Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako ketään muuta nää huumorintajuttomat mammat täällä linjoilla????

Vierailija
08.03.2006 |

Joku heittää väliin hauskan provon, josta tuikkii huumori kilometrien päähän, niin eikös ole joku vetämässä hernettä nenään. Kyllä saa monet hauskat naurut. Esim. toi puuroketju on viimeisin esimerkki, ei ehkä huippuhuvittava, mutta vähän sinne suuntaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei osaa lukea vastausten ironiaa ;). Eli eiköhän nuo puuroketjun kirjoittajat kuulu niihin huumorintajuisiin ja ketjun ap huumorintajuttomiin ;).

Vierailija
2/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan uppoaa vain yksinkertainen, rautalangasta väännetty ja esim. tuo ironia jää ymmärtämättä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättä, että palstalla on väännetty asiasta jo pitkään juttua asian tiimoilta, saatan ottaa asian liian vakavissani. Vasta muutaman puurolinkin taakse selattuaan sitä tajuaa mogansa.

Mutta kyllähän täällä ihan näitä aitoja tosikkoja löytyy.

Vierailija
4/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan suoraan ilmoittautua, että mä olen just sellainen jolle varmasti nauratte mahat kipeinä. Multa puuttuu joku ruuvi tuolta aivojen huumorikeskuksesta. Mä tajuun vitsitkin vasta seuraavana päivänä ja sittenkin yleensä selitettynä. Jos ei ole tekstin perässä hymiötä, niin ihan täydestä menee, melkein aina. Vasta kun joku viheltää pelin poikki ja höröttää hörönaurut, niin tajuan tulleeni taas jymäytetyksi.

Vierailija
5/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa lukea näitä fliitsigolitsiketjuja joissa kaikki ovat juonessa mukana, musta just tollainen tahaton huumori on parasta.

Vierailija
6/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin mun jutut huomaa tosikot. Tai ainakin siltä tuntuu. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä