24 merkkiä, jotka kertovat, että olet löytänyt sielunkumppanisi
Oletko löytänyt omasi? Näistä merkeistä tietää, että oikeilla jäljilla ollaan, eikö:
http://kohokohta.com/uutiset/nama-24-merkkia-kertovat-etta-loytanyt-sie…
Kommentit (24)
No melko lailla kaikki pätee, paitsi tuo, että oltaisiin kuin yksi ihminen. Se nyt menee liian pitkälle ja olisihan se tylsää seurustella itsensä kanssa. Oma persoona pitää pystyä säilyttämään, vaikka olisikin läheinen toisen kanssa.
Todellisessa elämässä ei nämä nettitotuudet toimi.
Useasti käy niin, että tiedän jo puolessa välissä vaimon kertomaa, mitä hän kertoo ja haluaa ja yritän säästää aikaa ja vaivaa vastaamalla jo heti asiaan. Riitahan siinä välillä tulee, kun "keskeytän hänet törkeästi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tuo " Voitte vaihtaa ajatuksia vain toisianne katsomalla?" Voisiko joku selittää?
Kommunikaatio tapahtuu pääosin elein ja ilmein. Ymmärtää ne oikein, vaivatta.
:D Uskot varmaan horoskooppeihinkin.
Tiedenainen: a:sta ö:hön :). Se on puhdas tosiasia, että sanojen ja eleiden ollessa ristiriidassa, ihminen uskoo muuta kuin sanoja. Voit väittää vastaan, en jatka tästä.
Tämä herättää mielenkiintoisia kommentteja. Parisuhde on minulle ainakin ainoa paikka maailmassa, jossa jutellaan ilman sanojakin sujuvasti siinä yhdessä tavassa kommunikoida ( kyllä, tarkoitin juuri sitä).
Toisen ihmisen ymmärtäminen puolesta sanasta on kulttuurisidonnaista. Tässä kontekstissa se on perhekulttuurisidonnaista. Arvot eivät liity sielunkumppanuuteen, vaan liittyvät siihen, mitä sinulle on opetettu.
Meillä vanhemmilla arvot ovat uudellenmuotoutuneet, ja minulla ja miehelläni ne ovat samat, koska meillä on samanlaista elämänkokemusta. Arvot ovat siis tällöinkin opittuja, eikä opittu olen "sielunkumppanuutta" tai mitään sen ylevämpää henkimaailmaa.
kuten sanoin, olen minäkin puolikkaani kanssa naimisissa. Tiedän sen sydämessäni. Sillä ei ole mitään merkitystä sen kanssa, ajattelemmeko me kaikesta samalla tavalla.