Itken täällä taas, koska minulla ei ole rintoja
Olen niin lauta, ettei ole edes kuppikokoa. Hiukan ylipainoisena minulla oli sentään reilu a-kuppi. Nyt hoikkana ei todellakaan sitäkään. En tunne edes olevani nainen, kun rintakehä on aivan litteä. Ei ole rahaa implantteihin eikä tule ikinä olemaan. Kai jotakin on vialla, kun ei minkäänlaisia tissejä ole aikuisella naisella. Joskus mietin, että voiko tämä kaikki johtua jostain hormonihäiriöstä vai onko tämä kertakaikkiaan geeneissä.
Kommentit (43)
Sinulla kuitenkin on pienet rinnat? Itse en edes aina käytä rintaliivejä, koska ei tarvitse. Pikkuiset on helpot vaatettaa ja näyttää helposti hoikalta ja sporttiselta. Ja kyllä kun mies sivelee pientäkin rintas niin huomaa kuinka se häntä "sykähdyttää". Kun itse saa itsetunnon kuntoon. Toisaalta myös ujous voi olla vetoavaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan muutaman tutun tyypin ryntäävän taas tänne kirjoittamaan miten kaikki rakastavat pieniä rintoja.
Tai vähintääkin "Mä oon mies ja rakastan pieniä rintoja".
Sehän on ihan pakollista näissä topikeissa. Se pitää aina kirjoittaa.
Johan tämä yksi "mies"sankari oli.
Mikä niissä rinnoissa on niin tavoiteltavaa, että itkeä pitää? Oletko huolissasi mahdollisesta hormonihäiriöstä? Jos olet, mars lääkäriin varmistamaan asia.
Vierailija kirjoitti:
Oo edes onnellinen että sulla on pienet tissit eikä mitkään D-kupin jöhkäleet.
Paitsi että monet miehet tykkää D-kokoisista rinnoista.
Moni mies sanoisi että tuo on vähän sama kuin jos isomunaiset miehet alkaisivat valittamaan että tuntuu niin epämukavalta kun on niin iso vehje jalkojen välissä ja että voi kuinka kadehdinkaan pienimunaisia ja pitäisi varmaan mennä peniksen pienennysleikkaukseen.......naisten ja naisystävän toiveista mielipiteestä riippumatta...
Tuskinpa naiset olisivat iloisia jos miehet alkaisivat noin ajattelemaan/tekemään...
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kivoimmista seurustelukumppaneista oli vain rusinat rintakehän päällä. Mutta mikä peto sängyssä! Valitettavasti muitti 600 km päähän ja suhde viileni. Ei naisellisuus ole kiinni rintarauhasten koosta.
M44
Nimenomaan naisellisuus on kiinni siitä ja monesta muusta asiasta. Se että onko nainen taas ei ole.
Tuurijuoppo
Onko sulla nännit? Oletan että on. Se on jo paljon. Sinua voi hyväillä, voi katsella kuinka sun nännit kovettuu kiihotuksesta, voi tuottaa sulle mielihyvää... Nyt sun vaan pitää opetella rakastamaan itseäsi. Se ei ole todellakaan helppoa, mutta sä oot ainutlaatuinen. Tunnustele sun rintoja ja nännejä, ne on oikeasti hyvät. Ne voi olla pienet, mutta ne on sun ja ne on ainutlaatuiset. Kukaan ei ala seurustelemaan tai harrastamaan seksiä sun tissien kanssa. Mies harrastaa seksiä SINUN kanssa. Ne tissit on vaan osa sinua.
Jos näyttää siltä ettet ikinä voi oppia hyväksymään sun rintoja niin ala säästämään implantteihin. Itse päätin vain hyväksyä oman vartaloni ja etsiä kauniita rintaliivejä. Lisäksi otin toiseen rintaani nännilävistyksen. Kuulostaa todella yököttävältä osan mielestä, mutta mun mielestä se koru on vain kaunistanut rintaani. Mun rinnat on ainutlaatuiset ja upeat ja mieheni on ihan samaa mieltä. Mieti, mulla on mies joka palvoo mua vaikka oonki tämmönen lauta. Koska se mies seurustelee MINUN kanssa, ei mun tissien.
Vierailija kirjoitti:
Odotan muutaman tutun tyypin ryntäävän taas tänne kirjoittamaan miten kaikki rakastavat pieniä rintoja.
Tai vähintääkin "Mä oon mies ja rakastan pieniä rintoja".
Sehän on ihan pakollista näissä topikeissa. Se pitää aina kirjoittaa.
Ja se, miten isot rinnat ovat rumat, roikkuvat, aiheuttavat terveysongelmia ja tekevät kantajansa tanttamaiseksi/vanhannäköiseksi/tyrkyksi yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies sanoisi että tuo on vähän sama kuin jos isomunaiset miehet alkaisivat valittamaan että tuntuu niin epämukavalta kun on niin iso vehje jalkojen välissä ja että voi kuinka kadehdinkaan pienimunaisia ja pitäisi varmaan mennä peniksen pienennysleikkaukseen.......naisten ja naisystävän toiveista mielipiteestä riippumatta...
Tuskinpa naiset olisivat iloisia jos miehet alkaisivat noin ajattelemaan/tekemään...
Taas nämä kuuluisat "D-kupin rinnat" 🙄 Ihan uteliaisuudesta, minkä kokoisina te sitten pidätte näitä D-kuppeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki itsetunto. Toivottavasti oot 14 tms, koska aikuiselta naiselta toi on semi säälittävää. Älä käytä kallista elämääsi kahden rasvapussin vuoksi itkemiseen.
Äläkä sinä selitä, kun et asiasta mitään ymmärrä.
Rintasyöpäpotilaat, jotka joutuvat rinnan poistoon, kokevat samalla naiseutensa menneen eikä asia ole mikään pikkujuttu. Minä (= en siis ap) taas olen kateellinen naisille, joilla on edes joskus ollut molemmat rinnat. Meitäkin kun on, joilla ei niitä ole.
IImplantit taas ovat sellainen terveysriski, etten niitä edes harkitse.
No nyt taisi osua ja upota :D miten paljon aggressiota voi keskustelu pienistä tisseistä tuoda? Minä ymmärrän asian tosi hyvin, mulla on a-kuppi - mutta myös itsetunto. Älä sotke rintasyöpäpotilaita omaan säälittävään vinkumiseesi, se nyt on ihan eri juttu. Sunlaiset heikot ja vikisevät naiset lokaa naisten mainetta. Toistan, ja otahan neuvosta vaari: jos et ole 14v, get over it, hanki se itsetunto. Aikuinen nainen.
Naiseus on tisseistä kiinni!!!! Not. Tissithän on pelkkää ihraa, hyi olkoon. "Lauta" vartalosi on ihan hyvä ilmankin tissejä :)
t:kakkosnelonen
AP:lle lohduksi, että meitä miehiä on joka lähtöön. Joku tykkää ja joku toinen ei ja loppujen lopuksi tosi mies rakastuu naiseen eikä tämän tisseihin!
T: M48
Imetin kumpaakin lasta vuoden ja silloin mulla oli tissit. Jopa c-kuppi. Sitä ennen oli pienet nätit rusinat rintakehän päällä, nyt tyhjät roikkuvat nahat. Siitä nahasta saa rullattua a-kupin, mutta täysin ilman liivejä ei voi olla. Kyllä se välillä riepoo, mutta onneksi elämässä on paljon muutakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nämä kuuluisat "D-kupin rinnat" 🙄 Ihan uteliaisuudesta, minkä kokoisina te sitten pidätte näitä D-kuppeja?
Niinpä. D-kupin tissit on "jöhkäleet" ehkä jos ympärys on luokkaa 85-90. Mun 65D tissejä varmaan monet veikkais tyyliin A-kupiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. D-kupin tissit on "jöhkäleet" ehkä jos ympärys on luokkaa 85-90. Mun 65D tissejä varmaan monet veikkais tyyliin A-kupiksi.
Ja mun 65I/J:tä veikkasi naispuolinen kaveri D-kupiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoima D-kupin rintoja
http://wellfitting.com/blogs/live-a-wellfitting-life/84611524-real-d-cu…
Mutta ei se kai maailmanloppu ole.
Liekö sama kuin miehillä joilla ei kasva parta. Ei välttämättä kerro hormonihäiriöstä, vaan enempi geeneistä.
Mä itken täällä, kun avovaimo lähtee lätkimään.
Ai saatana, että on rankkaa.
Itseäni viehättää pienirintaisuus.
Lakkaa murehtimasta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku lohduttaa minua? Tämä tuntuu taas maailmanlopulta. Ja turha tulla sättimään, että vitsitkin ruikuttaa noin pienestä (lol)... ap
Minä voisin lohduttaa sinua monellakin eritavalla.
t.setämies
Yhdellä kivoimmista seurustelukumppaneista oli vain rusinat rintakehän päällä. Mutta mikä peto sängyssä! Valitettavasti muitti 600 km päähän ja suhde viileni. Ei naisellisuus ole kiinni rintarauhasten koosta.
M44