Olen ihastunut vaikka olen parisuhteessa! :(
Työkaveriini. Emme ole työskennelleet yhdessä kovin kauaa. Samassa työpaikassa olemme olleet noin vuoden ja tiiviimpää työskentelyä yhdessä takana on noin neljä kuukautta. Ja olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen! :( Käsittämätöntä kuinka noin tuntematon ihminen tuntuu näin tutulta! Ymmärrän miestä yhdestä katseesta. Keskustellessa voisin jatkaa hänen lauseitaan, niin samaa rataa ajatuksemme menevät. Meille on kehittynyt jo oma sisäpiirimme. Alussa olin vain innoissani kuinka mukavan kaverin löysin töistä, työpäivistä tuli heti kuin kahvittelua ystävän kanssa. En edes tiedä missä vaiheessa ihastuin näin. Jos koskemme toisiimme jossain tilanteessa, tuntuu kuin sähkö kulkisi läpi. Tämä voisi olla ihana tilanne, löytää nyt tuollainen sielunkumppanuus. Ei sitä minulle ainakaan usein tapahdu. Jos koskaan näin vahvasti. Mutta rakastan miestäni ja kotona menee hyvin. Ei ole lapsia, mutta asuntolaina on. En minä halua erota. En vain tiedä mitä teen näiden tunteiden kanssa! Sanokaa että tämä menee ohi! :(
Kommentit (62)
Oispa mukava tietää miten tää juttu päättyi... Mitä tapahtui, kun Ap seuraavan kerran näki miehen töissä? Mitä tapahtui jos/kun otti asian puheeksi oman miehensä kanssa?
Joskus käy noin, että tapaa vain sen "oikean" vaikka seurustelee. Itselleni kävi näin aikoinaan ja ihastuin työpaikallani käyvään mieheen joka pyysi treffeille. Annoin itselleni aikaa sulatella asiaa ja päädyin eroon. Päivääkään en ole katunut. Tunteet vain voimistui ja exään tunteet hiipui kokoajan enemmän.Exä oli niin erilainen kun vertasi uuteen ihastukseen ja ns semmoinen mies jota olin etsinyt aina paljon jännempi ja miehekkäämpi. Siinä oli vain niin paljon enemmän suuria tunteita mukana kun vertasi vanhaan.
Ihmiset muuttuu ja elämät muuttuu. Monesti jos nuorena on alkanut seurustella niin jo ihan muutamassa vuodessa muuttuu ihmisenä.