Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää takana Nutriletin 10 päivän tehodieetistä

Vierailija
20.10.2016 |

Onko muita jotka ovat tuolla Nutriletin 10pv tehodieetillä? Mulla kuudes päivä menossa ja aio olla yhteensä 3 viikkoa, eli tämän jälkeen käyn ostamassa vielä yhden paketin.
Kuinka pikaisesti voi aloittaa uuden kuurin, sillä paketissa lukee, että tällä dieetillä voi olla korkeintaan 3 viikkoa putkeen.

Tähän mennessä lähtenyt 4,7 kg ;)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta on lähtenyt vasta nesteitä...

Vierailija
2/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tehodieetit tuhoavat munuaista ja maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta touhua.

Vierailija
4/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku rahisee jo otsikosta lähtien. Tollo...

Vierailija
5/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päivän kyseisellä ja ne aiheutti mulle sellaisen ripulin ja ilmavaivat että pelkäsin pierun voiman lähettävän mut avaruuteen. Piti jättää sikseen

Vierailija
6/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sulta lähtenyt painoa 👍

Kai sitä nyt joka dieetin alussa nesteitä lähtee. Ja hyvä niin että ylimääräinen pöhötys häipyy.

Itse olin viikon pelkillä pusseilla kuukausi sitten ja hyvin katkaisi syömiskierteen. En tiedä paljonko lähti mutta olen siitä asti pitänyt yksiä farkkuja jotka aiemmin kiristi eli kai sitä jotain lähti eikä tullut takaisin 😊

Nyt ajattelin uudestaan aloittaa mutta motivaatio on puuttunut. Pitäisiköhän tänään aloittaa? Pusseja on kaapissa..

Onko sulla kuinka paljon ylipainoa? Itsellä on reilu 20 kiloa ja kolme vuotta olen painoni kanssa nyt kamppaillut. Lihoin ihan vajaassa vuodessa tuon määrän ja en saa millään kiloja pois. En kyllä ole lihonutkaan. Mulla todettiin just kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain siihen lääkityksen eli toivon että sekin auttaa laihtumaan! Mutta ei muutaman ylimääräisen kilon pudotus pahitteeksi ole 😊

Vierailija
7/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot tulee takaisin. Hukkaan heität rahasi.

Vierailija
8/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilot tulee takaisin. Hukkaan heität rahasi.

Riippuu ihan miten sitä dieettiä kohtelee. Jos sen olettaa laihduttavan niin että voi jatkaa sen jälkeen mässäilyä niin varmasti tulee. Mutta jos sitä käyttää nesteen poistoon ja mahalaukun totuttamiseen pienempään ruokamäärään niin se on hyvä startti elämänmuutokselle.

Vierailija
9/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on sulta lähtenyt painoa 👍

Kai sitä nyt joka dieetin alussa nesteitä lähtee. Ja hyvä niin että ylimääräinen pöhötys häipyy.

Itse olin viikon pelkillä pusseilla kuukausi sitten ja hyvin katkaisi syömiskierteen. En tiedä paljonko lähti mutta olen siitä asti pitänyt yksiä farkkuja jotka aiemmin kiristi eli kai sitä jotain lähti eikä tullut takaisin 😊

Nyt ajattelin uudestaan aloittaa mutta motivaatio on puuttunut. Pitäisiköhän tänään aloittaa? Pusseja on kaapissa..

Onko sulla kuinka paljon ylipainoa? Itsellä on reilu 20 kiloa ja kolme vuotta olen painoni kanssa nyt kamppaillut. Lihoin ihan vajaassa vuodessa tuon määrän ja en saa millään kiloja pois. En kyllä ole lihonutkaan. Mulla todettiin just kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain siihen lääkityksen eli toivon että sekin auttaa laihtumaan! Mutta ei muutaman ylimääräisen kilon pudotus pahitteeksi ole 😊

Hei,

Tiedän toki, että vasta nesteet lähteny, eli sen vuoksi jatkankin vielä tuonne kolmeen viikkoon asti (tämä aikaisemmalla kommentoijalle)

Mulla on kans n. 20 kiloa liikaa ja tämä Nutrilet sopii minulle. Ei ole ummetusta, ei myöskään vatsa löysällä, eikä myöskään nälkä. Munuaisia tämä ei todellakaan tuhoa, kuten joku myös kommentoi, eli runsas veden juominen kuuluu tähän dieettiin :)

Vierailija
10/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin päivän kyseisellä ja ne aiheutti mulle sellaisen ripulin ja ilmavaivat että pelkäsin pierun voiman lähettävän mut avaruuteen. Piti jättää sikseen

Mulla juuri päättyi 3 viikkoa j kiloja lähti 8,6, eli ei suinkaa vain nesteitä. Ei olekaan tarkoitus jatkaa tämän jälkeen mitää mässäilyä vaan tämä oli minulle "katkaisuhoito". Olen nyt totuttanut itseni siihen, että koko ajan ei tarvitse syödä ja määrät mitä syödään on kohtuullisia.

Olen toki tehnyt sunnitelmat ja ruokalistat jatkoa ajatellen, ei kovasti kasvista ja leivät vähemmälle. Olen ennenkin tykännyt kasviksista niin ei ole mitään uuttaa johon ei tottuisi.

Jos ei jollekin tehonnut niin älkää nyt aina lytätkö niitäkin joille toimi :)

Vierailija
11/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä taidan alkaa myös nutraamaan. Lähtöpaino on 95,2 kiloa. T. Potka

Vierailija
13/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä taidan alkaa myös nutraamaan. Lähtöpaino on 95,2 kiloa. T. Potka

Vierailija
14/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mukaan lähtijöitä?

Vierailija
15/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten oikeesti on? Tuhoaako tai aiheuttaako tuollainen pikapainonpudotus vahinkoa maksalle ja munuaisille? Ja onko se mahdollinen haitta pysyvää vai väliaikaista? Onko lääkäreitä tai hoitajia paikalla?

Vierailija
16/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt muuten mukaan, mutta juuri aloittamassa Nettitreenien ohjelmaa, johon kuuluu ruokaohjelma sekä sali- ja kotitreeniohjeet.

Hyvä alku jollakin, jos lähtenyt lähes 9 kg kolmessa viikossa. Tsemppiä ap:lle ja muille nutraajille.

Vierailija
17/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla juuri päättyi 3 viikkoa j kiloja lähti 8,6, eli ei suinkaa vain nesteitä. Ei olekaan tarkoitus jatkaa tämän jälkeen mitää mässäilyä vaan tämä oli minulle "katkaisuhoito". Olen nyt totuttanut itseni siihen, että koko ajan ei tarvitse syödä ja määrät mitä syödään on kohtuullisia.

Olen toki tehnyt sunnitelmat ja ruokalistat jatkoa ajatellen, ei kovasti kasvista ja leivät vähemmälle. Olen ennenkin tykännyt kasviksista niin ei ole mitään uuttaa johon ei tottuisi.

Jos ei jollekin tehonnut niin älkää nyt aina lytätkö niitäkin joille toimi :)

Tai mikset vaan käyttäisit järkeäsi, ja söisit niitä kasviksia ja muuta järkevää rääkkäämättä kehoasi tuollaisilla kitukuureilla? Kuinka vaikeaa se voi olla?

Vierailija
18/36 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas ihmiset. Ensin lähtee nesteet,sitten kroppa syö itsestään kaikki tärkeät ravintoaineet ja lihakset, JA SITTEN VASTA RASVAN. Rasva lähtee AINA viimeisenä. Oletettavasti te painoa pudottaneet olette pudottaneet nyt nesteitä ja lihaksia, ette läskiä. Pelottavaa, kun laihdutuksesta mitään tietämättömät rupeaa kitukuureille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan