Listataan lähinnä AV:lla esiintyviä ärsyttäviä sanoja/sanontoja/tapoja kirjoittaa
Perustelujen etsimiset sanoin "perustelkaa...". Jostain syystä se ärsyttää.
Joskus täällä usein käytetty ylikorrekti kirjoitusasu tuntuu tylsältä.
Kommentit (38)
"Minua huvittaa ihmiset, jotka tekevät asiaa x"
Rasittava tyyli asettua muiden yläpuolelle olemalla "huvittunut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan ylilautalaisia mutta silti jotkut sanonnat mitä porukka täällä hokee on ylilaudalta. Esim trolli, 0/5, yms
Tota numeroarviointia käytetään kyllä esim myös 9gagissa, joka on kansainvälinen sivusto. Ei ylilautalaiset sitä keksineet
En hetkeäkään usko, että ovat trolliakaan keksineet, trolleja on ollut niin kauan kuin muistan, Ylilautaa ei.
En väittänyt että trolli on keksitty laudalla. Se sana on tullut sieltä tänne. Daa.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan ylilautalaisia mutta silti jotkut sanonnat mitä porukka täällä hokee on ylilaudalta. Esim trolli, 0/5, yms
Tota numeroarviointia käytetään kyllä esim myös 9gagissa, joka on kansainvälinen sivusto. Ei ylilautalaiset sitä keksineet
En hetkeäkään usko, että ovat trolliakaan keksineet, trolleja on ollut niin kauan kuin muistan, Ylilautaa ei.
En väittänyt että trolli on keksitty laudalla. Se sana on tullut sieltä tänne. Daa.
En usko.
Täällä ei oo koskaan käytetty trollia. Provo ja Porvoota on. Nyt se trollikin on jostain kumman syystä yleistynyt
Oon kuullut sanan "vela" ihan muualla kuin av:lla kauan ennen kuin se rantautui tänne. Ei ole av-sanastoa. :)
Ei varmaan rajoitu pelkästään av:lle, mutta täällä näihin olen kaikista useimmin törmännyt: miesviha-jankkaaminen joka saatanan aiheeseen ja keskusteluun, "uhriutuminen" terminä myös yleinen ja rasittava ja varma valinta jokaiseen keskusteluun. Myös lassukka- ja jännämies-ilmaisut alkavat tulla jo korvista ulos.
Ja tietty se, kun av:lla keskustellaan aiheesta kun aiheesta, ja yleistetään kaikki tänne kirjoittavat kirjoittajat ylipainoisiksi, feministisiksi av-tantoiksi: yleensä haukkujat miehiä, jotka myös palstalla pyörivät? Alkaa pikkuhiljaa olla kulunut provosointiyritys.
Porvoo-kommentit. Unohtakaa jo se Porvoo.
-Ei-porvoolainen mutta yhtä lailla kettuuntunut
Vela, uliuli, lassukka, ikis(Sana ei se provoilija), AV mamma
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Ylläpidon tapa poistaa keskustelu, johon juuri olit ehtinyt vastata. Todella ärsyttävää. >:(
Elämänhallinta
Vanhemmuus hukassa
Rasittavia termejä, joita käytetään tietäväisenä ja omaa paremmuutta korostaen kaikissa ketjuissa, joissa vaan mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut sanan "vela" ihan muualla kuin av:lla kauan ennen kuin se rantautui tänne. Ei ole av-sanastoa. :)
Ohi aloituksen aiheen, mutta luulin aika pitkään että vela on lyhenne vanhoillislestadiolaisesta :)
Vierailija kirjoitti:
"Tämä" huutomerkillä varustettuna. Tulee mieleen älykääpiö, joka on löytänyt aarteen.
Tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aloituksen aiheen, mutta luulin aika pitkään että vela on lyhenne vanhoillislestadiolaisesta :)
:D
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Eniten vituttaa päteminen ''enää'' sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa päteminen ''enää'' sanasta.
Jep, koko keskustelu saa uuden käänteen kun joku kirjoittaa ilman n-kirjainta. Kaiken valtakunnan kielipoliisit ja salaliittoteoriat lähtee jylläämään yhden kirjaimen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan rajoitu pelkästään av:lle, mutta täällä näihin olen kaikista useimmin törmännyt: miesviha-jankkaaminen joka saatanan aiheeseen ja keskusteluun, "uhriutuminen" terminä myös yleinen ja rasittava ja varma valinta jokaiseen keskusteluun. Myös lassukka- ja jännämies-ilmaisut alkavat tulla jo korvista ulos.
Ja tietty se, kun av:lla keskustellaan aiheesta kun aiheesta, ja yleistetään kaikki tänne kirjoittavat kirjoittajat ylipainoisiksi, feministisiksi av-tantoiksi: yleensä haukkujat miehiä, jotka myös palstalla pyörivät? Alkaa pikkuhiljaa olla kulunut provosointiyritys.
Aion jatkossakin puuttua teidän ylipainoisten miesvihaajafeministien uhriutumiseen ja miesvihaan.
Jos tämä ei olisi totta, ei se myöskään kävisi noin kovasti sinunkaan hermoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka alottaa vastauksensa "en jaksanut lukea aloitusta mutta..."
Miksi pitää vastata jos ei edes lukenut aloitusviestiä?
Tai samaan kategoriaan kuuluva "en jaksanut lukea koko ketjua mutta..." ja sitten kerrotaan joku itsestäänselvyys, josta on kirjoitettu joka toisessa ketjun viestissä.
Itseä ainakin ärsyttää eniten jääräpäinen jankkaaminen. Joku esittää virheellisen väittämän ja kun kertoo miten asia on ja laittaa vielä selväentävän linkin lähteeseen josta asia selviää, niin se sivuutetaan ja jatketaan sen väärän väitteen pohjalta juttua. Osa näistä on toki provoja tai tarkoitus on yrittää levittää väärää tietoa.