Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa vain tehdä omia juttujaan vapaapäivinään

Vierailija
21.10.2016 |

Mies sanoi aamulla, että hänellä alkaa olla työaikapankissa tunteja vapaapäivän pitämiseksi. Ehdotin, että hän viettää sen lapsen kanssa ja vähän järjestelee kotona. Hän suuttui ja sanoi, että se on hänen vapaapäivänsä, miksi minä sitä yritän hänelle ohjelmoida.
Miten mokomaan pitäisi suhtautua? Sanoin, että hyvä on, jos hän haluaa tehdä jotakin salaista, mennä luuhaamaan baariin tai muiden naisten luo, niin tehköön mitä haluaa. Voin minä poiskin lähteä hänen elämäänsä häiritsemästä.
Mutta sekin oli väärin ja mies lähti ovet paukkuen töihin.
On varmaan kiva tunnelma illalla.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitten asiallisesti kysynyt, että mitä oli ajatellut puuhaavansa?

Vierailija
2/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pian ymmärtää, että vapaapäivistä ei kannata ilmoittaa kotiin.

Vierailija
4/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitten asiallisesti kysynyt, että mitä oli ajatellut puuhaavansa?

No kysyin mitä niin tärkeää tekemistä hänellä oli mutta hän sanoi jupisi että ei sillä ole enää väliä.

Vierailija
5/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhm, kommunikointiongelmia? Jos hän kuitenkin viettää perheen kanssa aikaa

muutoin niin yksi arkivapaa sinne tänne omaa aikaansa jos järkevää tekemistä itselleen on keksinyt.

Vierailija
6/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootpas ollut aika tökerö, en ihmettele että miehesi suuttui.

Vierailija
7/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

muutoin niin yksi arkivapaa sinne tänne omaa aikaansa jos järkevää tekemistä itselleen on keksinyt.

Eikö tosiaan ketään muuta ärsytä tuo minäminäminä-mä haluun-asenne miehellä ja perheen isällä?

- ap

Vierailija
8/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Eikö tosiaan ketään muuta ärsytä tuo minäminäminä-mä haluun-asenne miehellä ja perheen isällä?

- ap

Jos oikein ymmärsin niin mies ei edes ehtinyt sanoa mitään minä-alkuista kun sinä jo kerroit hänelle kuinka sinun mielestäsi hänen kuuluu saldovapaansa käyttää. Eli kummalla se minäminä-asenne nyt oikein oli?

Vierailija
9/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

- ap

Sinullahan se asenne on. Jos sinä et saa päättää mitä miehesi tekee vapaapäivänään, niin vedät heti herneet ja puhut jättämisestä.

Vierailija
10/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 1/5, ihan vaan siksi, että oon niin kyllästynyt siihen loaferi-tyyppiin.

Aika väsynyt yritys ja liian mustavalkoinen ollakseen totta.

Vierailija
11/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

- ap

Sinullahan se asenne on. Jos sinä et saa päättää mitä miehesi tekee vapaapäivänään, niin vedät heti herneet ja puhut jättämisestä.

Kyllähän siinä epäilykset heräävät kenellä tahansa, kun mies alkaa murjottaa heti kun ehdotetaan että viettäisi aikaa lapsen kanssa. Miksi hän tahtoo pakoon omaa perhettään?

Vierailija
12/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän olisi palstalla tuumattu naisesta, joka ei halua viettää vapaapäiväänsä oman lapsensa kanssa?

Vierailija
13/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta aviossa olleena sanoisin tuohon ap:n kysymykseen että joskus miehen on hyvä antaa tehdä vapaapäivänä mitä haluaa.Tehdä sitä mitä haluaa :urheilla,käydä kavereilla tai vaikka lukea kirjaa rauhassa.Puolison ei ole syytä ohjelmoida miehelle tekemistä.Eri asia jos puhuttaisisin viikoista mutta kyllä nyt yhden saldovapaapäivän suo puolisolle.Jos mun puolisolla on vapaapäivä en järjestä tehtävälistaa enkä halua että minullekaan sellainen järjestetään vapaapäiväksi.

Vierailija
14/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta aviossa olleena sanoisin tuohon ap:n kysymykseen että joskus miehen on hyvä antaa tehdä vapaapäivänä mitä haluaa.Tehdä sitä mitä haluaa :urheilla,käydä kavereilla tai vaikka lukea kirjaa rauhassa.Puolison ei ole syytä ohjelmoida miehelle tekemistä.Eri asia jos puhuttaisisin viikoista mutta kyllä nyt yhden saldovapaapäivän suo puolisolle.Jos mun puolisolla on vapaapäivä en järjestä tehtävälistaa enkä halua että minullekaan sellainen järjestetään vapaapäiväksi.

Jos perheessä on lapsia, on aika karua, jos äiti on kaikki vapaapäivänsä sidottu lapsiin 24/7 miehen viilettäessä omissa tekemisissään. Miksi miehellä olisi oikeus ohjelmoida kaikki puolisonsa vapaa-aika yhteisen jälkikasvun ja kodin hoidolle?

Vierailija
15/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole mies ja onneksi ei tarvitse elää kahlittuna tylsää perhe-elämää vainoharhaisen naisen kanssa.

Vierailija
16/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän olisi palstalla tuumattu naisesta, joka ei halua viettää vapaapäiväänsä oman lapsensa kanssa?

Sanoiko mies, ettei hän halua viettää päivää lapsensa kanssa? Minä en löydä muuta tietoa kuin:

"Hän suuttui ja sanoi, että se on hänen vapaapäivänsä, miksi minä sitä yritän hänelle ohjelmoida."

Eli mies suuttui siitä, että hänelle alettiin sanella mitä hänen pitää tehdä. Me emme voi tietää, mitä hän itse ajatteli tekevänsä.

Vierailija
17/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tarttee vapaapäivän, niin pitäköön sellaisen. Ennemmin keskustelisin siitä, että onko teillä ihan normaalissa arjessa tasapuolisesti vapaata.

Vierailija
18/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus toki on provo. Mutta ajatellaan tilannetta että nainen ryntää ehdottamaan heti miehen vapaapäiväksi lapsen kanssa oloa. Voisiko hetken kuvitella että kyseessä on ihminen eikä kaulimen kanssa huitova justiina-tyyppi? Että hänellä on oikeasti jokin muu tarkoitus kuin tehdä kaikkien elämästä kurjaa? Kuten vaikka se, että mies ei ole koskaan lapsensa kanssa ja lapsi alkaa jo vierastaa isäänsä? Ei mikään ennenkuulumaton ongelma suomalaisissa kodeissa.

Vierailija
19/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on lapsia, on aika karua, jos äiti on kaikki vapaapäivänsä sidottu lapsiin 24/7 miehen viilettäessä omissa tekemisissään. Miksi miehellä olisi oikeus ohjelmoida kaikki puolisonsa vapaa-aika yhteisen jälkikasvun ja kodin hoidolle?

Minulle ei tarvitse mitään ohjelmoida, jos vapaapäivän saan niin mikä sen parempaa kuin viettää se lapsen seurassa, katsoa touhuja leikkikentällä, syödä välipalaa jne. Mutta miehelle se on vaikeaa, enkä voi kuin ihmetellä miksi.

Ehkä minä tosiaan olen väärä ihminen hänelle. Pitää kai päästää hänet vapaaksi, vaikka hän väittääkin ettei tahdo eroa.

- ap

Vierailija
20/58 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen sitten nyrkin ja hellan välissä jossain rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa? Eiköhän se nainenkin jo ihan iso tyttö ole, joka ihan itse tekee omian valintoja omassa elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi