Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isoja vauvoja ei saisi olla?

Vierailija
08.03.2006 |

Saa joka ikinen kerta kuulla gynellä, että pitäis hillitä syömistä kun lapset on olleet syntyessään niin isoja. En tajua mitä se syöminen siihen liittyy? Esikoisen aikana kärsin suorastaan nälkää ja alussa oli rv 17 asti kestävä pahoinvointikin ja silti lapsi painoi 4135g ja olin normaalipainoinenkin. Toinen oli 4400g syntyessään, kun pahoinvointia ei ollut. Nyt kun olen lihava niin synnytän sitten muka jonkun jättivauva? Itse olen asennoitunut synnyttämään lähemmäs viisikiloisen nyt. Mites niitä vauvoja laihdutetaan? Vaikka pupeltaisin salaatti loppuraskauden niin kyllä mun 40kg ylipaino pitää siitä huolen, että lapsi pysyy hyvin ravittuna.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa vauvaa. Jos kokoajan on verensokerit korkealla vauva kasvaa ja kasvaa. Eli jos kokoajan mutustelee jotain hiilihydraattipitoista pysyy verensokeri korkealla. Ei silloin välttämättä edes liho itse mutta vauva kasvaa.

Jotkut lihavatkin voivat olla lihavia ja kookkaita, osaavat vain syödä ruoka-aikoihin terveellisesti.

Vierailija
22/25 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 4300g, toka 4260g, kolmas 4600 ja vimoinen 4700g. Yhdessäkään raskaudessa ei ole tullut painoa kuin noin se 4 kiloa lisää, ja alkuraskaudessa pudonnut. Lapsen koko on myös perinnöllistä. Mulla ainakin isoin lapsi oli helpoin synnyttää ja hoitaa, vaikken itse mikään isokokoinen olekkaan. Eikä vauvat ole koskaan mun mielstä mitenkään isoja ollut. Vauvoja siinä missä muutkin vauvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo isommat oli kyllä helpompi synnyttää. Itellä on ollu ylipainoa joka lapsesta samanverran...eikös tuo lapsen paino johdu istukan toiminnastakin?? Jos ei toimi täysillä koko aikaa niin vauva ei liho...

Vierailija
24/25 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sait 3 kg lapsen. Taisi olla istukan vajaatoiminta. Tupakoitko? Lähetettiinkö istukka patologille tutkittavaksi? Mitäpä vastasi, oliko normaali? Oliko lapsi terve? Oliko sokerirasitustesti normaali? Entä istukkaflow:t UÄ-seurannassa (tuollainen painonnousuhan tietenkin johti siihen että kävit UÄ:ssä väh. 2 vkon välein!!)

Kyseessä ei ole teoria vaan ihan tilastollisia tosiasioita. Tietysti tilastopoikkeamiakin aina on olemassa, ehkä olet sellainen?

Vierailija
25/25 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa grammaakaan lihoa. Sokereissa ei ole koskaan ollut mitään vikaa ja verenpainekin todella alhaalla, eli huimaa aika usein. Omaa pituutta on 175cm ja kuopus on nyt 5v 120cm pitkä joten ei se nyt mikään kauhea pätkäkään ole. Eikö ne tajua, että isoista vauvoista voi tulla myös pitkiä ja isoja lapsia/ aikuisia tulevaisuudessa?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän