Te, jotka vielä pelaatte Pokemon Go-peliä: mitä tavoitteita teillä on pelissä?
Lyhyen tai pitkän tähtäimet tavoitteet kehiin!
Itselläni on tietty pokedexin täyttäminen, mutta lähiaikoina tavoitteena on kehittää Exeggutor ja Arcanine, molemmissa on kohta karkit kasassa. Exeggcutesta löytyy sellainen 96% IV -versio, eli varmaan ihan hyvä salien puoluistaja tulossa :D
Saleilta yritän kans karkkeja keräillä, et sais tuota tarvikereppua vihdoinkin laajennettua ja hommattua lisää hautomoita.
Kommentit (63)
Pokedex täyteen, nyt löytyy 120 erilaista. Eventin aikana kävelin tänään ensin arcanineen karkit kasaan, nyt loppurutistus golemin kehittämiseen tarvittavilla karkeilla ja harkitsen seuraavaksi joko mahikarpin kävelyttämistä tai grimerin. Salilla oon käynyt keräämässä kolikoita viime aikoina enemmän, tarvis saada kolikoita hautomoihin. En ole rahaa käyttänyt yhtään vaikka vähän mieli tekisi...
LVL40 edelleen tavoitteena. LVL38 alkaa olla pian valmis, ja sitten otetaan loppurutistus. En raidaa juurikaan, kun täällä päin ei pyöri raidiporukoita. Joskus teen jonkun pikkuraidin yksin.
Saako siis sitten Halloweenin jälkeen taas vähemmän karkkeja kun nappaa pokemonin? Ja täytyykö taas kävellä esim. se 3 kilometria buddyn kanssa?
Mä olin jo tosi innoissani tänään, kun huomasin, että Pikachua tarvii kävelyttää vaan ton 0,25km ja saisin siihen paljon karkkeja nopeasti, kun nyt on vaan 3.
Tänään muuten olen saanut pitkästä aikaa 4 uutta pokemonia kiinni. Pitkään aikaan ei ole ilmestynyt uusia.