Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei suostu lähtemään yhteisestä kodistamme vaikka hän jätti minut?

Vierailija
21.10.2016 |

Mies päätti lopetttaa täysin hyvin mielestäni menneen suhteemme viiden ja puolen yhteisen vuoden jälkeen toissapäivänä. Hän on sanonut muuttavansa itse pois muttei ole sitä vieläkään tehnyt. Voinko minä heittää hänen kamansa itse pihalle kun haluaisin hänet ulos täältä välittömästi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä omistusasunto? Jos on, eikös sinun pitäisi ostaa miehesi puolisko asunnosta? Ja eikö olisi ihan kohtuullista odottaa, että hän löytää oman asunnon?

Itse erotessani jaoin sängyt eri huoneisiin ja asuin itse toisessa huoneessa, kunnes mies sai hommattua itselleen kämpän.

Ei ole omistus vaan vuokra-asunto. Ja miksi minun pitäis odottaa yhtään, jos mies on itse sanonut haluavansa erota ja lähteä? Olisi itse järjestänyt itselleen uuden asunnon ja muuttokuviot kuntoon ennen eropommin tiputtamista! Ap.

Ootko kuullut sellaisista asioista kuin laki ja omistusoikeus? 

Vierailija
22/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otanpa popcornit esiin ja seuraan illan provoavausta

Ei kannata, samaa jankkaamista näköjään koko ajan. Ei löydy toista naista eikä edes vittumaista anoppia. Viihdearvo nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä päivässäkö se uusi asunto pitäisi hommata? Ja olet kyllä ihan lapsen tasolla jos lisäksi vielä kuvittelet, että Suomen lain mukaan sillä olisi jotain merkitystä, että kuka jättää kenet.

Kyllä minun mielestäni jos haluaa erota, lähtee saman tien asunnosta ulos. Helpottaisi minun elämääni kummasti kun voisin aloittaa toipumisprosessin nopeammin. Ei onnistu, jos eksä asuu saman katon alla vielä.

Kyllä yhdessäkin päivässä varmasti saa jonkun tilapäismajoituksen tai menee vaikka hotelliin tms. Tai mies olisi voinut tehdä asiat paremmin ja hommata itselleen uuden asunnon ennen eroamista. Se on mielestäni erittäin järkevää ja olen kerran aiemmin itsekin tehnyt niin. En itse ainakaan voisi asua kumppanin kanssa enää saman katon alla hetkeäkään, jos päättäisin erota hänestä. Ap.

Soita kansanedustajallesi ja pyydä että alkaa ajamaan lakialoitetta, jossa asunto-osakelakiin tulee uusi sydänsurupykälä.

Vierailija
24/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä päivässäkö se uusi asunto pitäisi hommata? Ja olet kyllä ihan lapsen tasolla jos lisäksi vielä kuvittelet, että Suomen lain mukaan sillä olisi jotain merkitystä, että kuka jättää kenet.

Kyllä yhdessäkin päivässä varmasti saa jonkun tilapäismajoituksen tai menee vaikka hotelliin tms.

Siitä vaan pakkaa kapsäkkisi, ellet kestä jäädä.

Vierailija
25/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tässä on kuultu vain sinun puolesi tarinasta. Voi hyvin olla että hänellä on oikeasti todella hyvä syy ottaa ero.

Vierailija
26/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otanpa popcornit esiin ja seuraan illan provoavausta

Ei kannata, samaa jankkaamista näköjään koko ajan. Ei löydy toista naista eikä edes vittumaista anoppia. Viihdearvo nolla.

Eipä niin, olet aivan oikeassa. Jännä että tämä aloittaja jaksaa jauhaa täällä näiden avaustensa kanssa. En usko että täällä olisi useita samanlaisia, veikkaan valtaosan olevan yhden ja saman tekemiä. Tsemppiä ap.

Vierailija
27/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kenen nimissä asunto on.

Asunto on meidän molempien nimissä. Mutta mies kun meni jättämään minut ja kertoi lähtevänsä täältä itse, niin miten sen muka pitäisi estää minua heittämästä häntä täältä ulos? Ap.

Voi sua. Lain mukaan et voi heittää ukkoasi pihalle, mutta täytyy kyllä ihmetellä minkälainen kusipää jää majailemaan samaan asuntoon tuollaisen pommin jälkeen.

Jos tyypillä olisi yhtään inhimillisyyttä ja herrasmiesmäisyyttä, yöpyisi hän kavereiden nurkissa tms. kunnes saa itselleen kämpän. Tai olisi sitten odottanut jättämisilmoitustaan siihen asti kunnes on saanut hommattua itselleen uuden asunnon. Näinhän naiset tekee.

Minäkin tiedän lähipiiristäni kolme naista, jotka ovat jättäneet miehensä ns. salama kirkkaalta taivaalta eli miehen mielestä ei ole ollut mitään vialla, mutta tosiasiassa nainen on valmistellut eroaan jo pidemmän aikaa. Esim. työkaveri hommasi asunnon, osti sinne huonekalut, astiat, kodin tekstiilit jne. ja ilmoitti erosta sitten, kun kaikki oli valmista. Ei kukaan normaali ihminen ilmoita erosta yks kaks ja kuvittele, että sen jälkeen vielä asutaan sopuisasti yhdessä.

Hyvä, kun pääset eroon tuollaisesta luuserista.