on kotona vastaanotto, haluisitko tulla käymään? Olen mies, mutta äärimmäisen ammattitaitoinen ja hellä, tämän sinulle vakuutan puhtain sydämmin. Voidaan katsastaa sun minkki ja saat kaupan päälle hieronnan ja cunnilinguksen.

T: Martti Tussu Katsastaja 65v

Vierailija
7/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin Ap:n sekavasta vuodatuksesta vain ensimmäisen lauseen, mutta gynen pitäisi ilmeisesti olla julkisesti ja äänekkäästi abortinvastainen.

Ei tarvi olla "julkisesti ja äänekkäästi" yhtään mitään, kunhan olisi sen verran avoimesti aborteista kieltäytyjä että löytäisin kohtuullisella vaivalla hänet. Kohtuullisella vaivalla tarkoitan nyt siis sitä että soittelen sairaaloihin ja selailen niiden nettisivuja.

Mutta Virosta olen tosiaan jo löytänyt ihan hyviä joten jos ei Suomesta löydy niin menen sinne.

-ap

Vierailija
8/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kommentti tää nyt on? Suurimmassa osassa ellei kaikissa Euroopan maissa on sellaisia gynekologeja jotka kelpaisivat ap:lle. Ihan vain muutamassa maassa laki vaatii että gynekologit eivät saa olla abortinvastaisia.

Vierailija
9/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kovin mielelläni menisi sellaiselle  gynekologille, jonka mielestä laittomat puoskaroinnit ja esim. lainvastaiset aborttien teot henkareilla  olisivat parempi asia kuin lailliset, valvotut ja anotut abortit. Itse olen aborttivastainen, kaikki tuntemani lääkärit ovat aborttivastaisia ( siis toivoisivat, että abortteja ei olisi ollenkaan), mutta ne elämän realiteetit kannattaa kuitenkin ottaa huomioon.

Tuollainen  gynekologi muuten ei varmaan myöskään kannata kuin naimisissa olevien seksiä ja heillekin ehköisykieltoa.

Vierailija
10/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää mennä gynekologille?

Vierailija
11/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että jos menet ihan vaan jollekin random-gynekologille, se tekee sulle välittömästi abortin, haluat tai et?

Vierailija
12/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka gynelologi nyt haluaa tehdä abortteja tai haluaa ohjata asiakkaitaan niihin? Kyllä ne ovat jokaiselle sitä työn pakkopullaa, jota ei haluaisi tehdä. Joko ne, tai sitten joutuisivat työssään korjailemaan puoskarointien jälkiä.

Vierailija
13/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kommentti tää nyt on? Suurimmassa osassa ellei kaikissa Euroopan maissa on sellaisia gynekologeja jotka kelpaisivat ap:lle. Ihan vain muutamassa maassa laki vaatii että gynekologit eivät saa olla abortinvastaisia.

Vastasinpa vain ap:n kysymykseen, onko Suomessa kunnollisia gynekologeja. Ja sinulle selvennykseksi: vastaukseni edustaa ns. sarkasmia.

Vierailija
14/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä kovin mielelläni menisi sellaiselle  gynekologille, jonka mielestä laittomat puoskaroinnit ja esim. lainvastaiset aborttien teot henkareilla  olisivat parempi asia kuin lailliset, valvotut ja anotut abortit. Itse olen aborttivastainen, kaikki tuntemani lääkärit ovat aborttivastaisia ( siis toivoisivat, että abortteja ei olisi ollenkaan), mutta ne elämän realiteetit kannattaa kuitenkin ottaa huomioon.

Tuollainen  gynekologi muuten ei varmaan myöskään kannata kuin naimisissa olevien seksiä ja heillekin ehköisykieltoa.

Ei kukaan varmaan ajattele että henkariabortit olisivat parempi vaihtoehto kuin lääkärien tekemät mutta mun mielestä lääkärien osallistumista ihmiselämän päättämiseen ei kuitenkaan voi perustella millään "elämän realiteeteilla". En ikimaailmassa haluaisi mennä lääkärille joka ajattelee että osallistuminen syntymättömien lasten tappamiseen olisi ok, en vaikka perustelu olisi se että ne lapset tapettaisiin kuitenkin. Lääkärin pitäisi AINA olla elämän puolella ja kieltäytyä tappamasta.

Mun mielestä abortit ovat ihan yhtä hirveitä ja väärin teki ne sitten lääkäri tai joku "wise woman" likaisessa kellarissa ja mun silmisssä näennäisen aborttivastainen gynekologi on ihan yhtä aborttimyönteinen kuin muutkin jos se suostuu tekemään abortteja. Esiaviollisella seksillä ja ehkäisyllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

- ap

Vierailija
15/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kuinka nuori ja naiivi oletkaan.

Elämä opettaa.

t. Mummo 65 v.

Vierailija
16/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahaa!

Opettele edes kirjoittamaan gynegologi oikein!

Vierailija
17/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni suomessa ei saa kieltäytyä töiden tekemisestä uskonnollisista tai muista syistä. Tai saa kieltäytyä, mutta sitten työhön hankitaan joku muu joka oikeesti tekee työnsä.

Eli suomesta ei onneksi löydy lääkäriä joka ei tekisi abortteja.

Vierailija
18/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan varmaan ajattele että henkariabortit olisivat parempi vaihtoehto kuin lääkärien tekemät mutta mun mielestä lääkärien osallistumista ihmiselämän päättämiseen ei kuitenkaan voi perustella millään "elämän realiteeteilla". En ikimaailmassa haluaisi mennä lääkärille joka ajattelee että osallistuminen syntymättömien lasten tappamiseen olisi ok, en vaikka perustelu olisi se että ne lapset tapettaisiin kuitenkin. Lääkärin pitäisi AINA olla elämän puolella ja kieltäytyä tappamasta.

Mun mielestä abortit ovat ihan yhtä hirveitä ja väärin teki ne sitten lääkäri tai joku "wise woman" likaisessa kellarissa ja mun silmisssä näennäisen aborttivastainen gynekologi on ihan yhtä aborttimyönteinen kuin muutkin jos se suostuu tekemään abortteja. Esiaviollisella seksillä ja ehkäisyllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

- ap

:'D Aina yhtä riemastuttavaa lukea näitä nuorten - ah, niin ihanan ehdottomia - mielipiteitä. Olisipa hauska tavata ap vaikka 25 vuoden kuluttua. Että onko mustavalkoiset näkemykset saaneet joukkoonsa yhtään harmaan sävyjä.

Vierailija
19/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kuule, kun lääkärit haluaisivat olla tekemättä niitä abortteja. valitettavasti joka työhön kuuluu ikäviä asioita. Jos on todella abortinvastainen, niin sitten ei Suomessa ole mahdollista ryhtyä gynekologiksi. Harjoittelussa ei pääse aborteista eroon.

Tottakaii esiaviollisella seksillä ja ehkäisyllä on tekemistä keskenään. Jos ei hyväksy aborttia, niin miten voi hyväksyä esim. kierukan? Selitäpäs se? Abortit myös tehdään pääosin naimattomille, joten siksi kannattaa kannattaa seksiä vain avioliitossa.

Vierailija
20/42 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että jos menet ihan vaan jollekin random-gynekologille, se tekee sulle välittömästi abortin, haluat tai et?

En tietenkään, enhän mä edes ole raskaana. En vain halua asioida sellaisen lääkärin kanssa jonka mielestä on ihan ok lopettaa syntymättömän lapsen elämä koska se kertoo mun mielestä ihmisestä aika paljon.

Ja sille joka kysyi että miksi mun tarvii mennä gynelle niin mulla on ollut jonkin aikaa kovia kipuja alapäässä ja ne haittaavat normaalia elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän