Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti tulossa hulluksi..?

Vierailija
20.10.2016 |

Mistä voi johtua tunne, että joku ihminen ikäänkuin on sinussa, osa sinua...Ei vaan lähde ajatuksista millään.

Ja kyllä, kyseessä on mies jonka kanssa koin ns. rakkautta ensi silmäyksellä- kohtaamisen (se oli molemminpuolista). Mutta mies on varattu joten emme jatka suhdettamme. Olen rakastanut aiemmin, eronnut pitkistä ja lyhyistä suhteista mutta tämän miehen kanssa tuntuu siltä, että hän on puolikkaani ja tuska olla ilman on aivan valtava, vaikken edes tunne toista kunnolla.

Välillä oikeasti tuntuu, että mitä mulle tapahtuu? Haluan eroon tästä tunteesta, mutta se ei vaan lähde :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta vastaavasta?

Vierailija
2/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Tunne on niin voimakas, että se ei sekoitu mihinkään muihin ihastumisiin eikä suuriinkaan rakkauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Tunne on niin voimakas, että se ei sekoitu mihinkään muihin ihastumisiin eikä suuriinkaan rakkauksiin.

Mitä sinulle kävi, tunsiko toinen samoin? Päädyittekö yhteen lopulta?

Vierailija
4/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Enkä ole edes nuori ja naiivi. Luulin jo nähneeni kaiken, tietäväni mitä rakkaus on. Kunnes eräänä päivänä kaikki muuttui. Välillä kaipuu tuntuu fyysisenä puutteena, kuin osa minua olisi poissa, rakkaan ihmisen luona.

Vierailija
5/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle kävi, tunsiko toinen samoin? Päädyittekö yhteen lopulta?

Minulle kävi niin, että koin jotain niin voimakasta, että elämäni muuttui. Minä muutuin. Toinen vielä etsii itseään eikä voi luotettavadti sanoa mitä tuntee. Mutta lämpimät välit meillä on. Yhteen ei päädytä ikinä. Odotan siinä asiassa seuraavaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi