Miksi KIUSAAJAT on SEMENTOITU työpaikoilleen ?
On nykyään hieno työsuojelulaki meillä ja työsuojeluvaltuutetut sun muut ja työpaikkakiusaaminen kriminalisoitu mutta
SILTI sama toisen ihmisen rääkkäämismeno jatkuu liian monissa työpaikoissa .
Tiedän monta henkilöä jotka ovat kärsineet todella paljon näiden paskiaisten takia joita ei muka saada kuriin ja helvettiin sieltä työpaikoilta sairastuttamasta kunnon ihmisiä ja pilaamasta täysin hyvien ihmisten elämää!
Ahdistus, itkeskely, uupuminen, masennus, sairasloma -kierre --- Voi JUKOLAUTA! Millaista elämää tuo muka on? Jonkun mulkun luonnevikaisen "työkaverin/kollegan" pirullisuuden vuoksi. Ihmiset jotka ei ole kenellekään mitään pahaa tehneet kärsii ja se on muka esimiesten mielestä ookoo?
SIIS jos kaikki tiedostaa työpaikalla mulkut henkilöt niin miksi pitää olla puupää eikä voi työyhteisö nousta puolustamaan kiusattua? Oletteko ihan pimeitä?
Jokapäiväinen piikittely, piilovittuilu, nonverbaalinen toista halvalla laittava käytös, auotaan päätä toiselle eikä osata lopettaa vaan se tarttuu koko työyhteisöön. Mätään työyhteisöön.
Nuorena olin työpaikalla jossa oli yksi "vakkari" työntekijä joka simputti ja teki myyräntyötä aina kun tuli uusi kaunis/lahjakas harjoittelija/työntekijä taloon. Se ihminen oli täysi ihmisperse.
Kaikki oli vaan että oho se nyt on tollanen, esimiestä myöten.
Monta sai sekin paskiainen pois tolaltaan.
Itse en halunnut jäädä noin kipeeseen paikkaan vaikka työtehtävät sinänsä oiekin ookoo. Älysin vaihtaa terveeseen työympäristöön hyvin äkkiä kun tajusin mikä siellä on polkantahti.
Arvatkaapa mitä ? olen yli keski-iän tällä hetkellä ja juuri kuulin että SE SAMA PERSLÄPI on siellä vanhassa työpaikassa edelleen kun ei malta jäädä eläkkeelle.
Hampaitaan kiristelemässä siellä VIELÄKIN , jukolauta. Pomon oikeana kätenä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle tullut mieleen, että olet ITSE osaltasi luomassa työpaikan ilmapiiriä?
Kappas kun ei ole juolahtanut mieleen, kiitos kun hoksasit muistuttaa. Koska muuten pääset eläkkeelle siitä aivan ekasta työpaikastasi josta kaikki hyvät tyypit silkkaa pirullisuuttasi savustit?
Onko sulle tullut mieleen, että olet ITSE osaltasi luomassa työpaikan ilmapiiriä?