Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka vielä pelaatte Pokemon Go-peliä: mitä tavoitteita teillä on pelissä?

Vierailija
20.10.2016 |

Lyhyen tai pitkän tähtäimet tavoitteet kehiin!

Itselläni on tietty pokedexin täyttäminen, mutta lähiaikoina tavoitteena on kehittää Exeggutor ja Arcanine, molemmissa on kohta karkit kasassa. Exeggcutesta löytyy sellainen 96% IV -versio, eli varmaan ihan hyvä salien puoluistaja tulossa :D

Saleilta yritän kans karkkeja keräillä, et sais tuota tarvikereppua vihdoinkin laajennettua ja hommattua lisää hautomoita.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kävelylenkkikaveri kuin moni muu. Sain just 10 km munasta Hitmonleen <3

t. Aikuinen täti-ihminen

Vierailija
22/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapras ja Snorlax kympin munista, liikaa on tullut skeidaa niistä. Pikkuhiljaa Pokedexiä täyteen mutta jotenkin tällä hetkellä kiinnostaa eniten saleilla treenaus ja valloitus, kristallit vain loppuvat kesken koko ajan. Salihommiin liittyy tietysti täydellisten yksilöiden valitseminen ja kasvattelu :). Leveleitä pitäisi saada lisää niin saisi parempia monneja, ainakin tuntuu siltä että pelissä kun etenee, niin munista ja evolvaten saa aina vahvempia yksilöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nythän on kuulemma nestitkin siirtyneet joten lähiseudun nestit jos saisi paikannettua. Lisäksi odottelen että FPM aktivoituisi taas uudestaan, ilman sitä oli alkuun vähän orpo olo mutta kun nestit oli tiedossa niin ei se loppujen lopuksi niin paljon ole haitannut. Lisäksi kaiken yritän saada kiinni mitä vain näytölle ilmaantuu mikäli se on kannattavaa, eli palloja en tuhlaa tavanomaisiin tapauksiin joita on vaikea saada kiinni. t. 22

Vierailija
24/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vähän yli sata pokea dexiin. Yritän saada loputkin, munia hautomalla tai etsimällä villipokeja. Toisena on yrittää saada mahdollisimman vahvoja pokeja. 2100 Snorlax on nyt parhaani.

Vierailija
25/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiaikojen tärkein tavoite on kävellä pikachun kanssa vielä 29 km, jotta saan sen evolvattua. Innostus on vähän hiipunut, kun sormet meinaa jäätyä pelatessa (en omista kosketusnäyttöhanskoja, pitäisi varmaan hankkia).

Vierailija
26/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota ollenkaan kiinni enää zubatia enkä drowzeeta. Sen sijaa pidgeytä ja weedleä kyllä

Vierailija
27/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiaikojen tärkein tavoite on kävellä pikachun kanssa vielä 29 km, jotta saan sen evolvattua. Innostus on vähän hiipunut, kun sormet meinaa jäätyä pelatessa (en omista kosketusnäyttöhanskoja, pitäisi varmaan hankkia).

Mä ostin, mutta ne toimii todella huonosti. Paljon paremmin toimii, että ratkoin tavallisista villasormikkaista oik käden peukalon ja keskisormen päät auki ja pystyn nyt pelaamaan ihan hyvin, kädet pysyy lämpimänä.

Vierailija
28/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla olette ja onko pelaamiseen joku tekosyy (=lapsi)? Minä tasolla 24 ja pelaamisen tekosyy on, että pojan kännykkään ei saanut ladattua peliä, joten se ladattiin minun kännykkääni ja pelaamme sitä yhdessä.

Vierailija
29/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexin täyteen tietenkin. Tällä hetkellä möllöttää koffing tuossa mukana, että sille saisi karkkeja. Gyaradosin tahtoisin, mutta tarvin vielä yli 100 karkkia siihen. Mutta pikkuhiljaa kohti tavoitteita. Niin ja pikachu ja charmander olisi ihan mahtava löytää, en ole nähnyt niistä vielä jälkeäkään.

Vierailija
30/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ota ollenkaan kiinni enää zubatia enkä drowzeeta. Sen sijaa pidgeytä ja weedleä kyllä

Drowzee kyllä kelpaa koska Hypnot ovat hyviä salien valloittamisessa. Zubat on helppo pyydystää... saa dustia. Jynx on sellainen mitä en enää pyydystä ollenkaan. 

Vierailija
31/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tasolla 27, kahden nuorimman kanssa (6 ja 4 vuotta) pelataan yhdessä mun puhelimella, vanhimmalla lapsella on oma puhelin ja siinä peli. Nuorempia lapsia ei nyt niin hirveästi peli kiinnosta, eli etupäässä ollaan pelattu esikoisen kanssa yhdessä. Tosi hyvää yhteisaikaa, ihania kävelylenkkejä ollaan tehty joten vaikka peli välillä turhauttaakin, tämä on ollut tosi positiivinen juttu meille!

Tavoite on saada tietysti dex täyteen. 😊 Multa puuttuu vielä Snorlax ja seitsemän evolvoitavaa pokemonia. Tuota Snorlaxia olen metsästänyt pitkin pääkaupunkiseutua, mutta vielä ei ole osunut edes siihen nearby-listaan.

Salilla pelataan aina silloin tällöin, olen laittanut muutaman kympin molemmille tunnuksille rahaa, inkubaattoreita ollaan ostettu kun asutaan sellaisella alueella ettei täällä oikein ole pokestoppeja eikä saleja lähellä, joten kodin lähistöllä pelataan lähinnä kävelemällä ja munia hautomalla. Kunnolla pelaamaan pitää oikeastaan mennä Helsingin keskustaan saakka.

Onko kukaan muuten käynyt tällä viikolla Suomenlinnassa, vieläkö siellä pelataan? Syysloma ehkä vilkastuttaa pelaamista, vai miten on? Voitaisiin ehkä mennä lasten kanssa viikonloppuna käymään siellä, viime viikolla käytiinkin mutta paikka oli peliä ajatellen ihan kuollut kesään verrattuna.

Vierailija
32/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavoitteena on vain saada liikuntaa hauskalla tavalla ja yhteistä aikaa perheen/lasten kanssa. :D Lisäksi siinä sivussa kerätä uusia Pokemoneja, sellaisia mitä mulla ei vielä ole. Haluan mahdollisimman monta erilaista. Heh.

Ei sen kummempaa eikä vakavampaa. Tuo liikunta on suurin tavoite. ;)

Vierailija
33/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lähdettyä kävelylle, 1000 kilsaa täyteen ja poket myös dexiin

Vierailija
34/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nestit muuttuivat taas, mikä on mielestäni ihan kiva, tulee vaihtelua! Alkoi jo Drowzeet tulla silmistä ja korvista... Lähistölle muutti ainakin Cubone ja Kabuto, työmatkan varrelta löytyi Omanyte ja Pinsir.

Oma syyni pelata on liikunta ja pelaaminen itsessään :D ei ole lapsia tms.

Zubatteja kannattaa muuten kerätä, kakkossukupolvi tulee luultavasti jossain vaiheessa talvea ja silloin on Zubat-karkeille tarvetta.

https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-release/

Vierailija
35/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos olisi kavereita jotka pelaavat niin salien ottaminen kävisi helpommin ja valtaukset pysyisivät pidempään. Kuljeskelen yksin pimeässä paikallisilla hautuumailla saleja kaatamassa ja en ole ainoa, aina näitä muita yksinäisiä pokehiihtäjiä osuu vastaan. Tai usein kierrämme toisemme hienotunteisest, esim salille ei ängetä yhtaikaa. Tunnistan joitakin saman tiimin jäseniä jo ulkonäöltä salien vuoksi. 

Vierailija
36/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkupaikkakunnalla on todella huonosti pokemoneja. Aina ne samat, joskus käy tuuri ja löytää jotain harvinaisempaa. Mitä on kolikot joista puhutte? Saa saleilta? Olen pari kertaa kokeillut niitä ja meni maku kun kaikki vastustajat ovat  niin voimakkaita ettei mitään mahdollisuuksia voittaa. Siispä olen vain keskittynyt pokemonien keräämiseen. Mielestäni pitäisi olla erikseen aloittelijoiden salit jossa vastustajat eivät ole liian vahvoja. 

Ja mikä uusi peli on tulossa?

Vierailija
37/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pikkupaikkakunnalla on todella huonosti pokemoneja. Aina ne samat, joskus käy tuuri ja löytää jotain harvinaisempaa. Mitä on kolikot joista puhutte? Saa saleilta? Olen pari kertaa kokeillut niitä ja meni maku kun kaikki vastustajat ovat  niin voimakkaita ettei mitään mahdollisuuksia voittaa. Siispä olen vain keskittynyt pokemonien keräämiseen. Mielestäni pitäisi olla erikseen aloittelijoiden salit jossa vastustajat eivät ole liian vahvoja. 

Ja mikä uusi peli on tulossa?

Kun saat oman poken salille, niin kauppaan menemällä saat nostettua 10 kolikkoa näytön oikeassa yläkulmassa olevasta kilvestä. Jokaisesta salilla olevasta pokemonista saat rahaa 10 coinsia aina 21  tunnin välein. Niillä voit ostaa pelissä käytettäviä tarvikkeita kaupasta. Kannattaa nyt treenata oman tiimin saleja=ystävällisiä saleja vastaan, nyt on helpompaa kun on käytössä 6 pokemonia entisen 1 sijaan. Tietyn tyyppiset pokemonit ovat vahvoja tiettyjä vastaan, esimerkiksi paljon heikommalla vesipokemonilla voit voittaa salilla olevan tulipokemonin. Näistä löydät tietoja vaikkapa pokemon go database-sivulta, missä jokaisen pokemonin alla kerrotaan vahvuudet ja heikkoudet. Kun siis valitset omat poksut viisaasti niin pystyt tekemään tuhoa vahvallekin salille tai korottamaan prestigen niin että saat laitettua oman poksun salille. Appraisesta kannattaa tarkistaa mikä pokemon on vahva hyökkäyksessä ja käyttää niitä saleilla. 

Vierailija
38/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oliskin hyvä syy hankkia lapsi, kun yksinäisenä velana raahustaa pokemoneja metsästäen :D Kuulostaa niin mahtavalta että porukalla mennään.

Vierailija
39/63 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka et pärjää salilla, väistä aina ensimmäisenä kun matsi alkaa. Väistät, hyökkäät, väistät jne.  jos väistöt onnistuu niin näkyviin tulee teksti Dodged! Etenkin vastustajan isot hyökkäykset joista lukee ruudulla jotain tyyliin shellder used icy wind, no en muista onko shelderillä tuota hyökkäystä mutta jotain sinne päin, on tärkeä väistää. Muuten häviät nopeasti. 

Vierailija
40/63 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tänään sain ekan Chanseyn omasta pihasta! Uskomaton säkä... Kymppimuna on juuri hautumassa (pari km puuttuu), joten eiköhän sielätkin tule Chansey :D Viimeksi kun sain villinä Aerodactylin, se tuli myös munasta melkein heti perään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi