Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead 7. kausi OFFICIAL

Vierailija
20.10.2016 |

Ensi maanantaina alkaa taas, 

https://m.youtube.com/watch?v=tj6jT_JflJg 

Keskustelua tänne 💀👇🏻

Kommentit (651)

Vierailija
601/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Carolin ja leijonamiehen porukka oikein on? Hyökkäisivätkö kohta apuun?

Vierailija
602/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kohta alkaa vihdoinkin tapahtua. Tällainen puuduttava odottelu on katsojien löysässä hirressä roikottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mä inhoan tuota androgyyniä kaatopaikkamuijaa.

Vierailija
604/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän laimeaa kekustelua jaksosta. Ilmeisesti kiinnostus lopahtanut av-mammojen keskuudessa.

Ei kun hetkinen, ehkä se Dannyn nuorikon Iholla-ohjelma kiinnostaakin enemmän.

Vierailija
605/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Sashan kautta tuli jotain twistiä tähän. Mä en olisi kestänyt, jos taas olisi palattu Neganin nöyristelyyn.

Vierailija
606/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mä inhoan tuota androgyyniä kaatopaikkamuijaa.

Sama täällä. Eiköhän se kohtaa kohtalonsa lähiaikoina.

Mitä se Michonne siellä tornissa oikein tekee? Lähitaistellut sen saman vihollismuijan kanssa kohta jo 15 minuuttia?

Vierailija
607/651 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan nyt sitä Carolin porukkaa. Mihis he on jääneet?

Mä luulen että Michonne ampuu Negania heti kun vapautuu.

Vierailija
608/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sarjisseuraajat sanoo Neganin joutuvan vangiksi.

Vierailija
609/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sarjisseuraajat sanoo Neganin joutuvan vangiksi.

Sarjiksissa ei edes ole tätä roskaväkeä.

Vierailija
610/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjasiko se Jadis Michonnelle että aikoo raiskata Rickin? :D

Vierailija
611/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuningaskuntahepun leijona ei kyllä tule elämään pitkään jos aikovat käyttää sitä taistelussa. :( Ihme ettei kuollut jo finaalijaksossa.

Vierailija
612/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se Carolin ja leijonamiehen porukka oikein on? Hyökkäisivätkö kohta apuun?

Vierailija kirjoitti:

Sen kuningaskuntahepun leijona ei kyllä tule elämään pitkään jos aikovat käyttää sitä taistelussa. :( Ihme ettei kuollut jo finaalijaksossa.

Mammat hei... Shiva on tiikeri. :D

Vierailija
613/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä yhtään liikuttanut Sashan kuolema, kun se on aina ollut mulle vähän yhdentekevä hahmo. Sen sijaan Maggie ja se puhe siinä lopussa muistutti, miksi Maggie on yksi lemppareista ja miksi aloin silloin joskus tykkäämään tästä sarjasta. Se alun epätoivoisuus ja erilaisten ihmisten pakon edestä yhdessä toimiminen oli mielenkiintoista ja jännittävää. Pidin alusta lähtien Glennistä, ja edelleen harmittaa se kuolema. Rickiä aloin sarjan edetessä inhoamaan entistä enemmän, mutta nyt nämä viimeisimmät jaksot ovat taas saaneet minut tykästymään uudestaan häneenkin. 

Finaalijakso oli kaiken kaikkiaan vähän pettymys, mutta palaan kyllä sarjan pariin taas lokakuussa. Enää kuusi kuukautta odottelemista!

Vierailija
614/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalijakso oli ihan ok joskaan ei nyt mitenkään hiuksia nostattavan jännittävä. Aika helposti oli kaikki käänteet arvattavissa. Oli epäuskottavaa, että Rick alunperinkään luotti siihen roskasakkiin, eli "takinkääntö" ei yllättänyt. Senkin arvasi, että Sacha zombiutuu ja että Hilltop ja Kingdom tulevat apuun (muutenhan kausi 8 alkaisi oikeastaan samasta lähtökohdasta kuin kausi 7). Ja tietysti oli selvää, ettei Michonne pudonnut parvekkeelta. Se nyt olisi ollut Michonnen kaltaiselle taistelijalle aivan liian laimea loppu. Jotain vähän rajumpaa olisi finaalijaksossa voinut tapahtua.

Vierailija
615/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausihan oli tulosta siitä, kun väkivaltaa laimennettiin avausjakson aiheuttaman kohun takia.

Vierailija
616/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, mitäs kitinää täällä nyt on? Kuudennen kauden finaalin jännittävä cliffhangeri sai ällistyttävän monet katsojat vaahtoamaan raivosta kuukausitolkulla, ja nyt oli sitten muka liian laimea finaali. Mikään ei kelpaa...

Vierailija
617/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negan jää Rickin vangiksi lopulta ja pakenee seuraavan tuottiksen lopussa. Saisivat Neganin menneisyydesta tehdä ihan koko tuottiksen kestävän tarinan. Tää Alexandrian porukka on nössöä.

Vierailija
618/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaali oli kyllä luvattoman huono, linjassa kuitenkin heikon kauden kanssa. Itse en jaksa katsoa samaa Negania ja pelastajia, ja pettyneenä kauteen ajattelinkin että jospa tässä finaalissa saataisiin piste touhulle ja Negan kuolisi ja roskajengi hävitettäisiin, niin jaksaisinn katsoa seuraavan kauden ja toivon parasta.

Noh, toisin kävi ja ei kyllä yhtään kiinnosta seuraava kausi, hyvä sinänsä että aiemmin on harmittanut odotella niin pitkään mutta tällä hetkellä tämä nykyinen linjaus ei vain minua kiinnosta yhtään.

Vierailija
619/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette tätä sarjaa katsoneet jos Ezekielillä on mielesänne leijona tiikerin sijaan?

Vierailija
620/651 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, mitäs kitinää täällä nyt on? Kuudennen kauden finaalin jännittävä cliffhangeri sai ällistyttävän monet katsojat vaahtoamaan raivosta kuukausitolkulla, ja nyt oli sitten muka liian laimea finaali. Mikään ei kelpaa...

Minä ainakin pidin siitä cliffhangerista, kun se ainakin herätti jotain tunteita. Oli tämäkin loppu siinä mielessä hyvä, että tietää, millä asenteella jatketaan ensi kaudella. Mutta noin muuten olihan toi nyt vähän laimeaa kuitenkin. Tuollainen sekava asetaistelu, jossa juostaan ja räiskitään ympäriinsä . Odotin siis jaksolta sisällöllisesti enemmän, vaikka lopputulos olikin ihan ok.

Ketju on lukittu.