Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää takana Nutriletin 10 päivän tehodieetistä

Vierailija
20.10.2016 |

Onko muita jotka ovat tuolla Nutriletin 10pv tehodieetillä? Mulla kuudes päivä menossa ja aio olla yhteensä 3 viikkoa, eli tämän jälkeen käyn ostamassa vielä yhden paketin.
Kuinka pikaisesti voi aloittaa uuden kuurin, sillä paketissa lukee, että tällä dieetillä voi olla korkeintaan 3 viikkoa putkeen.

Tähän mennessä lähtenyt 4,7 kg ;)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.anttiheikkila.com/blogi/easy_diet_vaarallinen_hype/

"On Nutrilettia, Extravaganzaa ja Cambridgea. Niiden kaikkien idea on sama. Pistetään kansa nälkäkuurille myymällä kalliita brändättyjä jauheita. Niiden sitten uskotellaan avaavan taivaat."

"Kun on tullut kaivettua asiaa syvemmältä, niin näiden dieettien yhteydessä on esiintynyt sydänperäisiä äkkikuolemia. Nälkädieetit syövät vatsaonteloelinten proteiinia, mutta samalla myös sydänlihasta, mikä johtaa muutoksiin sydämen sähköisessä radassa. Altistaa kuolemaan johtaville kammioperäisille rytmihäiriöille."

Olen myös puhunut näistä dieeteistä sairaanhoitajaystäväni kanssa, joka on kertonut näitä tapauksia olleen ihan suomessakin. Myös muihin sisäelimiin vaikuttaa yhtälailla.

Vierailija
22/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähtenyt muuten mukaan, mutta juuri aloittamassa Nettitreenien ohjelmaa, johon kuuluu ruokaohjelma sekä sali- ja kotitreeniohjeet.

Hyvä alku jollakin, jos lähtenyt lähes 9 kg kolmessa viikossa. Tsemppiä ap:lle ja muille nutraajille.

Ei tosiaankaan ole hyvä alku, vaan vaarallista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku teistä alapeukuttajista selittää, että mikä ihme toisen laihdutuksessa harmittaa niin rankaasti?

Ihan olen vierestäseuraaja, jota ihmetyttää suomalaisten lyttäysmeininki.

Vierailija
25/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku teistä alapeukuttajista selittää, että mikä ihme toisen laihdutuksessa harmittaa niin rankaasti?

Niinkuin täällä on jo muutama sanonutkin, niin ihan ok totuuttaa itsensä pienempiin annoskokoihin. En kuitenkaan käsitä mikä järki on dieetata tuolla tavalla, kun normiruoalla saisi parempia tuloksia. Nuo dieetit pudottavat nesteet ja lihakset, sen jälkeen hieman rasvaa. Yleensä sinne rasvan katoamiseen ei ehditä edes päästä ja kroppa on huonossa kunnossa jokatapauksessa. Kun tuon dieetin jälkeen alkaa syömään normaalisti, varastoi kroppa ruoan rasvaksi kehoon, koska odottaa uutta kitukautta ja yrittää varastoilla selvitä siitä. Eli rasvaprosentti suurenee ja lihasmassa häviää.

Ihminen saa tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta fiksua "laihduttamista" tuo ei ole vaikka kilot tippuukin.

Vierailija
26/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin täällä on jo muutama sanonutkin, niin ihan ok totuuttaa itsensä pienempiin annoskokoihin. En kuitenkaan käsitä mikä järki on dieetata tuolla tavalla, kun normiruoalla saisi parempia tuloksia. Nuo dieetit pudottavat nesteet ja lihakset, sen jälkeen hieman rasvaa. Yleensä sinne rasvan katoamiseen ei ehditä edes päästä ja kroppa on huonossa kunnossa jokatapauksessa. Kun tuon dieetin jälkeen alkaa syömään normaalisti, varastoi kroppa ruoan rasvaksi kehoon, koska odottaa uutta kitukautta ja yrittää varastoilla selvitä siitä. Eli rasvaprosentti suurenee ja lihasmassa häviää.

Ihminen saa tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta fiksua "laihduttamista" tuo ei ole vaikka kilot tippuukin.

Minä olen laihduttanut 30 kiloa juuri tuollaisilla "kitudieeteillä", ja olen nykyään normaalipainoinen. Meinaatko, että minä, alle 60-kiloinen nainen olen ihan vain rasvapallero nykyään? Että ihan vain nesteitä ja lihasta lähti tuo 30 kg? Että ennen yli 90-, nykyään 65-senttinen vyötärönikin koostui ainoastaan nesteestä ja lihaksista, ja läski on nyt jäljellä? 

Oli laihdutukseni sitten sinusta kuinka tyhmää tahansa, niin minä itse olen erittäin tyytyväinen upeaan tulokseeni. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti. Jaksan paremmin, minulla on enemmän energiaa ja näytän paremmalta. 

Vierailija
27/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki dieetit ovat turhia. Pitää tehdä kokonaisvaltainen elämänmuutos.

