Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tyttöystävä ei uskalla ottaa mulkkua takaluukkuun

Vierailija
21.10.2016 |

Laitoin äsken kinkkukiusauksen uuniin ja samalla tiedustelin sohvalla telkkaria katsovalta tyttöystävältä, jonka kanssa juuri muutimme yhteen haluaisiko hän kokeilla anaaliseksiä tänään saunan jälkeen. Hän katsoi minua jotenkin jännittyneenä ja sanoi ettei ole koskaan tehnyt mitään sellaista ja ei tiedä uskaltaako.
Minä kysyin mikä häntä pelottaa tässä? Hän vastasi ''pelkään että kakkaa tippuu lakanoille''. Tunsin suurta myötätuntoa ja hyppäsin sohvalle hänen viereensä ottaen häntä kädestä kiinni ja sanoin hänelle ''voi pikkuinen ei sinun tarvitse pelätä kakkaa lakanoilla ne voidaan vaihtaa sen jälkeen kyllä''. Hän katsoi minua hymyillen, mutta ei sanonut mitään. Suutelimme tämän jälkeen.
Olemme nyt kahden vaiheilla tapahtuuko tämä, voittaako hän pelkonsa? Syödään kiusaus ja käydään saunassa, saa nähdä sen jälkeen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persereikään nussiminen repii peräaukon sulkijalihaksen riekaleiksi, ja tyttöystäväsi joutuu loppuikänsä käyttämään vaippoja kun sonta valuu housuihin. Siitä hän oli huolissaan eikä yksittäisestä paskan roiskumisesta.

Voikohan se nyt ihan noinkaan olla? Olen hyvin hellä mies, painotan uudestaan hellä ja kiltti.

Aloittaja

Vierailija
2/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persereikään nussiminen repii peräaukon sulkijalihaksen riekaleiksi, ja tyttöystäväsi joutuu loppuikänsä käyttämään vaippoja kun sonta valuu housuihin. Siitä hän oli huolissaan eikä yksittäisestä paskan roiskumisesta.

Annas kun arvaan, et oo saanu etkä antanu pyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko sinä mulkkua takaluukkuun?

Niinpä.

Vierailija
4/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvi sulle anaalia antaa. Naisilla kun ei ole mitään mielihyvää tuottavaa anaalissa toisin kuin teillä miehillä.

Vierailija
5/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaluukun sijasta käytä jakopäätä .

Vierailija
6/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin uskaltanut ottaa kaltaisesi mulkun miehekseen.

Vierailija
7/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä ensin iso dildo B-rappuun, anna naisesi pyöritellä sitä ja kerro miltä tuntuu. Vasta sen jälkeen saat luvan kysyä, haluaako nainen perspanoa. Sinun on tyydyttävä naisesi vastaukseen.

Vierailija
8/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homomies haluaa seurustella naisen kanssa?

Vierailija
9/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa antaa pelolle valtaa.

Vierailija
10/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ap, ettei tipu eikä lorise. Kun kerran kysyit.

Vierailija
11/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söimme juuri ja tyttöystävä täydellä vatsalla myöntyi pyyntööni. Menemme kohta saunaan missä suoritan suolihuuhtelun apteekista ostamalla suolihuuhtelu setillä. Tilasin jokin aika sitten tässä myös sulkijalihasta rentouttavaa liukuvoidetta eli siihen on lisätty jotain minkä pitäisi auttaa tyttöystäväni sulkijalihasta rentoutumaan. Toivottakaa meille onnea!

Aloittaja

Vierailija
12/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, myönnän olevani kateellinen sinkkuna jolla ei ole pepun saamisesta tietoakaan :(

Vierailija
13/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin äsken kinkkukiusauksen uuniin ja samalla tiedustelin sohvalla telkkaria katsovalta tyttöystävältä, jonka kanssa juuri muutimme yhteen haluaisiko hän kokeilla anaaliseksiä tänään saunan jälkeen. Hän katsoi minua jotenkin jännittyneenä ja sanoi ettei ole koskaan tehnyt mitään sellaista ja ei tiedä uskaltaako.

Minä kysyin mikä häntä pelottaa tässä? Hän vastasi ''pelkään että kakkaa tippuu lakanoille''. Tunsin suurta myötätuntoa ja hyppäsin sohvalle hänen viereensä ottaen häntä kädestä kiinni ja sanoin hänelle ''voi pikkuinen ei sinun tarvitse pelätä kakkaa lakanoilla ne voidaan vaihtaa sen jälkeen kyllä''. Hän katsoi minua hymyillen, mutta ei sanonut mitään. Suutelimme tämän jälkeen.

Olemme nyt kahden vaiheilla tapahtuuko tämä, voittaako hän pelkonsa? Syödään kiusaus ja käydään saunassa, saa nähdä sen jälkeen.

Niin ei ehkä tällä kertaa, kait se ryppynaru jonkin aikaa antaa itseään venyttää! Kyllä sen sitten huomaa, kun on ns. "kumilanka perstynyt". Sen jälkeen tippuu kikkareita vähän muallekin kuin lakanoille! Onnee vaan koitokselle. En tiedä pystyykö sitä leikkaamalla kuromaan takaisin?

Vierailija
14/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söimme juuri ja tyttöystävä täydellä vatsalla myöntyi pyyntööni. Menemme kohta saunaan missä suoritan suolihuuhtelun apteekista ostamalla suolihuuhtelu setillä. Tilasin jokin aika sitten tässä myös sulkijalihasta rentouttavaa liukuvoidetta eli siihen on lisätty jotain minkä pitäisi auttaa tyttöystäväni sulkijalihasta rentoutumaan. Toivottakaa meille onnea!

Aloittaja

Miksi olet naisen kanssa? Nainen haluaa oikeaa seksiä, ei homoseksiä.

Vierailija
15/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se kinkkukiusaus !

Vierailija
16/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Taitaa tulla eeppiset sessiot. Siitä se riemu repeää, kun salva rentouttaa myös mulkun lihakset.