Te, jotka vielä pelaatte Pokemon Go-peliä: mitä tavoitteita teillä on pelissä?
Lyhyen tai pitkän tähtäimet tavoitteet kehiin!
Itselläni on tietty pokedexin täyttäminen, mutta lähiaikoina tavoitteena on kehittää Exeggutor ja Arcanine, molemmissa on kohta karkit kasassa. Exeggcutesta löytyy sellainen 96% IV -versio, eli varmaan ihan hyvä salien puoluistaja tulossa :D
Saleilta yritän kans karkkeja keräillä, et sais tuota tarvikereppua vihdoinkin laajennettua ja hommattua lisää hautomoita.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pikkupaikkakunnalla on todella huonosti pokemoneja. Aina ne samat, joskus käy tuuri ja löytää jotain harvinaisempaa. Mitä on kolikot joista puhutte? Saa saleilta? Olen pari kertaa kokeillut niitä ja meni maku kun kaikki vastustajat ovat niin voimakkaita ettei mitään mahdollisuuksia voittaa. Siispä olen vain keskittynyt pokemonien keräämiseen. Mielestäni pitäisi olla erikseen aloittelijoiden salit jossa vastustajat eivät ole liian vahvoja.
Ja mikä uusi peli on tulossa?
Kun saat oman poken salille, niin kauppaan menemällä saat nostettua 10 kolikkoa näytön oikeassa yläkulmassa olevasta kilvestä. Jokaisesta salilla olevasta pokemonista saat rahaa 10 coinsia aina 21 tunnin välein. Niillä voit ostaa pelissä käytettäviä tarvikkeita kaupasta. Kannattaa nyt treenata oman tiimin saleja=ystävällisiä saleja vastaan, nyt on helpompaa kun on käytössä 6 pokemonia entisen 1 sijaan. Tietyn tyyppiset pokemonit ovat vahvoja tiettyjä vastaan, esimerkiksi paljon heikommalla vesipokemonilla voit voittaa salilla olevan tulipokemonin. Näistä löydät tietoja vaikkapa pokemon go database-sivulta, missä jokaisen pokemonin alla kerrotaan vahvuudet ja heikkoudet. Kun siis valitset omat poksut viisaasti niin pystyt tekemään tuhoa vahvallekin salille tai korottamaan prestigen niin että saat laitettua oman poksun salille. Appraisesta kannattaa tarkistaa mikä pokemon on vahva hyökkäyksessä ja käyttää niitä saleilla.
Mä en valitse pokemoneja vaan menen niillä mitä peli ehdottaa. Joskus se ottaa heikomman pokemonin mukaan ja alussa ihmettelin sitä, mutta sitten huomasin et joku heikko kalapokemon voitti kevyesti "vahvemman toisen lajin edustajan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka et pärjää salilla, väistä aina ensimmäisenä kun matsi alkaa. Väistät, hyökkäät, väistät jne. jos väistöt onnistuu niin näkyviin tulee teksti Dodged! Etenkin vastustajan isot hyökkäykset joista lukee ruudulla jotain tyyliin shellder used icy wind, no en muista onko shelderillä tuota hyökkäystä mutta jotain sinne päin, on tärkeä väistää. Muuten häviät nopeasti.
Mistähän se johtuu kun joillain pokemoneilla on "tehojuttuja" taistelussa, ja sen saa painamalla pidempään, mutta joskus tämän jälkeen se ei onnistukaan. Ilmeisesti ne ei toimi kaikkia vastaan
Öö olen tasolla 22, mutta en tiedä mitä toi pokemonien kävelyttäminen tarkoittaa. Voisko joku kertoa?
En ole käynyt gymillä, tarkoituksena kerätä kaikki pokemonit ja saada samalla liikuntaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka et pärjää salilla, väistä aina ensimmäisenä kun matsi alkaa. Väistät, hyökkäät, väistät jne. jos väistöt onnistuu niin näkyviin tulee teksti Dodged! Etenkin vastustajan isot hyökkäykset joista lukee ruudulla jotain tyyliin shellder used icy wind, no en muista onko shelderillä tuota hyökkäystä mutta jotain sinne päin, on tärkeä väistää. Muuten häviät nopeasti.
Mistähän se johtuu kun joillain pokemoneilla on "tehojuttuja" taistelussa, ja sen saa painamalla pidempään, mutta joskus tämän jälkeen se ei onnistukaan. Ilmeisesti ne ei toimi kaikkia vastaan
Attackin pitää tietysti latautua uudestaan täyteen sinisistä palkeista. Olen kyllä huomannut, että joskus vaikka ne ovatkin täynnä, ei silti tapahdu muuta kuin että mustat reunat tulevat näkyviin ja vaikuttaa siltä että attack käynnistyy, mutta mitään muuta ei tapahdu kuin että sininen palkki madaltuu. En tiedä mitä siinä käy ja mistä johtuu.
Motivoi kävelemään kiertoteitä! Kerään magikarpin karkkeja, kehittämistä varten ja siinäpä hommaa. Nyt kasassa yli 200. Kilometristä saa karkin, vielä kun kävelis tollaset 150 kilsaa ja nappaisi muutaman :-)
Lapsi on ennemminki gymitaistelija, minua se ei niin kiinnosta. Vahvoista pokemoneista multa puuttuu vielä lapras joten sekin on tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Öö olen tasolla 22, mutta en tiedä mitä toi pokemonien kävelyttäminen tarkoittaa. Voisko joku kertoa?
En ole käynyt gymillä, tarkoituksena kerätä kaikki pokemonit ja saada samalla liikuntaa ;)
Mene samaan valikkoon oman pelihahmon kuvan kautta alanurkasta missä on journal ja customize. Niiden välissä lukee buddy. Sitä kautta voit valita istellesi jonkun pokemonin buddyksi ja kävelemällä kerätä lisää candyja jos tarvitset evolvaukseen. Kannattaa kävelyttää jotain pikkupokea, koska silloin saat tiheämmin namuja. SItä voi vaihtaa milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pikkupaikkakunnalla on todella huonosti pokemoneja. Aina ne samat, joskus käy tuuri ja löytää jotain harvinaisempaa. Mitä on kolikot joista puhutte? Saa saleilta? Olen pari kertaa kokeillut niitä ja meni maku kun kaikki vastustajat ovat niin voimakkaita ettei mitään mahdollisuuksia voittaa. Siispä olen vain keskittynyt pokemonien keräämiseen. Mielestäni pitäisi olla erikseen aloittelijoiden salit jossa vastustajat eivät ole liian vahvoja.
Ja mikä uusi peli on tulossa?
Kun saat oman poken salille, niin kauppaan menemällä saat nostettua 10 kolikkoa näytön oikeassa yläkulmassa olevasta kilvestä. Jokaisesta salilla olevasta pokemonista saat rahaa 10 coinsia aina 21 tunnin välein. Niillä voit ostaa pelissä käytettäviä tarvikkeita kaupasta. Kannattaa nyt treenata oman tiimin saleja=ystävällisiä saleja vastaan, nyt on helpompaa kun on käytössä 6 pokemonia entisen 1 sijaan. Tietyn tyyppiset pokemonit ovat vahvoja tiettyjä vastaan, esimerkiksi paljon heikommalla vesipokemonilla voit voittaa salilla olevan tulipokemonin. Näistä löydät tietoja vaikkapa pokemon go database-sivulta, missä jokaisen pokemonin alla kerrotaan vahvuudet ja heikkoudet. Kun siis valitset omat poksut viisaasti niin pystyt tekemään tuhoa vahvallekin salille tai korottamaan prestigen niin että saat laitettua oman poksun salille. Appraisesta kannattaa tarkistaa mikä pokemon on vahva hyökkäyksessä ja käyttää niitä saleilla.
Mä en valitse pokemoneja vaan menen niillä mitä peli ehdottaa. Joskus se ottaa heikomman pokemonin mukaan ja alussa ihmettelin sitä, mutta sitten huomasin et joku heikko kalapokemon voitti kevyesti "vahvemman toisen lajin edustajan.
Totta että se tarjoaa niitä, mutta ei tunnu huomioivan aina millainen attack move milläkin on vaan aika pitkälle menee cp:n ja tyypin varassa. Mulle peli tarjoaa jatkuvasti goldduckia ja growlithea, mutta niillä on aika huonot attackit ja omista löytyy heikommalla cp:llä muita saman tyypin otuksia, joilla on hyvät attackit.
Huomisesta alkaen 1.11. asti nelinkertaiset buddy candyt ja mörköpokemoneja enemmän, niiltä tuplacandyt eli 6 kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Huomisesta alkaen 1.11. asti nelinkertaiset buddy candyt ja mörköpokemoneja enemmän, niiltä tuplacandyt eli 6 kerralla.
Miten niin? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Miksi?
Halloween-karkit jaossa :)
Ostin tätä varten pari lisähautomoa ja lisätilaa pokereppuun, nyt kerätään karkkeja!
Kaksi vitosen munaa haudottu 4.9 km asti, pistin pelin kiinni ja avaan huomenna kun saa tuplakarkit.
Ootteko käyttäny paljonkin rahaa ko peliin?
Vierailija kirjoitti:
Kympin - ostin lisätilaa reppuun ja hautomoita. Kolikoita on vielä jäljellä n. puolet.
Onpas muuten paljon Kuboneja ja Marowakeja liikenteessä! Valehtelematta enemmän kuin Pidgeytä... Myös Meowthia on paljon.
Tuo buddy-karkkisysteemi näköjään toimii nyt niin, että yhden karkin saa lyhyemmältä matkalta, eli ei tarvitse kävellä esim. 5 km saadakseen neljä karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin - ostin lisätilaa reppuun ja hautomoita. Kolikoita on vielä jäljellä n. puolet.
Onpas muuten paljon Kuboneja ja Marowakeja liikenteessä! Valehtelematta enemmän kuin Pidgeytä... Myös Meowthia on paljon.
Tuo buddy-karkkisysteemi näköjään toimii nyt niin, että yhden karkin saa lyhyemmältä matkalta, eli ei tarvitse kävellä esim. 5 km saadakseen neljä karkkia.
Joo Cuboneja ja Marowakia tulee tosiaan ainakin Helsingissä nyt jatkuvasti vastaan.
Cuboneja ja Marowakeja joka nurkalla myös provinssissa. Tänään saatu eka Marowakini oli kova torjumaan ja karkaamaan pallosta, 10 palloa oli jäljellä ja kymmenenteen palloon jäi. Toinen aloitti saman pelin kerättyäni jonkin verran palloja, luovutin sovinnolla.
Joo, noita Cuboneja ja Marowakeja on yllättävän hankala saada pysymään palloissa! Aika vähän muuta on tänään tullut noiden, Gastlyn (ja parempien muotojen), Meowthin ja Drowzeen lisäksi. Melkein ilahduin, kun Pidgey tuli vastaan.
Tylsä tää Pokémon go halloween kun ei oo muuta kuin cubonea tarjolla. Äkkiä sain sen kehitysmuodonkin
Kiva kun tulee Meowtheja, saa uppailla Persianeja.
Ei sillä ole mitään vaikutusta, mutta kannatta kytätä onko kyseessä spawni. Paljonko oli villin Chanseyn CP? Minulle tuli munasta Chansey pelin alussa ja rapiat 200...