Mies, miksi puheesi kääntyy heti seksijuttuihin?
Miksi monet miehet alkavat ensitreffeillä heittää seksijuttuja? Tai ensimmäisissä keskusteluissa?
Olen aidosti miettinyt, että mitä sillä haetaan.
Onko kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta ts. olenko niin kiihottava, että heti on seksi mielessä?
Onko se olevinaan osoitus huumorintajusta ja "rempseydestä"?
Onko tarkoitus tuoda esiin mieskuntoa?
Miten tähän pitäisi reagoida? Monet ihan muuten järkevät (koulutetut, hyvässä asemassa olevat, isät, fiksut) miehet treffeillä kääntävät tavalla tai toisella puheen seksiin. Ei minulla mitään sitä itseään vastaan ole, päinvastoin, mutta ei minua kiinnosta ensitapaamisella jutella mieltymyksistä ja asennoista.
Ihan vilpittömästi kysyn teiltä naiset, todellako näistä keskustellaan välittömästi, kuten vaikka ruuasta tai musiikista? Olenko jäänyt kivikaudelle? Enhän muillekaan tuntemattomille avaudu seksielämästäni keskusteluissa. Minusta ne asiat tulevat sitten ajallaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa useimmiten vain seksi ja paneminen. Siinä sitä tosiaan on varsinainen jäät särkevä avausmuuvi onnelliseen parisuhteeseen, kun nainen vastaanottaa kuvan ihastuksensa peniksestä.
Miehet, ei tosiaan näin.
Eipäs yleistetä ;)
en ole koskaan käynyt treffeillä, pari avioliitto on kyllä tullut koettua.
Seksistä yleensä puhun jos siinä on suhteessa ongelmia tai jos kaipaan siihen jotain muutosta muuten.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan joskus sillä miten nainen suhtautuu, eli onko tiukkapipo vai rento, ja osaako keskustella luontevasti seksistäkin.
Miksi minun pitäisi keskustella luontevasti seksistä ensitapaamisella? Puhutko seksistä esim. ensimmäisenä työpäivänäsi tai uudessa harrastupiirissä, missä tapaat ihmisiä ensimmäisen kerran? Eikö rentoutta ja huumorintajua saa esille muilla keinoin?
Ap
Kyllä sen saa esiin muutenkin, mutta seksistä puhuminen on varmin tapa. Teen tuota vain joskus, en lähellekkään aina. Enkä tee sitä koskaan törkeästi. En tiedä miten sinulle on puhuttu.
Jos nainen lähtee mukaan juttuun, niin ihastutko sitten? Seuraako pitkä suhde vai yhden yön juttu? Ovatko nämä sinulle avautuneet naiset olleet myös odotustesi vertaisia?
Ap
En koskaan ihastu pelkkien juttujen perusteella. Pidempiä nuo kaikki suhteeni ovat olleet, ja naiset sellaisia melko pitkälti niin kuin jututkin. Semmoinen leikkisä ja mutkaton suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen selviää jutellen.
Kyllähän mä voin heittää sulle vaikka kuinka härskiä läppää, ja vitsailla seksistä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, menenkö kanssasi sänkyyn. Se on ihan eri asia.
Eli se, riittääkö huumorintajuni tai olenko mutkaton ja leikkisä, ei tarkoita siltikään, että olen kiinnostunut seksuaalisesti. Monesti miehet vain pilaa ihan hyvätkin mahdollisuutensa ryhtymällä heti tiedustelemaan intiimiasioita.
Naisiakin tosin on moneksi, että niitäkin on, joille tämä lienee ok. Minulle tästä tulee sellainen olo, että mies ei ole aidosti kiinnostunut (vaikka väittäisikin niin).
Ap
Mä kysyn naiselta jotain että "miten olis, mentäskö jörnimään?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan joskus sillä miten nainen suhtautuu, eli onko tiukkapipo vai rento, ja osaako keskustella luontevasti seksistäkin.
Miksi minun pitäisi keskustella luontevasti seksistä ensitapaamisella? Puhutko seksistä esim. ensimmäisenä työpäivänäsi tai uudessa harrastupiirissä, missä tapaat ihmisiä ensimmäisen kerran? Eikö rentoutta ja huumorintajua saa esille muilla keinoin?
