Liikunnallisesti lahjattomat, mikä on ollut suurin saavutuksenne?
Paljon on tuota salia ja fitnessiä sun muuta :)
Olin itse kömpelö lapsi, ja parhaiten on jäänyt mieleen uskomaton syöksymiseni pesäpallossa kotipesälle ala-asteella, syöksyllä voitin koko pelin! Kukaan ei vain (toivottavasti) huomannut, että syöksy johtui ainoastaan siitä että loppumetreillä kompastuin kumisaappaisiini ja silkalla liike-energialla liu'uin viivan yli hiekkakenttää kyntäen :P
Kommentit (47)
Saan seistessä venytettyä kädet lattiaan/varpaisiin.
Suutuspäissäni kävelin 30km aikaan 5h.
Joskus 5 vuotta sitten sain vedettyä kerran 5 leukaa. Tuli harjoteltua kun oli leuanvetotanko, varmaan normisti meni pari kolme. Ostin vastikään leuanvetotangon, ja en saa ku yhen ja sekin tuskaista, vaikka oon treenannu tämän 5 vuoden aikana kyllä enemmän kuin silloin. En ymmärrä
Aku Ankka -tyylistä tilannehuumoria. Kumpparit pelikenkinä, jeeee!
Olin lapsena aivan onneton liikunnassa. Eka luokalla 2,5 kilometrin koulumatkakin oli liikaa, sairastelin jatkuvasti, mulla oli ekaluokan syyslukukaudella 75 poissaolotuntia... 12-vuotiaana innostuin hiihdosta, silloin Hippo-hiihtokilpailu oli kilometrikilpailu helmikuussa; voitin kilpailun, kun hiihdin ihan oikeasti yli 600 km kuukauden aikana.
Vuonna 2003, hoitovapaalla, olen hiihtänyt Finlandian, 60km, kun innostuin Risto Kaskilahden mukanaolosta. Ok, olin kohdalla n. 40 km, kun hän oli maalissa