Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken täällä taas, koska minulla ei ole rintoja

Vierailija
21.10.2016 |

Olen niin lauta, ettei ole edes kuppikokoa. Hiukan ylipainoisena minulla oli sentään reilu a-kuppi. Nyt hoikkana ei todellakaan sitäkään. En tunne edes olevani nainen, kun rintakehä on aivan litteä. Ei ole rahaa implantteihin eikä tule ikinä olemaan. Kai jotakin on vialla, kun ei minkäänlaisia tissejä ole aikuisella naisella. Joskus mietin, että voiko tämä kaikki johtua jostain hormonihäiriöstä vai onko tämä kertakaikkiaan geeneissä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, impalntit saa käsittääkseni vaikka osamaksulla, jos maailma kaatuu tisseihin.

Tämä. Meillä on vaan yksi elämä( etenkin nuoria ollaan vaan hetki jolloin ulkonäkö on tärkeää) ja sitä ei kannata tuhlata moiseen surkutteluun

Vierailija
42/43 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiluuserit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi tosimies, me tykkäämme pienistä ja söpöistä!

Tosimiehen ja tosinaisen ei tarvitse kohottaa itseänsä haukkumalla muita.

Tuurijuoppo

Kuka haukkui ketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ihan hyvin, että jos joku piirre omassa ulkonäössä ketuttaa, se ketuttaa ihan riippumatta siitä mitä muut sanovat. Ei siinä auta muiden sanomiset.

Ap, olin itse 20-vuotias kun kävin puolestani pienennyttämässä omat hinkkini. Kärsin kovasti isoista rinnoista muuten pienessä kropassa ja mulle oli aivan sama mitä muut niistä sanoivat. Kaikki julkisen puolen ehdot eivät täyttyneet joten maksoin operaation itse ekan varsinaisen työpaikan palkoista, lyhentämällä leikkausta varten ottamaani kulutusluottoa kuukausittain.

Sanoisinkin, että jos tuo pienirintaisuus oikeasti haittaa sinun arkeasi (niinkuin itselläni suuririntaisuus aikoinaan!), kannattaa harkita voisiko asiaa korjata joko leikkauksella tai hormoneilla. Gynen kautta saat hormonitasojen mittauksen, jo estrogeenitason kasvatus voi auttaa. Jos oon oikein ymmärtänyt, gyne osaa kertoa paremmin.

Itse olen näin 20 vuotta leikkauksen jälkeen yhä iloinen siitä, että pienensin rintani. Sinulla on ihan itse oikeus määritellä mitkä ovat omat kehoihanteesi - itse pitäisin kroppaasi varmaan tosi ihanteellisena ja moni muukin mutta sinä päätät.

Jos leikkaukseen päädyt, osamaksulla voit varmasti lyhentää sitä sinulle sopivilla erillä. Älä huoli. Mukavaa syksyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme