Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL

Vierailija
20.10.2016 |

Ensi maanantaina alkaa taas, 

https://m.youtube.com/watch?v=tj6jT_JflJg 

Keskustelua tänne 💀👇🏻

Kommentit (651)

Vierailija
581/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka toivotte että Dwight liittyy lopullisesti Rickin porukkaan, huonoja uutisia.

Dwight on sarjiksessa Rickin mukana vain Negan arkin ajan, sitten häippää jonnekin Sherryn kanssa.

Eikä häippää. Sherry on Whisperers porukan kanssa, eli hänestä tulee pahis. Sherryllä on myös uusi mies.

En muista mitä Dwightille tapahtui. Saattoi kuolla tai sitten vaan katosi.

Vierailija
582/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka toivotte että Dwight liittyy lopullisesti Rickin porukkaan, huonoja uutisia.

Dwight on sarjiksessa Rickin mukana vain Negan arkin ajan, sitten häippää jonnekin Sherryn kanssa.

Eikä häippää. Sherry on Whisperers porukan kanssa, eli hänestä tulee pahis. Sherryllä on myös uusi mies.

En muista mitä Dwightille tapahtui. Saattoi kuolla tai sitten vaan katosi.

Dwight jäi johtamaan Savioureita sen jälkeen kun kukistivat Neganin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliiiiis, onko pakko laittaa spoilereita sarjiksesta. Varmaan 90% täällä ei lue niitä. Tehkää oma ketjunne!

Vierailija
584/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, millainen verilöyly tulee vikasta jaksosta? Kenet Shiva syö? Kenellä on treffit Lucillen kanssa? Kumpi voittaa tuijotuskilpailun; Rick vai Negan?

Yksi naishenkilö tulee kuolemaan, ollut mukana sarjassa pidempään.

Vierailija
585/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Carol tai Michonne kuolee. Carol on vahvempi ehdokas. Carolia ei ole näkynyt paljon yhtään, näyttelijäkin on vähän leipiintynyt rooliinsa ja hahmon kuolemaa on rakennettu koko kauden ajan.

Vierailija
586/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasha ottaa itsaritabletit ja muuttuu walkeriksi.

Vierailija
587/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sashan kuolema olisi vähän liian ilmeinen niiden tabujen kanssa, mutta toisaalta eikös sillä näyttelijällä ole jokin elokuvaprojekti menossa, joten sarjasta lähtö voisi olla mahdollinen. Carolista on tullut niin turha hahmo, että ärsyttää, ja voisi kuollakin pois, jos ei parempaa ole luvassa. Enidistä en ole ikinä tykännyt, mutta eiköhän sekin vielä jatka mukana, kun pitää saada sarjaan (turhaa) teiniangstia ja -romantiikkaa.

Vierailija
588/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rickin porukan kaltainen ryhmä olisi ollut ekoissa kausissa, he olisivat olleet antagonisteja. Rickin porukasta on tullut juuri sellainen pahisryhmä, joita vastaan tapeltiin joskus ihan alussa.

Surullista.

Minusta tämä on ehkä yksi sarjan parhaita puolia. Siis se, että tuollaisessa maailmanlopun jälkeisessä tilassa ei ole absoluuttista hyvää tai pahaa, vaan kaikki riippuu siitä, kenen puolella seisot. Se on mielestäni paljon mielenkiintoisempaa kuin ikivanha käsitys, että päähahmo on aina ehdottoman hyvis, muut pahiksia.

Vierailija
589/651 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun te sarjisulisijat olette spoilanneet varmaan kolmen viimeisen kauden tapahtumat. :D Voitteko lopettaa?

Vierailija
590/651 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään lukea spoilauksia. Saa spoilata.

Eihän sellaisen ole pakko niiyä lukea, joka ei tykkää.

Vierailija
591/651 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka katsojaa nyt hirveästi ohjaillaan ja tyrkitään inhoamaan Gregorya niin minun käy sitä vaan sääliksi. Niin epätoivoisesti yrittää pitää kulissejaan pystyssä asemansa ja egonsa vuoksi, ja nyt kaikki murenee. Ja sitten yrittää korjata tilannetta pahimmalla mahdollisella tavalla. Voi Gregory, älä tee sitä... Kuitenkin teet :(

Vierailija
592/651 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jotenkin enää tykkää Darylista. Se on nykyään jotenkin tylsä ja ärsyttävä. Se jatkuva murjotus ja masentelu alkaa ottaa aivoon. Ja ne sen impulsiiviset raivokohtaukset ärsyttää, kuten nyt Neganin turpaan veto.

Ja ymmärrän toki, että vihaa Dwightiä, mutta onko nyt kaikista järkevin siirto hyökätä kimppuun jos vihollisen puolella oleva ilmoittaa että haluaa auttaa Rickin porukkaa Neganin kukistamisessa? Varsinkin kun Rickin porukan tilanne nyt on vähän kehno ja tarvitsevat kaiken mahdollisen avun.

Ärsyttävän impusliivinen ja räjähdysherkkä hahmo, joka sitten morkkistelee jälkeenpäin.

Vierailija
593/651 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jotenkin enää tykkää Darylista. Se on nykyään jotenkin tylsä ja ärsyttävä. Se jatkuva murjotus ja masentelu alkaa ottaa aivoon. Ja ne sen impulsiiviset raivokohtaukset ärsyttää, kuten nyt Neganin turpaan veto.

Ja ymmärrän toki, että vihaa Dwightiä, mutta onko nyt kaikista järkevin siirto hyökätä kimppuun jos vihollisen puolella oleva ilmoittaa että haluaa auttaa Rickin porukkaa Neganin kukistamisessa? Varsinkin kun Rickin porukan tilanne nyt on vähän kehno ja tarvitsevat kaiken mahdollisen avun.

Ärsyttävän impusliivinen ja räjähdysherkkä hahmo, joka sitten morkkistelee jälkeenpäin.

Haista....

Vierailija
594/651 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? Eikö se aina ole ollut mököttävä ja angstinen?

Vierailija
595/651 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, mutta mua jopa jännittää finaalijakso! Oliko se niin, että tämän kauden ei pitäisi päättyä cliffhangeriin?

Vierailija
596/651 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee Dwight on hyvien puolella

Vierailija
597/651 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua mikä tuossa Austin Ameliossa on niin ihanaa. Kävin selaamassa instagraminsa ja minusta tuo on joka keskivertosuomalaismiestä rumempi? Ruma naama, ruma tukka, kynäniskan kroppa.

https://www.instagram.com/p/BEv-SONAIre/?taken-by=austinamelio&hl=fi

Voitteko selittää? Siis ihan vilpittömästi haluaisin näin miehenä tietää.

Vierailija
598/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua mikä tuossa Austin Ameliossa on niin ihanaa. Kävin selaamassa instagraminsa ja minusta tuo on joka keskivertosuomalaismiestä rumempi? Ruma naama, ruma tukka, kynäniskan kroppa.

Samaa mieltä. Minäkään en ymmärrä, vaikka nainen olenkin.

Vierailija
599/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kai mulla on sitten matalat standardit. :( Viehätyn kyllä muutenkin tuon näköisistä miehistä.

Vierailija
600/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava käänne. Ainoat liittolaisina pidetytkin kääntyivät Rickin porukkaa vastaan? Toivottavasti Dwight ei tuota pettymystä... :(

Sashan lisäksi kuolee myös Maggie vauvansa kanssa? Vai mitä tuo kryptinen kaksin istuskelu oikein tarkoittaa?

Ketju on lukittu.