Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ISFP-persoonallisuustyppi

Vierailija
21.10.2016 |

Onko täällä muita Myers-Briggsin persoonallistestin mukaan ISFP tuloksen saaneita? Millaisia olette? :D

Olen tehnyt tuon testin eri paikoissa ja aina tulee tulokseksi sama ISFP.... Olen aika spontaani, innostun herkästi, melko lyhytjännitteinen ja positiivinen ihminen. Toisaalta olen myös aika herkkä, itsekriittinen (mutta laiska) ja jonkin verran ujo alkuun (helpottunut iän myötä huomattavasti). Enemmän intro- kuin ekstrovertti. Kyllästyn helposti rutiineihin ja olen aika ailahtelevainen, saatan innostua ja vaihtaa työpaikkaa tai asuinpaikkaa nopealla aikataululla. Töissä olen kuitenkin tunnollinen. Olen kiltti, oikeastaan liiankin kiltti, muita kohtaan. Minun on ollut vaikea opetella pitämään puoliani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman tuloksen saanut (nyt kirjoituksesi perusteella testasin pitkän ajan jälkeen ja samaa se edelleen sanoo) :) Kuulosti kuin olisin voinut itse kirjoittaa samaa.

Olen toisaalta erittäin lojaali ja lämmin läheisilleni, mutta tarvitsen omaa tilaa ja aikaa, varsinkin kun olen töissä ihmisten parissa. Näin ollen kammoan yli kaiken kaikkea kontrollointia ja mustasukkaisuutta, tai läheisriippuvuutta. Katkaisen mieluummin välit, konfliktin välttelyä ja taipumusta karata ongelmia siis on. Tätä ikä helpottanut, vaikka vieläkään ei helppoa ole!

Koen hyvin syvällisesti tunteita, mutta en kauheasti avaa niitä muille. Melkein kaikki parhaat ystävät ovatkin olleet rentoja ekstroverttejä, joiden seurassa tavallaan kukoistaa, ja jotka kuitenkin ovat tunneälyisiä (eivät "piinaa" ketään). Myös mieheni on kyseisen tyyppinen henkilö ja varmaan melkein ainoa henkilö joka aika läpikotaisin tuntee minut.

Millaista sinulla on ollut parisuhderintamalla ja ystävyyssuhteissa?

Vierailija
2/3 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman tuloksen saanut (nyt kirjoituksesi perusteella testasin pitkän ajan jälkeen ja samaa se edelleen sanoo) :) Kuulosti kuin olisin voinut itse kirjoittaa samaa.

Olen toisaalta erittäin lojaali ja lämmin läheisilleni, mutta tarvitsen omaa tilaa ja aikaa, varsinkin kun olen töissä ihmisten parissa. Näin ollen kammoan yli kaiken kaikkea kontrollointia ja mustasukkaisuutta, tai läheisriippuvuutta. Katkaisen mieluummin välit, konfliktin välttelyä ja taipumusta karata ongelmia siis on. Tätä ikä helpottanut, vaikka vieläkään ei helppoa ole!

Koen hyvin syvällisesti tunteita, mutta en kauheasti avaa niitä muille. Melkein kaikki parhaat ystävät ovatkin olleet rentoja ekstroverttejä, joiden seurassa tavallaan kukoistaa, ja jotka kuitenkin ovat tunneälyisiä (eivät "piinaa" ketään). Myös mieheni on kyseisen tyyppinen henkilö ja varmaan melkein ainoa henkilö joka aika läpikotaisin tuntee minut.

Millaista sinulla on ollut parisuhderintamalla ja ystävyyssuhteissa?

Samalta kuulostaa.... olen vähän sellainen huoleton/boheemi luonnonlapsi, ahdistun kontrolloivista, mustasukkaisista ja voimakastahtoisista ihmisistä. Tarvitsen vapautta ja omaa aikaa, puran oloani urheiluun ja luonnossa liikkumiseen. Koen myös tunteet todella voimakkaasti, kun olen iloinen olen sitä täysillä, (silloin harvoin) kun olen surullinen olen kuin maani myynyt.... Itken ilosta ja surusta. Ihastun myös tulisesti.

Parisuhteessa en ole oikeastaan koskaan vielä ollut, ehkä jonkinasteista sitoutumiskammoa havaittavissa... Ystävyyssuhteiden syvenemiseen menee aikaa että pystyy päästämään toisen lähelle, mutta kun samanhenkinen ihminen löytyy ollaan kuin "paita ja peppu". Ystävyyssuhteissakin pidän rentoudesta ja spontaaniudesta, ahdistun ja lakkaan pitämästä yhteyttä jos kaveri on liian hallitseva/kahlitseva, nipo (minulla on paha tapa myöhästellä), konfliktihakuinen....

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.