Ap
Kyllä sen saa esiin muutenkin, mutta seksistä puhuminen on varmin tapa. Teen tuota vain joskus, en lähellekkään aina. Enkä tee sitä koskaan törkeästi. En tiedä miten sinulle on puhuttu.
Jos nainen lähtee mukaan juttuun, niin ihastutko sitten? Seuraako pitkä suhde vai yhden yön juttu? Ovatko nämä sinulle avautuneet naiset olleet myös odotustesi vertaisia?
Ap
En koskaan ihastu pelkkien juttujen perusteella. Pidempiä nuo kaikki suhteeni ovat olleet, ja naiset sellaisia melko pitkälti niin kuin jututkin. Semmoinen leikkisä ja mutkaton suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen selviää jutellen.
Kyllähän mä voin heittää sulle vaikka kuinka härskiä läppää, ja vitsailla seksistä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, menenkö kanssasi sänkyyn. Se on ihan eri asia.
Eli se, riittääkö huumorintajuni tai olenko mutkaton ja leikkisä, ei tarkoita siltikään, että olen kiinnostunut seksuaalisesti. Monesti miehet vain pilaa ihan hyvätkin mahdollisuutensa ryhtymällä heti tiedustelemaan intiimiasioita.
Naisiakin tosin on moneksi, että niitäkin on, joille tämä lienee ok. Minulle tästä tulee sellainen olo, että mies ei ole aidosti kiinnostunut (vaikka väittäisikin niin).
Ap
Juu, siis meitä on monenlaisia :) Mutta sanoisin, että mies voi olla ihan aidosti kiinnostunut, vaikka ensimmäisillä treffeillä puhuu seksistä. Ei se automaattisesti tarkoita, että mies ei ole aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Seksistä ei tarvitse puhua. Sitä harrastetaan.
Siinä ei ole mitään luontevaa että mies alkaa puhua koosta,,asennoista, märkyydestä , anaalista jne. Se on ainoastaan täydellisen imbesillin puhetta. Eikä tuolla puheella selvitä onko toinen tiukkapipo vaan sillä kertoo naiselle että kannattaa lähteä heti pois että taas kerran idioottimies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet miehet alkavat ensitreffeillä heittää seksijuttuja? Tai ensimmäisissä keskusteluissa?
Olen aidosti miettinyt, että mitä sillä haetaan.
Onko kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta ts. olenko niin kiihottava, että heti on seksi mielessä?
Onko se olevinaan osoitus huumorintajusta ja "rempseydestä"?
Onko tarkoitus tuoda esiin mieskuntoa?
Miten tähän pitäisi reagoida? Monet ihan muuten järkevät (koulutetut, hyvässä asemassa olevat, isät, fiksut) miehet treffeillä kääntävät tavalla tai toisella puheen seksiin. Ei minulla mitään sitä itseään vastaan ole, päinvastoin, mutta ei minua kiinnosta ensitapaamisella jutella mieltymyksistä ja asennoista.
Ihan vilpittömästi kysyn teiltä naiset, todellako näistä keskustellaan välittömästi, kuten vaikka ruuasta tai musiikista? Olenko jäänyt kivikaudelle? Enhän muillekaan tuntemattomille avaudu seksielämästäni keskusteluissa. Minusta ne asiat tulevat sitten ajallaan.
Koska se on paras keino testata, että onko nainen kiinnostunut siinä mielessä. Jos nainen on kiinnostunut siinä mielessä, niin hän yleensä lähtee mukaan flirttiin, kun sen riittävän hienovaraisesti tuo keskusteluun.
Moni mies on kokenut sen, että juttelee ja juttelee naisen kanssa, joka onkin laittanut miehen jo aikaa sitten kaveriksi. He haluavat välttää tätä ja osoittaa heti, että ovat naisesta kiinnostuneita siinä mielessä. Sei ei tarkoita, että olisivat välttämättä kiinnostuneita naisesta ainoastaan siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään luontevaa että mies alkaa puhua koosta,,asennoista, märkyydestä , anaalista jne. Se on ainoastaan täydellisen imbesillin puhetta. Eikä tuolla puheella selvitä onko toinen tiukkapipo vaan sillä kertoo naiselle että kannattaa lähteä heti pois että taas kerran idioottimies.
Ai ei tarviste puhua :D Sehän on tärkeä aihe miehen ja naisen välillä. En tosin koskaan kyllä alkaisi puhumaan koosta, asennoista, märkyydestä , anaalista jne. ekoilla treffeillä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuollainen puhe on aina yksinomaan tökeröä.
Muistathan jutella äitisikin kanssa luontevasti seksistä ja varmistaa sillä että äitisi ei ole tiukkapipo tai mummosi. Kysy ihan luontevasti esim että nieleekö mummo ja minkäikäisenä äitisi antoi anaalia eka kerran jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno vastaus idioottinaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään luontevaa että mies alkaa puhua koosta,,asennoista, märkyydestä , anaalista jne. Se on ainoastaan täydellisen imbesillin puhetta. Eikä tuolla puheella selvitä onko toinen tiukkapipo vaan sillä kertoo naiselle että kannattaa lähteä heti pois että taas kerran idioottimies.Ai ei tarviste puhua :D Sehän on tärkeä aihe miehen ja naisen välillä. En tosin koskaan kyllä alkaisi puhumaan koosta, asennoista, märkyydestä , anaalista jne. ekoilla treffeillä kenenkään kanssa.
Miksi et alkaisi? Oletko tiukkapipo? Minä voin puhua treffeillä oikeastaan mistä tahansa, mutta tietenkään en vielä tuntemattomalle ihmiselle aivan kaikkea itsestäni kertoisi.
Aivan, emme tahdo kaveria. Niitä on jo. Tarviimme naisystävän. Naiselle pitää osoittaa nopeasti pelin henki. Se on rehellistä suomalaista meininkiä. Naisten kannattaisi arvostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään luontevaa että mies alkaa puhua koosta,,asennoista, märkyydestä , anaalista jne. Se on ainoastaan täydellisen imbesillin puhetta. Eikä tuolla puheella selvitä onko toinen tiukkapipo vaan sillä kertoo naiselle että kannattaa lähteä heti pois että taas kerran idioottimies.Ai ei tarviste puhua :D Sehän on tärkeä aihe miehen ja naisen välillä. En tosin koskaan kyllä alkaisi puhumaan koosta, asennoista, märkyydestä , anaalista jne. ekoilla treffeillä kenenkään kanssa.
Miksi et alkaisi? Oletko tiukkapipo? Minä voin puhua treffeillä oikeastaan mistä tahansa, mutta tietenkään en vielä tuntemattomalle ihmiselle aivan kaikkea itsestäni kertoisi.
Niinpä. Minä ainakin kysyn luontevasti heti kun istumme alas ensi treffeillä että minkä kokoinen elin miehellä on. Kohdalle sattunut monta estynyttä miestä jiotka kakistelee epäluontevasti jotain naama punaisena. No hyvin karsiutuu tiukkapipot rennoista.
On todella tärkeää että mies ja nainen keskustelee seksistä ja sehän alkaa siitä varresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minä ainakin kysyn luontevasti heti kun istumme alas ensi treffeillä että minkä kokoinen elin miehellä on. Kohdalle sattunut monta estynyttä miestä jiotka kakistelee epäluontevasti jotain naama punaisena. No hyvin karsiutuu tiukkapipot rennoista.
On todella tärkeää että mies ja nainen keskustelee seksistä ja sehän alkaa siitä varresta.
Kertoisin kyllä kakistelematta elimeni koon. No problemos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että vastasit kysymykseeni, etkä lähtenyt puolustus kannalle. Kokeile viettää aikaa huumorintajuisten ihmisten seurassa jos se tarttuisi sinuunkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka? Milloin sait viimeksi orgasmin yhdynnässä?
RÄÄÄÄH! :D
Ai vitsi..Niinkun s3 tåå olis maailmanloppu. Naisia ei välttämättä ole nykyään kovin i7si köhestyå. Voihan seksin mainig3issa oppii tuntemaan.
Hyvä kysymys. Minä ainakin laitan matchin heti poistoon,jos alkaa kirjoittaa seksijuttuja. Koskaan ensitreffeillä ei ole mies alkanut puhua seksistä.
Kuka fiksu ihminen alkaa puhua seksistä tuntemattoman ihmisen kanssa?
Se hyvä keino erottaa jyvät akkanoista.