Vierailija
28/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus Ap, olen ylpeä sinusta!

Vierailija
29/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihduttanut 30 kiloa juuri tuollaisilla "kitudieeteillä", ja olen nykyään normaalipainoinen. Meinaatko, että minä, alle 60-kiloinen nainen olen ihan vain rasvapallero nykyään? Että ihan vain nesteitä ja lihasta lähti tuo 30 kg? Että ennen yli 90-, nykyään 65-senttinen vyötärönikin koostui ainoastaan nesteestä ja lihaksista, ja läski on nyt jäljellä? 

Oli laihdutukseni sitten sinusta kuinka tyhmää tahansa, niin minä itse olen erittäin tyytyväinen upeaan tulokseeni. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti. Jaksan paremmin, minulla on enemmän energiaa ja näytän paremmalta. 

Puhuin ensimmäisistä kiloista. Ne ovat aina nesteitä ja lihaksia. Lopuksi rasvaa. 30 kg on eri asia kuin 8 kg. Ja vaikka onnistuit, se ei poista sitä faktaa, että tuollaiset dieetit ovat vaarallisia ja vieneet jopa henkiä.

Vierailija
30/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno suoritus Ap, olen ylpeä sinusta!

Mitähän hienoa siinä mahtaa olla?

Vierailija
31/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut viisi vuotta sitten 16 viikkoa nutrausta, 39 kg tipahti paino, poissa pysynyt, lisääkin lähti.

Lääkärin valvonnassa nutrasin.

Vierailija
32/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilut viisi vuotta sitten 16 viikkoa nutrausta, 39 kg tipahti paino, poissa pysynyt, lisääkin lähti.

Lääkärin valvonta ei tee nutrausta yhtään terveellisemmäksi, eikä poista sitä asiaa, että elimistö kärsii.

Vierailija
33/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran viikossa otettujen veriarvojen ym mukaan elimistön ei todellakaan kärsinyt.

Päin vastoin.

Mutta antaa olla, olen nyt terveempi kuin ennen liki 50 kg urakkaa.

Vierailija
34/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilot tulee takaisin. Hukkaan heität rahasi.

Joissain tapauksissa dieetti elämäntapamuutoksen alussa voi toimia paremmin. Se, että alussa lähtee painoa jokunen kilo nopeasti, oli sitten vaikka pelkkää nestettä, voi antaa motivaatiota siihen varsinaiseen elämäntapamuutokseen. Esim. Jos on paljon ylipainoa tämä voi olla hyvä idea. Tietysti voi käydä niinkin, että dieetin jälkeen alkaa kaksin käsin ahmia kaikkea epäterveellistä. Riippuu dieetistä ja ihmisestä.

Vierailija
35/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin valvonta ei tee nutrausta yhtään terveellisemmäksi, eikä poista sitä asiaa, että elimistö kärsii.

No jos puhutaan parin viikon nutrilett kuurista niin näen sen paljon pienempänä pahana kuin roiman ylipainon. Siis jos tällainen kuuri on lähtölaukauksena terveellisempiin elintapoihin ja painonpudotukseen, niin on se sen arvoista vaikkei kuuri itsessään niin terveellinen olekaan. Kaikilla ei toimi, mutta vaikka niille, ketkä ovat jo ihan epätoivoisia, voi muutaman kilon lähteminen antaa motivaatiota varsinaiseen elämäntapamuutokseen.

Vierailija
36/36 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin päivän kyseisellä ja ne aiheutti mulle sellaisen ripulin ja ilmavaivat että pelkäsin pierun voiman lähettävän mut avaruuteen. Piti jättää sikseen

Mulla juuri päättyi 3 viikkoa j kiloja lähti 8,6, eli ei suinkaa vain nesteitä. Ei olekaan tarkoitus jatkaa tämän jälkeen mitää mässäilyä vaan tämä oli minulle "katkaisuhoito". Olen nyt totuttanut itseni siihen, että koko ajan ei tarvitse syödä ja määrät mitä syödään on kohtuullisia.

Olen toki tehnyt sunnitelmat ja ruokalistat jatkoa ajatellen, ei kovasti kasvista ja leivät vähemmälle. Olen ennenkin tykännyt kasviksista niin ei ole mitään uuttaa johon ei tottuisi.

Jos ei jollekin tehonnut niin älkää nyt aina lytätkö niitäkin joille toimi :)

Tai mikset vaan käyttäisit järkeäsi, ja söisit niitä kasviksia ja muuta järkevää rääkkäämättä kehoasi tuollaisilla kitukuureilla? Kuinka vaikeaa se voi olla?

No monelle ihmiselle se on ilmeisen vaikeaa, koska painonsa kanssa kamppailevia riittää. Ei pikadieettejä aina pidä lytätä. Jos joku on junnannut samassa painossa, niin pikadieetistä johtuva painon putoaminen saattaa todellakin antaa motivaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi