Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kassaneiti katsoo silmiin ja hymyilee, tarkoittaako että on ihastunut sinuun?

Vierailija
20.10.2016 |

Voiko jo alkaa varaamaan kirkkoa juhannushäitä varten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tottakai tarkoittaa. Tuossa meidän lähikaupassa ei sellaista kassaneitiä olekaan, joka ei ilmeisesti olisi ihastunut minuun, koska kaikki katsovat silmiin ja hymyilevät. Kummallista tässä on se, että he ovat melkein kaikki sellaisia nättejä parikymppisiä nuoria naisia ja mä itse olen tällainen päälle nelikymppinen satakiloinen matami. Mutta kai mä vaan olen tosi vetävä kinkku, kun melkein kaikki kassatyöntekijät ikään ja sukupuoleen katsomatta hymyilevät mulle ja katsovat silmiin, eli ovat ihastuneita.

Eiku...

Ei ne miehille hymyile. Sitten kun hymyilevät, niin tiedät että se tarkoittaa jotain.

Voisiko tuossa olla syy hymyttömyyteen? Siis kuinka sitä uskaltaa hymyillä, kun siitä yhdestä hymystä tehdään heti noin hurjat johtopäätökset?

Vierailija
22/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää miksi niin moni kassaihminen on naama norsun emättimällä.Kohteliaisuus on niin harvinaista,että se sekoitetaan helposti flirttailuun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyla se mua raksta. ma ootta se töövuoro loppu ja ma rakasta se takas. 

Vierailija
24/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko termi "asiakaspalveluflirtti" tuttu?

Mitä se on?

Esimerkiksi baarimikko saa enemmän tippiä kun flirttailee asiakkaille,ei asiakkaan kannata silti varata kirkkoa siksi että nätti nainen hymyilee ja ejhkä jopa heittää läppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme