Hahhahha! Nyt se kävi mitä pelkäsin! Koira puri pellenä!!
Saatana kun säikäytti molemmat! Minut sekä koiran!!! Idiootti sai mitä ansaitsi!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin varmasti. Uskon kun näkyy uutisissa.
Ottamatta kantaa väitteen todenperäisyyteen, mutta tuskin nämä pellet ilmoittelevat poliisille tai medialle, että tuli peloteltua ja jahdattua ihmisiä ja sitten kävikin näin.
No niinpä!! Siksi minä en jää kiinni tai en joudu lopettaa omaa koiraani! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana kun säikäytti molemmat! Minut sekä koiran!!! Idiootti sai mitä ansaitsi!
Sulla on koira joka puree vieraita ja jota et hallitse? Ja vielä iloitse siitä? Oiskohan paikka itsetutkiskelulle?
Mitä tekee koiralla, joka ampaisee parkuen pakoon, kun pusikosta hyökkää joku hullu ja uhkailee?
Koira on lemmikki, ei itsepuolustusväline.
Olet väärässä. Koiralla on monta tarkoitusta, josta yleisin nykyaikana on seurakoira. Mutta kyllä niitä ihan monenlaiseen muuhunkin palveluun käytetään edelleen.
Kyllä koira on hyödyllisempi kuin pilli, jos joku käy illalla pimeessä sun kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on koira joka puree vieraita ja jota et hallitse? Ja vielä iloitse siitä? Oiskohan paikka itsetutkiskelulle?
Koiran tehtävä on puolustaa isäntää ja emäntää hyökkääjältä. Ja ihan oma-aloitteisesti, isäntähän voi olla vaikka tajuton. Hieno koira ap:llä.👍
Puit koirasi pelleksi ja päästit sen puremaan ihmisiä?
Mistä oikein sikiää näitä aloituksia joista ei saa mitään selvää?
Tuntuu, että jotkut oikein fantasioivat ajatuksella, että koira purisi pelleä tai itse tappaisi pellen...
Vierailija kirjoitti:
Mulla sen rotunen koira, että on kiltti kun mikä, mutta jos kokee itsensä tai laumansa uhatuksi, hyökkää varoittamatta ja epäröimättä. Ja siitä hyvästä ihan kyllä palkitsisin koiran.
Hiton hienoa. Palkitsetko sittenkin, jos koira kokee itsensä uhatuksi, kun pyöräilijä ajaa ohi vähän liian läheltä ja koira puree pyöräilijää?
Olit ymmärtänyt väärin. Koiraa EI PIDÄ PUKEA PELLEKSI! Vaan koiran pitäisi HYÖKÄTÄ PELLEN KIMPPUUN! Kuinka tyhmiä voivat ihmiset olla?
Jos Suomi olisi USA, muutama pelle olisi jo ammuttu. Varmaan Yhdysvalloissakin jo on. Kaikkea ei uutisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee koiralla, joka ampaisee parkuen pakoon, kun pusikosta hyökkää joku hullu ja uhkailee?
Koira on lemmikki, ei itsepuolustusväline.
Juu. Poliiskoiratkin ovat vain konstaapelien seurana.
Mä pelkäisin koirani puolesta, koska joillakin klovneilla saattaa olla mukana teräaseita, pesäpallomailoja tai jopa moottorisaha :(
Mulla on iso koira. Ei välitä vieraista eikä ole aggressiivinen. Koira on koulutettu ja erittäin hyvin hallinnassa. Mutta jos oma lauma olisu uhattuna (oikeasti uhattuna )koira murisisi ja haukkuisu varoituksena ennen kuin tekisi mitään, joten hyökkääjällä olisi vielä mahdollisuus valita toisin.
Yhden kerran olen joutunut todistamaan, että koira olisi oikeasti hyökännyt ellei hän olisi ollut kiinni ja ahdistelija väistänyt. Mun puolesta koira olisi saanutki purra, mutta ehkä parempi näin.
Eläisipä työmaan vanha koira vielä,sitä olisi voinut lainata lenkkeilijä tytöille pellejen varalle.
hyvin helppokäyttöinen,uhkaavassa tilanteessa pysähdys,vedät hihnasta koiran vierelle ja pidät kireällä,kun löysäät hihnan silloin lähtee ilman mitään haukkuja tai vastaavia.
Minulla on koira, jota hallitsen. Kyllä hän yhden pellen pesee hampaillaan.