Muistatko, mikä sen lapsennimi oli, jota teidän luokalla kiusattiin?
Kommentit (16)
Meillä oli pieni koulu ja luokka eikä pahaa kiusaamista ollut, kaikki kutsuttiin bileisiin kuitenkin ja sellaista. Kiusattiin minuakin, sukunimestäni saa väännettyä eläimen, mutta en ottanut sitä pahalla, epäilin että se pahin kiusaaja oli ihastunut minuun ja kun sen sanoin ääneen niin se lopetti. ;)
yläasteella sitten Tiina ja Milla, jotka aiheuttivat oman tilansa ihan 100%. Enkä ollut kiusaaja vaan sivustakatsoja.
Valitettavasti se olin minä, enkä ikinä sitä unohda, kuinka lapset voivatkaan olla julmia!
Hyvää jatkoa ja halit 5:lle
Miten kukaan voi " aiheuttaa" oman tilansa joutua koulukiusatuksi?
Ai että kiusaus on sallittua, jos sen ansaitsee??
ala-aste: hanna (80-luvun loppupuoli)
ylä-aste: tuomo (90-luvun alku)
Minua, Marikaa kiusattiin Vantaalla.
Ala-asteella Katariina ja Lasse. Ja minä siinä sivussa.
Tai jos on, niin yritä nyt ainakin olla siirtämättä noita asenteitasi lapsiisi.
Pukeutumalla väärin?
Käyttämällä silmälaseja?
Olemalla pullea tai laiha?
Sanomalla vastaan?
nämä kyseiset tytöt todellakin aiheutti sen että heitä kiusattiin. He katsoivat kaikkia ikään kuin " alaspäin" ja olivat olevinaan parempia. Lisäksi yläasteella kaikki hiukan kiusoittelee toisiaan, nämä ottivat sen vakavasti ja veivät asian pitemmälle. Sitten niitä vasta kunnolla kiusattiinkin!
Täysin itse aiheuttivat oman tilansa!
Tiedän että ei kaikki itse aiheuta sitä mutta nämä tosiaan tekivät niin, uskokaa tai älkää.
Vierailija:
Ja yläasteella Mikko.
Marika ja Mikko sisarukset Kuusamosta?
Töissä on kolme sisarusta töissä: Satu, Marika ja Mikko. Ainakin tämä Marika on kertonut olleensa koulukiusattu. Mikosta en tiiä, kun en ole hänen kanssaan koskaan ollut tekemisissä. Jännä juttu, että kaikki perheen 3 lasta on töissä samassa tehtaassa
Mistä paikkakunnalta oli tämä Sari?
Vierailija:
Pukeutumalla väärin?
Käyttämällä silmälaseja?
Olemalla pullea tai laiha?
Sanomalla vastaan?
Noi kiusatut joita tiedän olivat hiljaisia, ujoja rassukoita, joita sitten öykkärit kiusasivat kun saivat siitä jotain pönkitystä omalle egolleen. Meidän luokalla olleen kiusatun kotiolotkin olivat kamalat, tytöt olivat tosiaan kilttejä kuin mitkä ja hiljaisia ja silti saivat aina remmistä, isänsä oli valtava kotityranni, eikä tytöt uskaltaneet pitää koulussakaan puoliaan millään lailla. Tämä selvisi nyt aikuisena kun olen jutellut Marikan kanssa.
Ja yläasteella Mikko.