On se kumma kun heti aletaan vänäämään että köyhä nainen kerää säälipisteitä saadakseen ps1 pelejä itselleen!
Naisella oli kuulemma 2 lasta, ja aika kurjat olot. Mä maksaisin jos saisin tuon naisen mielen iloiseksi(+lasten) Voisin pyytää rekkaamaan ja kysellä yv tietoja ja käydä viemässä ps4+pelejä ( hän ei pitänyt väkivaltaisista , joten vien minecraftin ym)ja leluja ym tarpeellista. Jotkut on niin itsekkäitä! T:Antelias rikas jolla ei ole mitään hätää (paljon enemmän rahaa kuin teillä itsekkäillä "rikkailla"
Kommentit (8)
Kiitoksia todella paljon! Voisin rekata juu, jos olet tosissasi? En tiedä mitä uskoa tai sanoa! Jos olet tosissasi niin kiiiiitosss!!! <333
Wat-kommenttiin: siis tuo antaisiko ps1+pelejä keskustelu
Mutta tiedätkö mitä rahalla ei niin vaan saa? PS1 pelejä.
Ei se niitä pelejä ollu vinkumassa , ku luki mitä ne on. Jotai spyroa ym. Konsolia vaan
Nelosen pelit ei ole mitään ykkösen pelien rinnalla. Älä vie turhaa roinaa!
Jos toisella on kurjat olot, niin kai sitä saa herran jumala kertoa mitä muita vaikeuksia perheellä on! T: Yksi ketjun lukijoista, joka on ihan keskituloinen (en rikas enkä köyhä..) Minulla olisi ps2+pelejä, huolisittekohan myös ne? Vaikka äidille ja nuorimmalle
"Turhaa roinaa" jos hyviksi peleiksi kutsutaan jotain spyroa ym niin.. Toki ne voivat olla poikalasten tai vanhempien tyttölasten suosiossa mutta tälläistä 6-vuotiaalle.. :)
Ei se köyhä huoli enää mitään psykköstä, kerta sille tuodaan kaksi parempaa pelikonsolia :D eikä se vaatinut niitä pelejä, se sanoi että sillä on pari vanhaa peliä
Siis onko suurin osa vauvapalstalaisista itsekkäitä paskiaisia? Se ei kaivannut niitä pelejä sen jälkeen kun sai tietää mitä ne pelit on! Myyköön pelit ja konsolin.. Tunnen tuon ja menen tänään jäätelölle lastensa kanssa :D siitäpäs saitte, :) rekkasimme jo, tuo varakas asuu Tampereella ja minä sekä köyhä myös.
Wat