Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ajatukseen nukahdat?

Vierailija
19.10.2016 |

Kysymys on suunnattu niille, jotka ehtivät ajatella jotain ennen unen tuloa.

Omat suosikkini:

- Romanttiset elokuvat. Minulla on näkömuisti ja kelaan parhaita pätkiä mielessäni
- luettelen a, b, c,... -kirjaimella alkavia eläimiä suomeksi ja englanniksi 5 kpl per kirjain. Latinasta olisi apua mutta sitä en osaa paitsi lynz lynx mutta sammun aina hyvän aikaa ennen L:ää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mukavaa yleisesti. Sinulla on hyviä unentuloajatuksia. 

Vierailija
2/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen AV:ta kunnes uni tulee. Aamulla kun avaa puhelimen niin siellä palsta on usein avoinna. En jaksa omia ajatuksiani aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihastustani, kuvittelen hänet viereeni. Nukahdan pehmoisiin ajatuksiin.

Vierailija
4/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein viimeaikoina äitini kylmä ja kankea ruumis mielessä. Valitettavasti todellinen muistikuva. Ikävä on valtava.

Vierailija
5/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoukseen, kun kerron Taivaan Isälle asioita, vaikka Hän kyllä tietää kaiken itseänikin paremmin.

Vierailija
6/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen stressantunut, niin ajattelen että olen joutunut johonkin onnettomuuteen ja minut on viety sairaalaan.

Siellä lepäisin koomassa eikä kukaan häiritsisi. Lakanat allani olisivat puhtaita ja valkoisia. Minä niiden päällä levollinen. Ilman kipua ja stressiä.

Tuo rauhoittaa. :D

Vierailija
7/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus...

Vierailija
8/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulelen mielessäni Peppi Pitkätossu laulua. Hullua, mutta toimii.

Vierailija
9/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumaja. Tätä tein jo lapsena, kun nukahdin.

Minulla olisi jossain kaukana paikka missä elelen. Illan tullen kiipeäisin puussa sijaitsevaan majaan. Maja olisi sängyn kokoinen ja ilman kattoa.

Lapsena mietin tuon majan jalkopäähän takkaa joka lämmittäisi vettä mikä kulkisi pitkin majan reunoja.

Siellä oli rauha.

Vierailija
10/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten hyvältä näytinkään kun katsoin itseäni syvälle silmiin kun pesin hampaitani.

Vierailija
11/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen ompelu- ja neuletöitä, joita olisi mukava tehdä.

Vierailija
12/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta mietin.

Vierailija
13/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehdi miettiä mitään.

Vierailija
14/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ehdi miettiä mitään.

Sama juttu. Luen kirjaa yleensä niin pitkään, että alkaa nukuttaa ja kun laitan valot pois niin nukahdan samantien. 

Vierailija
15/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan usein mielessäni uusia projekteja kotonamme. Mietin kaikki materiaalit ja tunnelmat tarkkaan ja pyörittelen huonekaluja eri huoneissa, kuin tetristä pelaisin. Jostain syystä tämä rauhoittaa mieltä.

Joskus todella stressaantuneena muistelen myös sitä, kun olin sairaalassa ja sain vain nukkua. Lakanat olivat sileät ja viileät, ja oli leikkauksen jälkeen todella huojentunut, turvallinen olo. Ihan kuin olisin ollut taas lapsi, josta joku muu piti huolen. En tietenkään halua sairaalaan, mutta joskus tuo mielikuva auttaa. 

Vierailija
16/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen stressantunut, niin ajattelen että olen joutunut johonkin onnettomuuteen ja minut on viety sairaalaan.

Siellä lepäisin koomassa eikä kukaan häiritsisi. Lakanat allani olisivat puhtaita ja valkoisia. Minä niiden päällä levollinen. Ilman kipua ja stressiä.

Tuo rauhoittaa. :D

Minä mietin tuota samaa. :)

Vierailija
17/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puumaja. Tätä tein jo lapsena, kun nukahdin.

Minulla olisi jossain kaukana paikka missä elelen. Illan tullen kiipeäisin puussa sijaitsevaan majaan. Maja olisi sängyn kokoinen ja ilman kattoa.

Lapsena mietin tuon majan jalkopäähän takkaa joka lämmittäisi vettä mikä kulkisi pitkin majan reunoja.

Siellä oli rauha.

Ihana. :')

Vierailija
18/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja kädessä kunnes ei aivot toimi. Oon perusteellinen iltastressaaja ja huono sammuttamaan aivojani, ja jos jätän siinä tilaa ajattelulle niin siitä ei seuraa mitään hyvää. Eli luen kunnes silmät lupsaa. Näin olen toiminut alakouluiästä lähtien pois lukien jotkut omien lasten vauva-aikojen kuukaudet kun on nukahtanut mihin tahansa milloin tahansa.

Vierailija
19/20 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan unelmien kotia tai elän jotain rinnakkaiselämää Hollywoodissa käsikirjoittajana ;) Tämä Hollywood-teema on ollut jo teinistä asti, tuo unelmakoti vähän tuoreempi mutta monivuotinen sekin.

Vierailija
20/20 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, kun seuraavan päivän tehtävät pyörivät repeatilla päässä. Olen yrittänyt tästä eroon, mutta näin siinä useimmiten käy.