Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin, että haluaisin tuntea olevani turvassa?

Vierailija
19.10.2016 |

Siis jonkun ihanan miehen kanssa. Eikö ole naaraalta normaalia, että haluaa tuntea uroksen hellän huolenpidon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit se jättää sut ja lennät katuojaan? Kannattaisko kuitenkin ihan itse rakentaa oma turva elämälleen.

Vierailija
2/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit se jättää sut ja lennät katuojaan? Kannattaisko kuitenkin ihan itse rakentaa oma turva elämälleen.

Mikä oma turva? Ei ihmistäkään ole luotu olemaan omillaan. Eläimiä mekin olemme. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään väärää. Se on jollain tapaa vetävää kun nainen tuntee noin. T: m 31v 

Vierailija
4/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Ihana sellainen mies, jonka lähellä tuntee olonsa turvalliseksi. Eikä se ole synonyymi millekään lihaskimppu jännämiehelle.

Vierailija
5/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään väärää. Se on jollain tapaa vetävää kun nainen tuntee noin. T: m 31v 

Voi kiitos, ihana. ap

Vierailija
6/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Parasta mitä tiedän on nukkua jonkun kainalossa. Siinä yhdistyy niin moni asia.

Vierailija
7/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään väärää. Kukaan ei pärjää tässä maailmassa yksin. Eikä tarvikaan. Ihmiset on sosiaalisia. Tollaset kaikkea pahaa koko ajan manaavat ihmiset, kuten tuo yks kommentoija, tuskin osaa olla onnellisia koskaan

Vierailija
8/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiitos, ihana. ap

Ole hyvä ihanuus ;) 

9/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut sen olevan väärin? Tietenkin rajansa kaikella. 

Luulisi, että uroksilla on jonkinlainen perustavaa laatua oleva vietti tuottaa naaraalle turvassaolon tunnetta.

Vierailija
10/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama aloitus...

Vierailija
11/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on väärin.

Koska nykyään turva tarkoittaa yhtä kuin omistaa paljon rahaa.  Ei enää rohkeutta, taitoa ja muskeleita kaataa hirvi ruoaksi perheelle tai lähteä sotaan puolustamaan heitä viholliselta.

Eli oikeasti haluat miehelläsi olevan isopalkkainen työ, mutta käytät kiertoilmauksena "turvallisuudentunnetta."

Vierailija
12/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne enemmänkin viskaa miehiä katuojaan, mitä on tilastoja uskominen.. Ap, ei se oo vahva joka "pärjää yksin" vaan se, joka uskaltaa myöntää tarpeensa ja paljastaa haavoittuvuutensa.

Vierailija
13/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama aloitus...

No ei todellakaan ole. Vaan naisen, joka on todella herännyt pohtimaan syvimpiä tuntojaan. ap

Vierailija
14/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Ihana sellainen mies, jonka lähellä tuntee olonsa turvalliseksi. Eikä se ole synonyymi millekään lihaskimppu jännämiehelle.

Olen vissiin naisten silmissä juuri sellainen mies, koska monet naiset ovat sanoneet, että tuntevat olonsa turvalliseksi minun kanssani. Ja en ole juuri mikään lihaskimppu, vaan aika lyhyt, mutta leveäharteinen mies. T: m 31v

Vierailija
15/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on väärin.

Koska nykyään turva tarkoittaa yhtä kuin omistaa paljon rahaa.  Ei enää rohkeutta, taitoa ja muskeleita kaataa hirvi ruoaksi perheelle tai lähteä sotaan puolustamaan heitä viholliselta.

Eli oikeasti haluat miehelläsi olevan isopalkkainen työ, mutta käytät kiertoilmauksena "turvallisuudentunnetta."

Oot kyllä surullinen hahmo. 

Vierailija
16/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, ihan normaalia. Enkä minä yhdistä turvaan fyysisiä ominaisuuksia tai toimeentuloa. (Voi toki olla, että pidän niitä vain itsestäänselvyyksinä.) Minulle turvallisuuden tunnetta tuo muun muassa se, että saa olla oma itsensä, kumppani ei tuomitse, saa hengittää vapaasti, suhde on tasa-arvoinen, missä toinen ei joudu puolustelemaan itseään toisen edessä.

Vierailija
17/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin biseksuaalina kommentoin tähän väliin, että itse haluan kokea oloni turvalliseksi parisuhteessa sukupuolesta viis ja myös antaa toiselle mahdollisuuden käpertyä lusikkaani ja kainalooni yhtä lailla. Kyse ei ole mielestäni mistään sukupuolesta vaan ennemmin tarpeesta kokea turva ja rauhaa selustalleen elämän karikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän