24 merkkiä, jotka kertovat, että olet löytänyt sielunkumppanisi
Oletko löytänyt omasi? Näistä merkeistä tietää, että oikeilla jäljilla ollaan, eikö:
http://kohokohta.com/uutiset/nama-24-merkkia-kertovat-etta-loytanyt-sie…
Kommentit (24)
Mitä tarkoittaa tuo " Voitte vaihtaa ajatuksia vain toisianne katsomalla?" Voisiko joku selittää?
Tämä on se, minkä olen muutamasti kokenut❤️. Kunpa kaipaamani mies ymmärtäisi, miten ainutlaatuista se on, eikä juoksisi karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tuo " Voitte vaihtaa ajatuksia vain toisianne katsomalla?" Voisiko joku selittää?
Kommunikaatio tapahtuu pääosin elein ja ilmein. Ymmärtää ne oikein, vaivatta.
Vierailija kirjoitti:
No meillä tuo näkyy niin että anoppi tarjosi meille voittamaansa risteilymatkaa. Vilkaisimme mieheni kanssa toisiamme ja mies sanoi molempien mielipiteenä anopille että antaisi matkan miehen siskolle.
Eli käytännössä monissa tilanteissa voimme päätellä toisen ilmeestä miten suhtautuu asiaan. Toimii yleensä hyvin paitsi jos toinen on kovin väsynyt tai sairas.
Katsoin listaa käänteisesti, eli olen eroamassa mieheni kanssa pitkästä suhteesta ja taas sain huomata, että ero on oikea ratkaisu.
Kauheaa liibalaabaa, suunnattu teineille?
Osa noista kuulostaa jopa oireelta sairaalloisesta läheisriippuvaisuudesta.
Mä taisin löytää jonkun toisen puolikkaan just. 6 kk tunnettu ja jo nyt työkaveri tuntuu osaavan lukea ajatukset. Voitais jatkaa toisen lauseita ja usein täytyy sanoa että joo,siis just noin!, ja hymy perään. Onneksi seksuaalista vetovoimaa ei ole, muuten olisin pulassa (elän avoliitossa).
Minä olen naimisissa puolikkaani kanssa, mutta niin paljon ymmärrän psykoanalyyttisesta teoriasta, että tuo kuulostaa epäitsenäisen ihmisen listalta. Ihmisellä on aina kaipuu äitisymbioosiin, ja tuo listan täyttyminen muistuttaa tuosta symbioosista. Se kun on niin ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä käsite sielunkumppani, mutta aikuisena naisena tiedän, että hyvin totta. Läheisriippuvuudesta; ks oman tilan jakaminen, omaakin on. Tämä oli hyvä lista, enkä ole vailla hmm osaamista sanoessani niin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulle tuli ihan sama tunne. Ihanan siirappinen höpöhöpö-lista. Ja ihan onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa elän kymmenettä vuotta.
24 merkkiä? suomen aakkosissa on 29 merkkiä mutta jos siitä tiputtaa vähemmän tavallisia kirjaimia pois: q, w, x, z, å niin päästään just sopivasti 24 merkkiin joilla voi kertoa monenlaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa puolikkaani kanssa, mutta niin paljon ymmärrän psykoanalyyttisesta teoriasta, että tuo kuulostaa epäitsenäisen ihmisen listalta. Ihmisellä on aina kaipuu äitisymbioosiin, ja tuo listan täyttyminen muistuttaa tuosta symbioosista. Se kun on niin ihanaa...
Symbioosi? Tässä puhuttiin käsitteillä jakamisesta, turvallisuudesta erillisyydestä, jonka haluaa jakaa. Olen muuten minäkin perillä ao teoriasta. Ehkä sinä et halua tätä, minä taas vain tämän. Ymmärsit varmaan pointin, halu tulla kohdatuksi eri tavoin. Minulle se on tätä.
Suurin osa natsaa hyvin tai ainakin melkein.
Mutta ei kyllä olla "yksi ihminen" vaan ihan omia persoonia ollaan jotka täydentää toisia.
Joskus ärsyttää kun sanotaan yhtä aikaa samat asiat tai meinaan sanoa jotain niin mies jo sanoo samat sanat sekunttia ennen minua...seura tekee kaltaisekseen 26 vuodessa :) pelottavaa!
Höpöhöpölista? Läheisriippuvuutta? Pistää miettimään millaisissa parisuhteissa ihmiset elävät kun nuo tuntuvat itsestä niin itsestäänselvältä peruskauralta. -1
Vierailija kirjoitti:
Kun katsahtaa toista, niin tietää mitä toinen tilanteesta ajattelee. Sen lisäksi että usein alkaa puhumaan samasta asiasta yhtäaikaa.
jännä muuten nuo kommentit. Ihmiset ei ilmeisesti tajua että nimeä klikkaamalla pääsee facebookkiin.
Meistä ei ole tullut yhtä ihmistä eikä ikinä tule :D Haluamme välttää juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaatio tapahtuu pääosin elein ja ilmein. Ymmärtää ne oikein, vaivatta.
:D Uskot varmaan horoskooppeihinkin.
Kyllä, näin se on. Mikään kivi ei jää kääntämättä, kummallakaan ei ole oikeutta edes omiin ajatuksiinsa ja olemme (kuin) yksi ihminen. Onnellisen parisuhteen vai vankilan kuvaus?
Ihmettelin tuota yhtä kommenttia, jossa mies "ei ymmärtänyt miten ainutlaatuista se on vaan juoksi karkuun". No halloo, pitäisikö suhteessa ottaa huomioon myös toinen osapuoli. Minun kokemukseni ei välttämättä ole sinun kokemuksesi. Jos mies kokee samoin, hän tuskin menee pois koska silloinhan hän haluaa symbioitua ja muuttua osaksi sinua.
Kolmoskohtaa en ymmärtänyt ja emme kumpikaan ole tekemisissä miehen perheeseen, mutta muuten jokaikinen kohta sopi. Ja olisi vielä monta kohtaa lisättävääkin. Ihan mieletön vetovoima ja kiihko vuodesta toiseen. Samaan aikaan voi olla tiiviisti symbioosissa, mutta elää kuitenkin myös omaa elämää.